Niin. Miksi miehet saavat vapaasti kulkea kadulla kesäisin ilman paitaa, mutta naiset sen sijaan eivät. Se ei ainakaan ole tasa-arvoa!
Miksi naiset eivät saa kulkea rinnat paljaana?
79
8099
Vastaukset
- Teleute
se ihan lailla kiellettyä? Olen joskus kuullut, että olisi, vaan varma en ole.
- Sype
En ymmärrä miksi eivät saisi. En kylläkään ole Suomessa havainnut naisten kulkevan ilman paitaa, mutta Kanarian saarilla lomakohteissa kyllä. Tosin, en tiedä olivatko naiset turisteja, ehkä olivat.
- naiset
saavat kulkea presidentin linnassa
itsenäisyyspäivän vastaanotolla
läpinäkyvissä vaatteissa mutta miehillä
pitää olla frakki? - Oka
"Niin. Miksi miehet saavat vapaasti kulkea kadulla kesäisin ilman paitaa, mutta naiset sen sijaan eivät. Se ei ainakaan ole tasa-arvoa!"
Miten niin eivät? Mikä sen kieltääkään?- Dragnet
Tai en tiedä lukeeko se nyt laissa, mutta jos niin tekee, niin kyllä poliisisetä tulee sakottamaan...
- Oka
Dragnet kirjoitti:
Tai en tiedä lukeeko se nyt laissa, mutta jos niin tekee, niin kyllä poliisisetä tulee sakottamaan...
"Tai en tiedä lukeeko se nyt laissa, mutta jos niin tekee, niin kyllä poliisisetä tulee sakottamaan..."
Niin, jos. Jos laissa on kielletty kirjoittaa sovinismipalstalle, sakkoa tulee meillekin.
Mutta minä en moisesta laista ole kuullut. - vain
Oka kirjoitti:
"Tai en tiedä lukeeko se nyt laissa, mutta jos niin tekee, niin kyllä poliisisetä tulee sakottamaan..."
Niin, jos. Jos laissa on kielletty kirjoittaa sovinismipalstalle, sakkoa tulee meillekin.
Mutta minä en moisesta laista ole kuullut.se on laki.
Mieskään ei saa kulkea munasillaan. - Kyllä
vain kirjoitti:
se on laki.
Mieskään ei saa kulkea munasillaan.Eihän nainenkaan vittu paljaana
- Ilkeys pois
vain kirjoitti:
se on laki.
Mieskään ei saa kulkea munasillaan.Munasillaan ja tissisillään on aivan eri asia! Pimppisillään ja munasillaan on samajuttu. Kyllä rinnat paljaana pitäs saada olla jos huvittaa, jos kerta miehetkin saa.
- No kun ei ole
Ilkeys pois kirjoitti:
Munasillaan ja tissisillään on aivan eri asia! Pimppisillään ja munasillaan on samajuttu. Kyllä rinnat paljaana pitäs saada olla jos huvittaa, jos kerta miehetkin saa.
Katsohan vanhoja natsidokumenttejä, joissa alastomia juutalaisia viedään ammuttavaksi. Enemmän naiset rintojaan peittelevät käsillään.
- Anonyymi
No kun ei ole kirjoitti:
Katsohan vanhoja natsidokumenttejä, joissa alastomia juutalaisia viedään ammuttavaksi. Enemmän naiset rintojaan peittelevät käsillään.
Olen samaa mieltä eihän ne naise/tytöt edes halua olla tissi paljaana ne aina pettää käsillään kun vihtaa vaatteita
- Anonyymi
No kun ei ole kirjoitti:
Kyllä he ihan käsin peiteleen omaa pimppiä ja tissejä
- Yritä
Kokeile hyvä ihminen miten se onnistuu.
- Tamminen
Yläosattomuus loukkaa eräiden ihmisten käsitystä soveliaisuudesta. Valtaosa näistä on naisia.
- sdasdasdasdasdasdasd
exactly
- vääryyss
Olen ihmetellyt itsekin tuota. Kuka helvetti haluaa nähdä niitä karvasia äijiä muutenkaan, ei muuta kun paidat päälle niille!!!
- NNNNNNNNNNNNNNNNNNNs
No eipä vissiin kiinnosta kuka jotain haluaa nähdä tai ei. Mene tynnyriin ja vieri mäkeä alas tai laita huivi silmille jos et kestä kohdata karvaisia kaljamahoja.
- Anonyymi
Aika monet naiset ja homot
- Nimim__
Jos on yli C-kupin rinnat saa kulkea ilman paitaa
- Kikkeli-ville
Kyllä saa. Saavat miehetkin kulkea munat paljaana. Minutkin voit usein iltapimeällä bongata pusikosta, josta esittelen sinulle vehkeitäni.
- Anonyymi
Ja minä yleensä näyttelen pimppiä öisin Helsingin keskustassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä yleensä näyttelen pimppiä öisin Helsingin keskustassa
Enpä ihmettele enään mistä se pahahaju tuli kun uutisissakin oli juttua
- mies42
Saisi olla laitonta miehillekin yleisillä paikoilla. Miesten sisäinen apina voimistuu aina näin kesäisin. Aika usein nuo paidatta kaupungilla kulkevat ovat myös niitä jotka aiheuttavat yleistä häiriötä, eli Apinamiehiä. Hassua kuinka moni heistä ei tajua kuinka sivistymättömältä he näyttävät muiden silmissä.
- Anonyymi
Hanki elämä.Eikö se pitänyt olla niin,että kaikkien kukkien pitää saada kukkia???
- (silmä)muna
Kulje ihmeessä. Älä kuitenkaan valita, jos miehet tuijottavat.
- .....
Eikös se ole ihan hyvä juttu. Miettikääpä jos kaikki 80v Martat ja Kertut kävelis ilman paita rinnat polvissa roikkuen..
- silikoneja please
Ei mua ainakaan haittais jos hyvännäköiset misut vetäis tuutit paljaana pitkin katua. En ymmärrä koko ketjun aihetta ylipäätään, koska uskoisin kuitenkin, että kaikki sovinistissimmatkin miehet suostuisivat moiseen, ainakin niin kauan kun puhutaan heteroista.
- hohhoijaa taas
Eli sopisi sinulle, jos vain hyvännäköiset naisen niin tekisivät? Siinäpä tyypillinen miesvastaus ja vastaa hyvin aloittajan kysymykseen.
Rumat naiset piiloon, kauniit alasti kaduille kävelemään, siinäpä meillä tasa-arvoa. - Anonyymi
hohhoijaa taas kirjoitti:
Eli sopisi sinulle, jos vain hyvännäköiset naisen niin tekisivät? Siinäpä tyypillinen miesvastaus ja vastaa hyvin aloittajan kysymykseen.
Rumat naiset piiloon, kauniit alasti kaduille kävelemään, siinäpä meillä tasa-arvoa.No Suomessa naisilla on enempään oikeuksia kuin miehillä ja miehille enemmän velvollisuuksia esim miehet joutuu armeijaan
- :)
Puolinudistit voi perustaa oman valtion.
En kyllä ihan ymmärrä, miksi naisilla olisi suuri tarve kulkea rinnat paljaina, aika epämukaavahan se olisi. Mukavuussyistähän ne liivit on, ettei tavarat hölsky. En keksi oikeasti mitään järkevää argumenttia tai hyötyä mokomasta, ainoastaan sen 'no miehetkin saa!' ja se nyt on, no, aika huono syy.
Mutta jos joku oikeasti näke asian ajamisen arvoisena niin siitä vaan adressia keräämään. Itse en käyttäisi tätä mahtavaa oikeutta, ja vaikka periaatteessa paidattomien naisten kuljeskelu kadulla olisi eri siistä, ei einää sen jälkeen kun näkee minkälaisiksi vähänkin isommat amberssonit muuttuvat sen jälkeen kun niillä on kymmenenkin kesää hompparoitu mailla ja mannuilla ilman mitään tukia....- Anonyymi
Naiset vaan väittää että he haluavat kulkea tissit paljaana ja että heillä olisi muka vähemmän oikeuksia ei kaikki tytöt meidän kodissa kun vaihtaa paidan niin menee piiloon vessaan Tai jos on varattu niin peittelee koko ajan
- hyvä idea
:D kyllä mie voin osallistua vaikka marsseillekin ja mielenosoituksiin yläosattomien naisten puolesta. täälläkin on kesäisin niin hyvännäköisiä pimuja ettei yhtään haittais.
- JK
IHANNHYVINNVOINKULKEA RINAT PALJAANQ
- 987654323påö
Miehillä on monilla isommat tissit kuin naisilla, siis asia on vain sukupuolisidonnainen naisia koskeva rajoitus. En halua nähdä karvaisia tissimiehiä enkä edes naisia tissit paljaina, molemmille paita tms. päälle.
- P.as.ka kampaus
Läskien miesten isot tissit eivät kiihota ketään, siinä on se pieni ja ratkaiseva ero. Kulttuuri- ja sukupuolisidonnainen asiahan se tietysti on, mitä sitten? Tietyissä afrikkalaisissa heimoissa kovetetaan tukkalaite lannalla. Pitääkö siis sinunkin saada kulkea tortttu tukassa?
- terveisiä hölmölästä
P.as.ka kampaus kirjoitti:
Läskien miesten isot tissit eivät kiihota ketään, siinä on se pieni ja ratkaiseva ero. Kulttuuri- ja sukupuolisidonnainen asiahan se tietysti on, mitä sitten? Tietyissä afrikkalaisissa heimoissa kovetetaan tukkalaite lannalla. Pitääkö siis sinunkin saada kulkea tortttu tukassa?
Miksi miehet eivät saa kulkea ilman housuja kadulla?Eikö voitaisi säätää sellainen laki että julkisilla paikoilla ei saa käyttää vaatteita ja ihmisten pitäisi kulkea alasti kesät talvet?kyllä tasa arvo sillä edistyisi huomattavasti ja voitaisiin palkata vartioita valvomaan tätä kieltoa ja nämä voisivat antaa sakon tai viedä putkaan sellaisen sovinistin joka rikkoo tasa arvoa käyttämällä vaatteita julkisella paikalla.
- Anonyymi
Silti ne eivät ole rinnat.Koita tajuta ero.Käy lukemassa biologiaa niin selviää
- vawtetvf
Onko se muka laissa kiellettyä? En kyllä itse menis kulkemaan ilman rihman kiertämää tissien suojana. Jos sua huvittaa, niin anna palaa, fränk!
- ggdf
se ois vähä niinku niitä "kirjoittamattomia lakeja" se vaa onniin... ja iha niinku tykkäät... mutta varo vaa kaikki äijät o si vaa munat pystyssä.... ;DD
- äijä33
Tämä on suuri vääryys mikä pitää korjata heti. Onko jossain joku lista minkä voisi allekirjoittaa?
- Vapaus naisille
Toivottavasti joku adressit.com puuttuisi tähän epäkohtaan jonka minäkin miehenä haluaisin korjata ihan tasa-arvon vuoksi.
- 14 + 15
Itse olen miettinyt tätä samaa. Eiköhän pikkuhiljaa olisi aika alkaa hyväksyä se fakta että naisten tissit eivät ole yhtään sen ihmeellisemmät kuin miestenkään, eikä niihin liity mitään salailtavaa tai peiteltävää. Jos itse päättää että nimenomaan naisen paljaissa rinnoissa on jotain seksististä, niin se on sitten oma asia. Sillä perusteella koko vartalon tulisi olla peitettynä, onhan niitä jalka-, selkä- ja hiusfetistejäkin.
- rinta vastaan rinta
Suurin osa miehistä pitää naisten rintoja kiihottavina, harva nainen pitää miesten "rintoja" kiihottavana. Siinä selitys. Rinnat ovat (nyky-yhteiskunnassa) seksualisoitu, harva mies niitä pystyy täysin neutraalina katsomaan, kun taas paidaton mies on lähes neutraali asia, paitsi jos kyseessä on joku salskea ja lihaksikas tyyppi, silloin voi olla vaikeuksia pitää ajatukset kurissa.
- Anonyymi
Mun mielestä naiset saa olla tissi paljaana mutta vaikka se laki toteutuisi ei kuka nainen uskalla olla ilman tissi liivejä Tai olla tissit näkyvillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä naiset saa olla tissi paljaana mutta vaikka se laki toteutuisi ei kuka nainen uskalla olla ilman tissi liivejä Tai olla tissit näkyvillä
Niinkö luulet
- gnfgfngfngfn
miksi mies ei saa kävellä piispa ojossa ja vapaana? feministien vastauksia odotellessa
- Tissimiehiä Bärt
Nytkin jo semmoinen kitinä aina kun nainen niukissa vaatteissaan saa muka liikaa huomiota miehiltä. "En saa kulkea meikattuna ja laittuneena kun miehet kuolaa tissivakoani."
Eli siitä vaan hinkit käteen ilman paitaa hillumaan. Kyllä se minulle miehenä kävisi ihan hyvin.- Feministinpakoputki
Niin, jos kerran ette kestä sitä että tissivakoanne tuijotellaan, peittäkää se sitten. Ok? Hyvin yksinkertaista.
Nimim. "Viimeksi eilen liikenteessä naisen kanssa jolla jättimäiset rinnat ja tahallaan ja täysin tietoisena mielellään korostaa niitä avonaisilla kaula-aukoilla ja samalla valittaa kun vastaantulevat tuijottaa" Ristiriitaistako, vai?
Feministit, mitä sanotte? - Donjuanthehöylääjä
Feministinpakoputki kirjoitti:
Niin, jos kerran ette kestä sitä että tissivakoanne tuijotellaan, peittäkää se sitten. Ok? Hyvin yksinkertaista.
Nimim. "Viimeksi eilen liikenteessä naisen kanssa jolla jättimäiset rinnat ja tahallaan ja täysin tietoisena mielellään korostaa niitä avonaisilla kaula-aukoilla ja samalla valittaa kun vastaantulevat tuijottaa" Ristiriitaistako, vai?
Feministit, mitä sanotte?Jos naisen tarkoituksena on pitäessään rintoja korostavia vaatteita huvittaa itseään sillä että saa "heikot ja johdateltavissa olevat miehet" tuijottelemaan daisojaan, niin naisen logiikka on metsään pitkälti mennyttä. Loppuen lopuksi se on kuitenkin vain ja ainoastaan mies joka lopulta naisen taluttaa kaulapannasta sänkyyn ja päättää milloin seksi loppuu ja milloin ei. Kun mies laukaisee, sen jälkeen hommat loppuu, eikä silloin kun nainen päättää. Yrittäkää feministit jo ymmärtää se tosiasia.
Mielestäni voisivat miehetkin kulkea tuolla kapakoissa munasyndit päällä, saisivat naisetkin jotain tuijoteltavaa. Tai ihan vaan seisokki pelissä, ilman munasyndejä. Ns. boner kehissä.
- asssssssssssss
Ei ole totta. Totta on, että miehetkään eivät saa kulkea kadulla ilman paitaa. Jos joku valittaa siitä, niin poliisi reagoi asiaan. Näin Suomessa. Ulkomailla voi tulla vielä enemmän seurauksia.
- lassy
Kulje minun puolestani, mutta hullut femakot alkavat syyttää miehiä siitäkin, että naiset kulkevat vähissä vaatteissa. Miehethän ne niitä rintoja taas haluavat nähdä, jolloin poloinen nainen joutuu "pakon" edessä riisumaan paitansa. Se on varmaan miesten vika, että nainen tekee itsemurhan.
- Pervo Sääntö
Jos sillä on joku pervo tarkoitus? Strippiklubithan saavat tällöin enemmän kävijöitä, kun on tällainen "sääntö".
Itse en tekisi numeroa, jos näkisin naisen rinnat paljaana. Nehän ovat imetysväline. Sinne alaosan alastomuuteen pitäisi vetää se raja. Emättimien ja kiveksien näkeminen ei minua miellyttäisi, menisi epäsivistyvyyden puolelle.
Kuten joku sanoikin, että jossain kulttuureissa naiset liikkuvat rinnat paljaina, eikä miehet välitä yhtään. Muutaman vuoden päästä ei täälläkään välitettäisi. - niin kuin kaikella
Saa mutta sillä on hintansa.
- ÖÖöÅ
Kyllähän saa, sen kun kävelee.
- Anonyymi
Osta.5.naista.
Ma.1.rinta.
Paljaana.
Ti.Peppu.
Ke.Pillu.
To.Toinen.
Rinta.
Pe.Molemat.
Tissit.
Paljaana.
La.Su.
Jos,jatkat.
Samaa.
Yli.Kk.
Älä,vaan.
Sekoita.
Viikon päivissä
- miesssad
Kyllä naistenkin pitäisi saada kulkea rinnat paljaana.
- Anonyymi
Niin pitäisi mutta oikeesti ette te naiset uskalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pitäisi mutta oikeesti ette te naiset uskalla
No ei varmaan jos siellä on jotkut hieman vähä-älyisemmät heti seksualisoimassa
- ,,,,,,,,,,,,,,
Jos naiset olisivat yläosattomissa, niin tisseistä katoaisi maagisuus. Se ei olisi enää kiihottavaa, kun nainen vetää paidan pois, antaa imeä toista tissiä ja toisella läiskii poskelle. Minulta jyrkkä ei tissien arkipäiväistämiselle.
- erfgd
Siksi, että isorintaiset naiset alkaisivat kulkemaan jatkuvasti rinnat paljaana ja siitä pienirintaiset naiset olisivat raivoissaan.
Turha luulla, että tässä miesten mielipide on takana. Kyllä se on naiset, jotka vaativat, että rinnat pysyy piilossa.
Itse miehenä en halua katsella miesten enkä naisten paljasta tankkia.- Lits Läts
Siitä vaan. Kyllä painovoima hoitaa tehtävänsä ja viimeistään neljänkympin iässä isorintaisella naisella on vyötärölle roikkuvat nahkapussit, jotka täytyy heittää olan yli, jos aikoo asioida pankkiautomaatilla.
- Anonyymi
Oon samaa mieltä ei ketään mies sitä laikia oo tehnyt sen lain on tehnyt joku nainen
- Anonyymi
Niin just ei me haluttais kans tasa arvoa te ite haluutte pitää ne tissit piilossa
- dfss
Jyväskylän keskustassa on ravintola joka mainostaa kesällä aurinkoterassia katolla, mutta ei siellä kukaan saa ilman paitaa istua.
- Liity Unioniin
Se johtuu patriarkaatista. Heti, kun naiset saavat vallan, voivat naiset kulkea rinnat paljaana ja tehdä muutenkin mitä tahansa.
- paidallinen nainen
Miksi kukaan nainen haluaisi kulkea ilman paitaa, mikä ihmeen harhakuvitelma se on, että rintojen näyttäminen olisi tasa-arvoa?
Miehiähän niiden näyttämisellä miellytetään, miehet olisivat tosi mielissään jos naiset (varsinkin seksikkäät) kulkisivat ilman paitoja. Minä en feministinä ainakaan halua näyttää yhdellekään miehelle (omaani lukukuunottamatta) paljasta pintaani, sillä sitähän ne haluavat, sitähän ne joka paikasta etsivät ja riemu on aina mahtava kun joku vapaa-ajatteleva feminismi omanarvontunnoissaan paljastaa rintansa tai polttaa liivinsa, sillä miehethän siitä hyötyvät, saavat mitä haluavat ja nauravat "vapautuneille" naisille kun nämä kuvittelevat olevansa kovinkin feministisiä.- miten vaan
Sille harhalle on keksitty nimikin, mutta en nyt sitä muista. Sen sairastajien (aloittaja) mielesä pyörii ja hyörii sellainnen ajatus, että kaikki, missä naiset vain poikkeavat miehistä tässä maailmassa, voi sisältää sukupuolisortoa. Niinpä kaikkea pitää kokeilla.
Vähän kuin konttailisi kesällä pihalla ja kääntäisi joka kiven ja kannon, jos sieltä löytyisi maahinen. Eihän sitä kuitenkaan koskaan tiedä, jos nämä meidän vainoharhaiset femakot joskus löytäisivät yhden :)
- kosmopoliitti James
Laki pitää muuttaa naisten oitää tarpeeksi hyvällä säällä ja sisätiloissa näyttää tissinsä taii ainakin nännit pitää olla vähän esillä.
- sitä saa, mitä tilaa
Joo. Ja nämä mamu miehetaattelisivat, että he saavat raiskata jokaisen, joka kulkee rinnat paljaana.
- Anonyymi
Ei ole reilua että uimahallissa naiset ei tarvii näyttää tissejä mutta miehet joutuu
- estetiikkaa
Poliisillahan on tähän kynätesti. Kun kynä asetetaan rinnan alle, niin jos se pysyy siinä -ei kun paita päälle. Jos kynä putoaa, niin kyseessä on estetiikka ja paidattomuus on suorastaan toivottavaa.
- Anonyymi
Saa kulkea. Nännit piiloon.
- Anonyymi
???????
- Anonyymi
How many shot salos
- Anonyymi
Koska miehillä ei ole rintoja niinkuin naisilla,mutta minun puolesta saa kulkea
- Anonyymi
Feminismi 2024 🤣 kauas on menty siitä mitä feminismi oli oikeesti.Siksi en voi kannattaa tätä nykyistä feminismiä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603475Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242819Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541897- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2001059Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104874- 45869