Muuttofirma

speltti

Muutto edessä - mikä firma tekee hyvää halvalla. Muutto Keravan sisällä.

14

4363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruokapalkalla

      Kerää itse porukka kavereistasi. Talkoohenki on häviämässä Suomessa. Sääli.

    • me-tulla-heti

      Meillä nyt halpa mutovirma, me viedä tavara perille, ei Tallinna, me viedä myös arvotavara perille, rahat ja pankikortit, kaikki pysy tallella. Sinä lähetä avaimet, me viedä kama. Yhteys EestiMuuttoMaakarit

    • Keravan

      Kaupungin työllisyys yksiköstä saa vissiin väh. pakun ja kolme kantajaa n. parillakympillä, mutta ilmeisesti vaan arkena?
      Mutta halvemmakskin tulee kun kaljakeissi ja ne pitzat. ainakin pari tuttua on käyttäny tätä palvelua ilman mitään valittamista!

      • speltti

        Ei saa enää. Sieltä saa muuttoapua vain sosiaalisin perustein. Siis minä en saa!!


      • aisekinsitten

        Aha, ok. eipäsiinnäsitten.


      • kyllä työllisyysyksiköstä saa muuttoauton ja kantajat,eikä ole sos.perustainen,on halpa,soittele airi reenille


    • Ruotsalaisdemokraatit
    • tee-tarjouspyyntöä

      Keravalainen muuttofirma:
      http://www.muuttopalvelutamminen.fi/
      Itse kävin. Tosi tehokas, muttei ihan halppa (ison kasion muutto, 7 km välimatka, 600€)

      Kokeile myös:
      www.opiskelijamuutot.fi/‎

    • muuttomies

      Muuton suorittaminen korvausta vastaan vaatii käsittääkseni nykyisin aina voimassa olevan tavaraliikenneluvan (enää se 30% sääntö ei ole voimassa)

      Onko Keravan työllisyysyksiköllä voimassa oleva tavaraliikennelupa, että voi tällaista muuttopalvelua yleensä harrastaa?

    • muutttotehty

      Muutin Saviolta Ahjoon elokuun alussa. Käytin Apusi. 2 miestä iso pakettiauto = 85€/t. Nuori yritys, mutta hyvin ammatillinen porukka.
      http://www.muuttoapusi.fi/

    • Anonyymi

      Ei iknä muuttoapu.com tultiin vasta illalla,lasku kaksinkertaiben sovittuun .enemmän kantajajia mitä sovittu.

    • Anonyymi

      Muutto firmat maksaa aina suurimmalle osalle työntekijöille 20 tunti käteen.koska muuten se ei kannata.yhden muutto miehen palkka sotu kuluineen 8 tunnissa on 300 euroa.laskekaa siitä plus auton poltto aineet ja vakuutusmaksut.onko kannattavaa muuten.

    • Anonyymi

      Jos ette tienneet nyt tiedätte.muuten ei pyörät pyöri

    • Anonyymi

      Keravan kaupunki nykyään niin pihi ettei anna vähävaraiselle (työtön) vaikka on pysyvä vamma olkapääs nii ei muutolle avustusta eikä muuttopalvelua ja on kyllä ihme et muun maan kansalaisille muutot hoituu nopeasti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. Mitä mietit jos näet hänet jossain?

      🤗
      Ikävä
      68
      737
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe