Sven-Olof Jakobsson on julkaissut 5. Salainen Asiakirja teoksensa "Mielen Vaarat",
Kirja on pakkoluettaavaa kaikille lääketeollisuuden kähminnästä kiinnostuneille.
ADHD on kirjan pääteema.Sairautena ADHD diaknosoitiin tietysti Amerikassa v.1987.
Diaknoosin jälkeen USA:ssa olikin yhtäkkiä 30.miljoonaa ADHD potilasta,joille piti antaa lääkitys Amfetamiinia,jopa lapsille!!!
USA:ssa jopa sikiölle voidaan tehdä ADHD diaknoosi!!!
Lääkitys on ADHD:n suurin riski,vuonna 2007. eräs huostaan otettu 7.vuotias pikkutyttö teki itsemurhan hirttämällä itsensä,josta nousi USA:n mediassa iso haloo siitä mikä aiheutti tytön päättämään päivänsä???
No,tietysti tuo ADHD lääkitys teki uhristaan entistä apaattisemman ja sulkeutuneen lapsen.
Hurjaa ja kovaa tekstiä ADHD:ta,jonka lääketeollisuus on luonut päämmemenoksi.
Outoa,että meillä täällä Suomessa on Torniossa Keuraputaalla hoitolaitos,jossa ollaan saatu hyviä tuloksia mielenterveys ongelmiin.Mutta siitä ei saada koko maata kattavaa systeemiä aikaiseksi.Tietysti koska Keraputaalla hoidetaan potilaita ilman lääkitystä,eihän semmoinen hoito tuota lääketeollisuden kassaan miljardi voittoja!!!
Sven-Olof Jakbosson on aikamme totuuden tuoja,vaikka kyseessä onkin negatiivisen totuuden tietous,niin voiko itse tietoa pitää silloin negatiivisena???
Eikös negatiivista ole juuri tiedon panttaaminen???
ADHD lääketollisuuden salaliitto
Veteranfan
1
509
Vastaukset
- Anonyymi
Mee kotias saatana jos et käsitä että joskus ihminen pitää ja täytyy vain yksinkertaisesti köyttää, tappaa ja nöyhtä kaivaa ulos piriletkuista josta kaivaa oikeasti kiinnostava pihvi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521032
- 71949
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82810
- 42794