Lakkaa tuomitsemasta itseäsi ja lähimmäisiäsi ja rakasta Jeesusta tekemällä opetuksensa mukaan, ja näin nöyrtymällä löydät elämän puun hyvän hedelmän elämääsi ja saat levon ja rauhan, ja myös vastustajia, jos tahdot alkaa esillä Jumalan tahtoa pitää muillekin, mutta viisautta on hyvä anoa tähän kaikkeen.
Mooseksen ja Jeesuksen kautta opetetaan synnistä!
2
54
Vastaukset
- eipahalle
Kysymys oli jollakin tapaa hyvä. Haluaisin lisätä sanomaasi sen ettei ymmärretä väärin jos puhutaan tuomitsemisesta. Ethän tarkoittanut että tuomitsemista olisi se että puhutaan mitä Raamattu opettaa mikä ei ole Jumalalle mieluista. Puhumalla mitä Raamattu opettaa ei ole tuomitsemista vaan se on Jumalan antaman tehtävän julki tuomista tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni.
Olen huomannut että syntyy ristiriita ihmisten kesken vaikka kyse on Raamatun opetuksista ei ihmisen opetuksista joksi Raamatulliset puheet liian usein väännetään.- Olen_samaa_mieltä
Olen samaa mieltä kirjoittamastasi asiasta. Runsaana olkoon Jeesuksen sanat sydämissämme ja suussamme ja viisautta myös anoa saamme kaikessa Jumalan ilmoituksen esilläpitämisessä ihmisten keskuudessa, ja armolahjat ovat annetut myös tätä varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983