Muuttofirma

speltti

Muutto edessä - mikä firma tekee hyvää halvalla. Muutto Keravan sisällä.

14

3559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruokapalkalla

      Kerää itse porukka kavereistasi. Talkoohenki on häviämässä Suomessa. Sääli.

    • me-tulla-heti

      Meillä nyt halpa mutovirma, me viedä tavara perille, ei Tallinna, me viedä myös arvotavara perille, rahat ja pankikortit, kaikki pysy tallella. Sinä lähetä avaimet, me viedä kama. Yhteys EestiMuuttoMaakarit

    • Keravan

      Kaupungin työllisyys yksiköstä saa vissiin väh. pakun ja kolme kantajaa n. parillakympillä, mutta ilmeisesti vaan arkena?
      Mutta halvemmakskin tulee kun kaljakeissi ja ne pitzat. ainakin pari tuttua on käyttäny tätä palvelua ilman mitään valittamista!

      • speltti

        Ei saa enää. Sieltä saa muuttoapua vain sosiaalisin perustein. Siis minä en saa!!


      • aisekinsitten

        Aha, ok. eipäsiinnäsitten.


      • kyllä työllisyysyksiköstä saa muuttoauton ja kantajat,eikä ole sos.perustainen,on halpa,soittele airi reenille


    • Ruotsalaisdemokraatit
    • tee-tarjouspyyntöä

      Keravalainen muuttofirma:
      http://www.muuttopalvelutamminen.fi/
      Itse kävin. Tosi tehokas, muttei ihan halppa (ison kasion muutto, 7 km välimatka, 600€)

      Kokeile myös:
      www.opiskelijamuutot.fi/‎

    • muuttomies

      Muuton suorittaminen korvausta vastaan vaatii käsittääkseni nykyisin aina voimassa olevan tavaraliikenneluvan (enää se 30% sääntö ei ole voimassa)

      Onko Keravan työllisyysyksiköllä voimassa oleva tavaraliikennelupa, että voi tällaista muuttopalvelua yleensä harrastaa?

    • muutttotehty

      Muutin Saviolta Ahjoon elokuun alussa. Käytin Apusi. 2 miestä iso pakettiauto = 85€/t. Nuori yritys, mutta hyvin ammatillinen porukka.
      http://www.muuttoapusi.fi/

    • Anonyymi

      Ei iknä muuttoapu.com tultiin vasta illalla,lasku kaksinkertaiben sovittuun .enemmän kantajajia mitä sovittu.

    • Anonyymi

      Muutto firmat maksaa aina suurimmalle osalle työntekijöille 20 tunti käteen.koska muuten se ei kannata.yhden muutto miehen palkka sotu kuluineen 8 tunnissa on 300 euroa.laskekaa siitä plus auton poltto aineet ja vakuutusmaksut.onko kannattavaa muuten.

    • Anonyymi

      Jos ette tienneet nyt tiedätte.muuten ei pyörät pyöri

    • Anonyymi

      Keravan kaupunki nykyään niin pihi ettei anna vähävaraiselle (työtön) vaikka on pysyvä vamma olkapääs nii ei muutolle avustusta eikä muuttopalvelua ja on kyllä ihme et muun maan kansalaisille muutot hoituu nopeasti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3310
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2699
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2524
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1630
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe