Mooseksen ja Jeesuksen kautta opetetaan synnistä!

Raamatussa_synnistä

Lakkaa tuomitsemasta itseäsi ja lähimmäisiäsi ja rakasta Jeesusta tekemällä opetuksensa mukaan, ja näin nöyrtymällä löydät elämän puun hyvän hedelmän elämääsi ja saat levon ja rauhan, ja myös vastustajia, jos tahdot alkaa esillä Jumalan tahtoa pitää muillekin, mutta viisautta on hyvä anoa tähän kaikkeen.

2

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipahalle

Kysymys oli jollakin tapaa hyvä. Haluaisin lisätä sanomaasi sen ettei ymmärretä väärin jos puhutaan tuomitsemisesta. Ethän tarkoittanut että tuomitsemista olisi se että puhutaan mitä Raamattu opettaa mikä ei ole Jumalalle mieluista. Puhumalla mitä Raamattu opettaa ei ole tuomitsemista vaan se on Jumalan antaman tehtävän julki tuomista tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni.
      Olen huomannut että syntyy ristiriita ihmisten kesken vaikka kyse on Raamatun opetuksista ei ihmisen opetuksista joksi Raamatulliset puheet liian usein väännetään.

• Olen_samaa_mieltä

Olen samaa mieltä kirjoittamastasi asiasta. Runsaana olkoon Jeesuksen sanat sydämissämme ja suussamme ja viisautta myös anoa saamme kaikessa Jumalan ilmoituksen esilläpitämisessä ihmisten keskuudessa, ja armolahjat ovat annetut myös tätä varten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      873
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      728
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      613
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      603
    5. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      591
    6. 35
      587
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      585
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      36