leipäjonot vataan aseostot

rahanjako

Soinin onni ja leuhkimisen aihe: ainoa varma on, että aseisiin saadaan rutkasti rahaa?? Leipäjonot ei Espoonkeisaria hetkauta. Kasvakoon, kunhan saadaan aseita!

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokose

      SSS-poppoo suunnittelee Barbarossan revanssia naton kanssa. Jenkkien koneet jo Itäsuomessa harjoittelee!

      • Koroljov

        Venäjällä oltiin -- ainakin julkisissa lausunnoissa (mutta mitä ajatellaan Kremlissä?) -- naiivin optimistisia Suomen vaalituloksesta. Kuitenkin nykyinen hallituspohja muodostuu keskustan lisäksi NATO-puolue kokoomuksesta sekä de facto kryptonatoisti Soinin johtamasta perussuomalaisista ja antaa siten natottajille Suomen suhteen käytännössä vapaat kädet. Ja onhan viimevuotinen Suomen NATO-isäntämaasopimus jo liittänyt Suomen potentiaaliseksi osaksi USA-NATO:n uutta "Barbarossaa", Venäjää vastaan suunnattua hyökkäysrintamaa Jäämereltä Mustallemerelle vuoden 1941 hengessä...

        Perussuomalaisten (kohta petetyiksi itsensä havaitsevat?) äänestäjät saattavat havaita itse asiassa antaneensa ratkaisevan painon vaakakuppiin Suomen NATO-miehityksen ja siten Suomen perikadon hyväksi!


    • 12100

      Kuvitteleeko aloittaja, että Soini ostaa aseita? Ja onko Soinin vika, että ihmiset seisoo leipäjonossa?

      • Koroljov

        Se ainakin on varmaa, että samat läntinen ylikansallinen oligarkia, joka nyt vaatii Suomea aseistautumaan ja leikkaamaan, on talous- ja finanssipolitiikallaan vastuussa siitä, että Suomessakin leipäjonot pitenevät. Murtuva keskiluokka ei pelasta Suomessa itseään perussuomalaisia äänestämällä, vaikka osa siitä niin luuleekin.


      • kuvitustaon

        Aseostorahoilla poistaisi leipäjonot. Ei ole kuvitelma. Soini vastuussa valinnasta.


    • kulakit

      Jollei ole aseta ei ole leipäjonoja, ei ole mitään kuin työleiri.

    • Ne_jotka

      takovat miekkansa auroiksi
      päätyvät kyntämään nille,
      jotka eivät tee niin.

    • tiltutrolli

      Tulkaa pojat Venäjälle, niin saatte leipää!!!

      • Tuohon se kommunismin viehätys perustunee.


    • JUOPPOKEPULAINEN

      aseet työnnetään ja sen jälkeen lakisääteisesti arhinläpeen ollaan yhteydessä jos se ei poistu
      leipäjonosta mankumasta ja sitten katsotaan millaisia askeleita se ottaa ja mihin suuntaan

    • valintaoli

      Köyhälle ruokaa ja lääkeitä. EI HELVETISSÄ, vaan niillä rahoilla romuaseita!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      90
      1928
    2. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      368
      1564
    3. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      69
      1276
    4. Mies, ei käytetä kortsua

      Olen terve ja ehkäisy löytyy.
      Ikävä
      25
      1105
    5. Palstasuden aamu

      Hyvää huomenta. Alkaa vähitellen tervehtymistä tapahtua. 😊🤗☕🐺
      Ikävä
      219
      1075
    6. Mikä kaivatussasi on

      parasta?
      Ikävä
      38
      1011
    7. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      190
      930
    8. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      68
      864
    9. Minulla on nyt niin hirveä ikävä,

      etten meinaa kestää. ;( Voi kun olisit lohduttamassa minua. Anteeksi.
      Ikävä
      71
      846
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      825
    Aihe