haluisin tietää onko jani liukkonen nummelasta tällä kanavalla ja jos olet, tällä kanavalla saisinko sun s-posti osoitteen?
JANI LIUKKONEN???
21
4725
Vastaukset
- Ulrica
Asustelen kanssa nummelassa.. Minkä ikänen kaveri on kyseessä??
- manna
olen 18v. elikkä täys ikänen ja eihän ikä haittaa jos kemiat kohtaa? mä katon ainaskin ekana toisen luonnetta, ja ehkä vähän ulkonäköäkin, vaikka en ole itse mikään mis suomi. Mikä sun oikee nimesi on, vai onks ulrica sun oikee nimesi? mä kerron oman nimeni, jos sä kerrot omas ensin? minkä ikänen sä itse muuten olet? mun mielestä voi olla ihan hyvin vaikka viis tai kuus vuotta välillä eikä se merkkaa mitään jos ne kemiat, kemiat sopii toisilleen...
- manna
HALLOO??? saisinkohan kysymyksiini, vastauksen???
- a.n
tunnen jani liukkosen,asu ainaki vähän aika sitten vielä nummelassa.numero on,mutta en tietenkään anna sitä.vastaan toisen kysymykseen kun manna ei osannut..jani on vm81,uskovainen,mutta todella mukava "poika"
- manna
a.n kirjoitti:
tunnen jani liukkosen,asu ainaki vähän aika sitten vielä nummelassa.numero on,mutta en tietenkään anna sitä.vastaan toisen kysymykseen kun manna ei osannut..jani on vm81,uskovainen,mutta todella mukava "poika"
aa just joo, siis kysyit janin ikää, etkä minun? Osuinko oikein? mulla oli pikkasen hidas sytytys... Pyytäisin pientä palvelusta, jota en maksaisi kumminkaan rahana takaisin =)
voisitko soittaa janille ja kysyä hänen s-posti
osoitettaan, tai lähettää tekstarin hänelle ja kysyä sitä kautta hänen s-posti osoitettaan ja lähettää sen tähän minulle? haluaisin ihan vaan kaverina olla häneen yhteydessä, en sen enenmpää ellei hän itse halua? minusta tuntuu että puhumme samasta janista, koska se minun tuntemani jani on uskovainen, ja myös minäkin olen uskis, senkin voit kertoa hänelle? odottelen vastaustasi??? - a.n
manna kirjoitti:
aa just joo, siis kysyit janin ikää, etkä minun? Osuinko oikein? mulla oli pikkasen hidas sytytys... Pyytäisin pientä palvelusta, jota en maksaisi kumminkaan rahana takaisin =)
osoitettaan, tai lähettää tekstarin hänelle ja kysyä sitä kautta hänen s-posti osoitettaan ja lähettää sen tähän minulle? haluaisin ihan vaan kaverina olla häneen yhteydessä, en sen enenmpää ellei hän itse halua? minusta tuntuu että puhumme samasta janista, koska se minun tuntemani jani on uskovainen, ja myös minäkin olen uskis, senkin voit kertoa hänelle? odottelen vastaustasi???jos vaikka kerrot jotain itsestäs kuka olet ja tunteeko jani sut,kun en usko että jani haluaa antaa sähköpostiosoitettaan ihan kelle vaan jos sillä semmonen on,mutta voin tietysti kysyä siltä.
- a.n
manna kirjoitti:
osoitettaan, tai lähettää tekstarin hänelle ja kysyä sitä kautta hänen s-posti osoitettaan ja lähettää sen tähän minulle? haluaisin ihan vaan kaverina olla häneen yhteydessä, en sen enenmpää ellei hän itse halua? minusta tuntuu että puhumme samasta janista, koska se minun tuntemani jani on uskovainen, ja myös minäkin olen uskis, senkin voit kertoa hänelle? odottelen vastaustasi???noniin sain janilta sen sähköpostiosoitteen,ei kyllä lue sitä kuulema kauheen usein,mutta tietää että sulta on tulossa viesti. [email protected]
- manna
vastaukseni tulee vähän myöhässä, mutta kyllä jani tuntee mut, taí on ainakin nähnyt mut, mut kiitos s-posti osoitteesta.
- a.n
juu,oleppa hyvä vaan!
- manna
voit sä sanoa janille, että se kävis kattomassa, sen s-postit?
- manna
voitko kysyä miksi jani vastaa aina niin negatiivisesti viesteihini? ja miksi hän ei ole vastannut yhteenkään s-postiini? kolmas: miksi hän ilmottaa heti minun siskolleni, että olen muka häirinnyt häntä, kun ehdin suurin piirtein sanoa:Moi! yhden sanan? sulle on paljon helpompi kirjoittaa, kun ei saa heti rukkasia. voit kysy myös ettei hän, jani edes tunne minua, níin miksei sille sovi, että me ihan vain ystävinä voida kirjoittaa toisillemme?. no odottelen vastaustasi
- a.n
en tiedä mistään enempää mitään,kuin että jani eilen lähetti mulle viestin ja sanoi että se ei ollutkaan niin hyvä juttu että olin antanut sen sähköpostiosoitteen (vaikka hän tietysti antoi luvan) en tiedä susta sen enempää enkä teiän taustoista mistä tunnette tai mitään,mutta ilmeisesti se vaan ei ole kiinnostunut susta tai mitään enkä tiedä miksi ei haluaisi olla kaveri,kun ei ole sen tapaista,mutta kai siihenkin jokin syy on..
- manna
Niin kai, ehkä se vihaa mua, tai jotain? tai ainakin tämän jälkeen, kun kerron siittä suomi 24. jässä, että mitä se on sanonut musta...
Ei mulla sitä mitään vastaa ole ihan kaverina mä vaan ajattelin, mut ehkä se on noussut väärällä jalalla!- manna
tai tään jälkeen, en oikeestaan mäkään edes kaverina ajattele sitä. Jos ei se haluu niin eihän, ketään voi pakottaa...
- a.n
ei ketään tosiaan voi pakottaa ja en edes tiedä mistä on kyse teiän hommassa ja miksi jani ei edes halua olla kaveri..
- Olen_nähnyt
Se on tullut uskoon väärällä jalalla.
- Olen_nähnyt
Kerron omasta kokemuksestani Jani Liukkosesta hieman.
Hän on entinen jenginuori jolle maistuivat päihteet ja irtosuhteet. Hän onneksi pääsi niistä irti, mutta teki sen virheen, että rupesi herätyskristillisissä piireissä pitämään helvetillista melua itsestään kuinka hän on onnistunut löytämään Jumalan armon, ja hänen saarnoissaan ja koko olemuksessaan paistaa uskosta huolimatta läpi sellainen provosoiva narsismi, että ärsyttää!
Kun näin hänet K-marketin mainoksessa telkkarissa (ja olen nyt kesällä nähnyt aika monta kertaa), on minut vallannut raivostumisreaktio, jonka vallassa tekisi mieli huutaa: "Saatanan kusipää feikkiuskovaisrunkkari persereikä!" - vaikka uskova olen myös itse, mutten voi mitään sille, että syntisesti ajattelen tässä asiassa. Liukkonen on mielestään ilmeisesti synnitön, sillä se kiertelee tuota kysymystä tai sitten ignoroi sen kokonaan. Itse kuulun pian Kirkkoon (huom.isolla K:lla, eli ortodoksi) jossa on katumuksen sakramentti olennaisena osana - olisipa hassua nähdä Liukkonen rippi-isän edessä paskat housussa.
Ugh!- kyyninenkampela
Paremmin ei häntä kai olisi voinut kuvatakkaan :) Lähtivät sitten viemään Rovaniemelle omaa ikävästi monessa kohden harhaan mennyttä uskonnäkemystään, ns. uusapostolista sanomaa sisältävää hapatusta. Ehkä se routa porsaan kotiin tai ristin luon ajaa, ehkä pohjoisessa ihmisillä on vielä pääasiassa joku "tolokku" päässään, eivätkä anna ainakaan omien nuortensa mennä noihin juttuihin mukaan varomattomasti. Sen verran sanon Janin uskon alkutaipaleesta jotain tietäväni, että hänet laitettiin seurakuntamme vanhempien uskovien toimesta eturivin paikalle aivan liian varhaisessa vaiheessa, joten kaikki vika ei ole Janissa. Rikkinäisen ihmisen, varsinkin nuoren, tulisi saada ensi alkuun kosketuspinta omiin kipupisteisiinsä jotain muuta kautta, kuin uskonnollisen ensihuuman ja hurmoksen läpi, jottei tietty kosketuspinta todellisuuteen ja omaan itseen katoaisi. Terapiakäynnit tai ehkä AA (oikeasti vuosia pohjalla olleiden ihmisten seurassa) olisi ehkä tehnyt pullistelevalle poikamaiselle egolle aiempina vuosina ihan hyvää. Valitettavasti seurakunnassamme ei ollut riittävän rohkeita tai kypsiä uskovia puuttumaan tapahtumien kulkuun ja niin jäi monelta srknnan tuoreelta uskovalta nuorelta Jeesuksen risti toissijaiseksi asiaksi, eikä heitä ohjattu raittiiseen ja terveeseen uskoon, arkiseen ristin edessä kulkemiseen, vaan vouhkattiin milloin mitäkin ihmettä ja menestystä sekä glooriaa, myös muiden epäraittiiden uskovien toimesta, ei vain Janin...Tunnetta piti olla, ai että. Muistan kuinka meitä vietiin milloin mihinkin hurmoskokouksiin ja konferensseihin pitkin etelä-suomea ja näistä lähtökohdista sitten Jani sukulaistensa ja seurakunnan vanhemman väen (ei kaikkien) tukemana lähti tälle melko itseriittoisen julistajan tielle raakileena omien kipujensa kanssa. Moni toki vastusti tätä, mutta jostain syystä hänen annettiin ottaa vetovastuuta muiden uskossaan kypsymättömien nuorten kasvusta, eikä se ollut kovin hyvä asia. Voi Jania ja meitä muita silloisia nuoria, jotka olimme vanhempien uskovien "armoilla" tuolloin, en ottaisi uusiksi jos voisin valita. No, oppia elämä kaikki, jokainen meistä on kuolevainen. Toivon paitsi kypsymistä ajatusmaailmaan, myös pysyvää rauhaa tunne-elämän puolella Janille ja uskallusta tulla rehellisesti sinuiksi itsensä kanssa- ei sinun tarvitse todistella kenellekkään Jani mitään, elämä on. Joskus se pitää vain hyväksyä, ettemme voi muuttaa kaikkia ja kaikkea, vaan meidän itsemme on muututtava ristin armoa tarvitseviksi syntisiksi ja tyydyttävä siihen. Siinä löydät elämän tarkoituksen ja sen "palvelustehtävän", jota niin kovin olet aina kaivannut. Siinä yksinkertaisuudessa on se "isän syli", jota tarvitsemme kaikki. Hienoa on, että tunnet empatiaa ja hätää kadotukseen menevistä sieluista, mutta Jumala voisi tarvita enemmän sinua itseäsi tuon KatuPaimenen roolin ja palvelustyön sijaan. Hyvää jatkoa sulle ja perheellesi t. ex-kotikirkkolainen
- MarianneM
Ai SE ON Jani siinä mainoksessa? Olinkin tunnistavinani. :D
Janihan on naimisissa ja hänellä on 2 lasta! Tunnen Janin Pihlis-ajoilta. Mutta ei kai hän Nummelassa asu? Puhutaankohan nyt samasta Janista?
Tunnen kyllä toisenkin Jani Liukkosen, alunperin Heinolasta. - MarianneM
Ai tää aloitus olikin 2005 vuodelta. :D
- MarianneM
2004 siis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1095143
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2642120- 911736
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401200Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411187Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051110- 501109
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1521101- 1111059
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85994