Asiasta on jo pari vuotta, mutta en vieläkään voi uskoa että homma toimii näin.
Eli tilasin Ranskasta antiikkihuonekalun, hinta 11 000 euroa.
Se saapui minulle Fedexin kuljettamana, ja palasina.
On palasina yhä, koska restauroijaa ei ole löytynyt, enkä ole saanut senttiäkään korvauksia asiasta.
Kävin asiasta keskustelua ranskalaisen myyjän kanssa puolisen vuotta ja myyjä hänen asianajajansa totesivat että minun tulee hoitaa asia Suomesta käsin.
Ranskan Fedex ei kuunnellut minua, ja Suomen Fedex sanoo tähän päivään asti, että asia on heidän tietokannassaan merkitty "loppuunkäsitelty".
Olen ottanut yhteyttä näitä asioita käsittelevään EU:n lakineuvojaan, joka sanoi että asia on aikalailla menetetty, varsinkin Ranskan päästä.
En ole koskaan kuullut näin törkeää kuljetustapausta.
Kaikenlisäksi minä olen maksanut satoja euroja tuosta kuljetuksesta, enkä saanut Fedexiltä EDES pahoitteluja, puhumattakaan kuljetuksen maksun palauttamisesta tai varsinaisista korvauksista.
Onko tässä mitään tehtävissä? En keksi mitään muuta kuin levittää tätä asiaa netissä eteenpäin.
Kuluttajalla ei näköjään ole mitään sanomista Fedexin kiemuroihin ja byrokratiaan.
11 000 euron tuote palasiksi postissa
kukakorvaaa
1
<50
Vastaukset
- 6-9
Oliko lähetys vakuutettu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2471836- 951832
- 911393
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!691077Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si12975Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46951Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38938- 47938
- 46892
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika39875