Tunnettu kirvespappi ja entinen Laihian kirkkoherra saapuu kesätöihin Karkkilan seurakuntaan. Saas nähdä onko rauhoittunut vaiko vieläkö villimmäksi on mennyt sitten kappalaisaikojen...
Hupia kesään
4
251
Vastaukset
- todellapettynyt
Uskomatonta, miten se ketku on tänne voitu ottaa...
- Anonyymi
En ymmärrä edelleenkään miksi se on vieläkin täällä Karkkilassa. Tosi ällöttävän ylimairea henkilö.
- Anonyymi
Joo. Olen samaa mieltä tuosta ylimairea sanasta. Kun jäin eläkkeelle ,niin aloin käymään KEKE kerhossa. Eka vuosi siellä oli iihan hyvä pappi. Sit tuli sinne tämä ylimairea pappi. Oli pakko jäädä pois sieltä. Sillä on vähän outoja tapoja. Jotkut mummot näkyvät olrvan siihen ihan lääpällään. Tosi naurettavaa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Olen samaa mieltä tuosta ylimairea sanasta. Kun jäin eläkkeelle ,niin aloin käymään KEKE kerhossa. Eka vuosi siellä oli iihan hyvä pappi. Sit tuli sinne tämä ylimairea pappi. Oli pakko jäädä pois sieltä. Sillä on vähän outoja tapoja. Jotkut mummot näkyvät olrvan siihen ihan lääpällään. Tosi naurettavaa....
Hänestä saamme seuraavan kirkkoherran kun nykyinen jää eläkkeelle. Niin mukava mies. Huumorimiehiä, jollei kuulija ymmärrä hänen vitseilleen, tekee hän sen puolestasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181