Muutto edessä - mikä firma tekee hyvää halvalla. Muutto Keravan sisällä.
Vastaukset 14
- Ruokapalkalla
Kerää itse porukka kavereistasi. Talkoohenki on häviämässä Suomessa. Sääli.
- me-tulla-heti
Meillä nyt halpa mutovirma, me viedä tavara perille, ei Tallinna, me viedä myös arvotavara perille, rahat ja pankikortit, kaikki pysy tallella. Sinä lähetä avaimet, me viedä kama. Yhteys EestiMuuttoMaakarit
- Keravan
Kaupungin työllisyys yksiköstä saa vissiin väh. pakun ja kolme kantajaa n. parillakympillä, mutta ilmeisesti vaan arkena?
Mutta halvemmakskin tulee kun kaljakeissi ja ne pitzat. ainakin pari tuttua on käyttäny tätä palvelua ilman mitään valittamista!- speltti
Ei saa enää. Sieltä saa muuttoapua vain sosiaalisin perustein. Siis minä en saa!!
- aisekinsitten
Aha, ok. eipäsiinnäsitten.
kyllä työllisyysyksiköstä saa muuttoauton ja kantajat,eikä ole sos.perustainen,on halpa,soittele airi reenille
- Ruotsalaisdemokraatit
- tee-tarjouspyyntöä
Keravalainen muuttofirma:
http://www.muuttopalvelutamminen.fi/
Itse kävin. Tosi tehokas, muttei ihan halppa (ison kasion muutto, 7 km välimatka, 600€)
Kokeile myös:
www.opiskelijamuutot.fi/ - muuttomies
Muuton suorittaminen korvausta vastaan vaatii käsittääkseni nykyisin aina voimassa olevan tavaraliikenneluvan (enää se 30% sääntö ei ole voimassa)
Onko Keravan työllisyysyksiköllä voimassa oleva tavaraliikennelupa, että voi tällaista muuttopalvelua yleensä harrastaa? - muutttotehty
Muutin Saviolta Ahjoon elokuun alussa. Käytin Apusi. 2 miestä iso pakettiauto = 85€/t. Nuori yritys, mutta hyvin ammatillinen porukka.
http://www.muuttoapusi.fi/ - Anonyymi
Ei iknä muuttoapu.com tultiin vasta illalla,lasku kaksinkertaiben sovittuun .enemmän kantajajia mitä sovittu.
- Anonyymi
Muutto firmat maksaa aina suurimmalle osalle työntekijöille 20 tunti käteen.koska muuten se ei kannata.yhden muutto miehen palkka sotu kuluineen 8 tunnissa on 300 euroa.laskekaa siitä plus auton poltto aineet ja vakuutusmaksut.onko kannattavaa muuten.
- Anonyymi
Jos ette tienneet nyt tiedätte.muuten ei pyörät pyöri
- Anonyymi
Keravan kaupunki nykyään niin pihi ettei anna vähävaraiselle (työtön) vaikka on pysyvä vamma olkapääs nii ei muutolle avustusta eikä muuttopalvelua ja on kyllä ihme et muun maan kansalaisille muutot hoituu nopeasti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 661100
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️42795- 69782
- 149726
- 72717
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37675Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)78663- 51643
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k202576Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m115558Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19540- 52529
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?10497- 89492
Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18490Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail113484Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline112441YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25436Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65431Perussuomalaiset eiväy uskaltaneet tulla ulos bussista Helsingissä .
Perussuomalaiset erikoisessa tilanteessa Helsingissä – Eivät uskaltaneet tulla ulos bussistaan: ”Uhka käsin kosketeltavi158413