Haluan vaihtaa profiilikuvan ja nimimerkin

hiiri666

Haluan vaihtaa mun profiilikuvan ja nimimerkin täällä. Miten voisin vaihtaa?

Jos ei nimimerkkiä pysty vaihtaa, miten vaihdan mun profiilikuvan? Koska en löydä mitään vaihtoehtoa jossa voi vaihtaa profiilikuvan täällä.

Muuten, voiko mitenkään mun vanhoja aiheita poistaa? Koska olen kyl puhunut tosi tyhmiä asioita ja muutakin tosi hölmöä, ja mulla on sellainen pelko että joku etsii ne viestit ja sit kunnianloukkaa mua julkaisemalla mun kirjoitukset jonnekkin muualle. Kiusaaminen sinänsä ei pelota mua, mutta kunnianloukkaus olisi kyllä tosi vakava turvallisuus- ja yksitysyysriski.

10

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 54465658

      Nykyjään käyttäjätunnus on sidottu nimimerkkiin.

      Ennen sai vaihtaa nimimerkin käyttätunnuksen pysyessä samana, mutta tämä aiheutti VALTAVASTI väärinkäsityksiä käyttäjissä ja ylläpidossa.

      Profiilikuvan lataus on vasta tulossa (aikakoneko on jo keksitty (toiminto julkaistiin jo vuosia sitten))

      • säännöt_ovat

        "Profiilikuvan lataus on vasta tulossa (aikakoneko on jo keksitty (toiminto julkaistiin jo vuosia sitten"

        Tuossakin on kuitenkin ollut samat säännötkin jo vuosia, eli profilikuvan tulee esittää itseään eikä se saa rikkoa tekijönoikeuksia, eli profiilikuvaksi ei saa kopioida esim. iltapäivälehden sivuilta toista esittävää esim. rikoksesta tuomitun tai kadonneen henkilön kuvaa, kuten sinä pankkiautomaatti/pikapankki/pakettiautomaatti/kannyman olet tehnyt osassa luomiesi profiileiden kanssa.


      • säännöt_ovat
        säännöt_ovat kirjoitti:

        "Profiilikuvan lataus on vasta tulossa (aikakoneko on jo keksitty (toiminto julkaistiin jo vuosia sitten"

        Tuossakin on kuitenkin ollut samat säännötkin jo vuosia, eli profilikuvan tulee esittää itseään eikä se saa rikkoa tekijönoikeuksia, eli profiilikuvaksi ei saa kopioida esim. iltapäivälehden sivuilta toista esittävää esim. rikoksesta tuomitun tai kadonneen henkilön kuvaa, kuten sinä pankkiautomaatti/pikapankki/pakettiautomaatti/kannyman olet tehnyt osassa luomiesi profiileiden kanssa.

        Oikeastaan ei ole sääntöjä mitä kuvan tulee esittää


    • Hei!

      Käyttäjätunnusta ei voi vaihtaa, mutta voit poistaa tunnuksesi ja luoda uuden. Profiilikuvien käsittely ei tällä hetkellä ole vielä mahdollista, mutta mikäli poistat tunnuksesi, poistuu myös profiilikuvasi.

      Kannattaa ottaa yhteyttä palautelomakkeella mikäli haluat pyytää ylläpitoa poistamaan profiilikuvasi. Kuva voidaan poistaa kunhan pystymme varmistumaan siitä, että profiilin omistaja pyytää kuvan poistoa.

      Terveisin,
      Suomi24 Ylläpito, Martta

      • hiiri666

        Okei, ymmärrän.

        Mutta olisiko MITENKÄÄN mahdollista poistaa mun viestiketjuja? Koska olen oikeasti puhunut tosi tyhmiä juttuja ja ollut ehkä vähän LIIAN rohkeasti kertova kuin kirjoitin. Ja en halua että kukaan niitä enään muistelis. Ja ihan senki varalta ettei mua kunnianloukata missään lähettämällä ne eteenpäin ja sit pistämällä rumia haukkumiskommentteja niihin. Mä en niitä haukkumisia pelkää, mutta mun mielestä kunnianloukkaus olisi tosi paha yksityisyysriski. Vaikka ne mun hölmöt viestit on vanhoja, silti joku voi löytää ne nyt vast ja laittaa ne eteenpäin samalla kunnianloukaten. Kukaan ei oo mua kunnianloukannut nyt vielä, mutta sellaista voi tapahtuu tulevaisuudessa.


      • fewrfewrfewrf

        Miksi nimimerkkiä ei voi vaihtaa käyttäjätunnuksen pysyessä samana


      • suivaantunut

        Höpö höpö Martta. Itse pyysin teitä poistamaan profiilikuvani palautelomakkeella. Ei minkäänlaista reaktiota koko viestiin. Näin todellisuudessa toimitte.


      • Valmistako

        Kyllä nyt voi jo vaihtaa profiilikuvan on jo voinut vaihtaa jonkuna aikaa!


    • 564f556sd4

      Nimimerkin vaihtomahdollisuus poistui jo vuosia sitten

      • Valmistako

        Samaa nimimerkkiä eli nickiä ei saa uudestaan jos sen poistaa. Uuden nimimerkin voi laittaa ja uuden profiilin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      111
      2423
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      258
      1107
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1064
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      995
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      991
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      11
      904
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      873
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      861
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      39
      776
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      32
      759
    Aihe