Ei mene hyvin
http://www.iltasanomat.fi/vaalit2015/art-1431313535908.html
Isosika heti vaikeuksissa
7
156
Vastaukset
- RöyhkeäRuotsalaisuus
RKP:listen sikailu alkaa olla erittäin röyhkeää ja syy on vain siinä kun kerrankin lahjukset eivät kelvanneetkaan Sipilälle ja RKP:n onnettomat joutuivat jäämään oppositioon.
- RKPsikailee
"Isosika heti vaikeuksissa"
"Simo_Toini"
RKP:n hurreilla on alkaa olla jo vaikeuksia kun noin alas vajotaan jo nimittelyissäkin.
Luulevatko nämä suomessa asustavat töhnät että tuo sikamainen kielenkäyttö jää huomaamatta päättäjiltä ja arvata saattaa mitä vastakaikua RKP:lle tulee tuosta törkeilystä. - OnSeSellainen
Te kyllä haukutte ja pilkkaatte ruotsinkielisiä jatkuvasti esim. tällä pastalla.
Nyt sitten poraatte kuin saatte samalla mitalla takaisin.
Vittu mitä porukkaa ootte!
Fennoperseet!- bedrövligt
Efter att det blev klart vilka partier som skall bilda den nya regeringen så har det utbrutit någon allmän hatkampanj mot svenskspråkiga på den här spalten.
- averyll4
Voi kumpa Ukkola lukisi palstaa. Saisi oivan kolumninaiheen RKP:n uhriasemasta ja sivistyksestä.
- Anonyymi
iso sika uuninpankolla pötköttää
laittakaa fazer boikottiin - Anonyymi
Taffelit täs boikottiin laitetaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227