An official close to Iran’s Supreme Leader Ali Khamenei asserted that his government has a godly ordained right to annihilate Israel, Al Arabiya reported on Tuesday.
The “government of the Islamic Republic of Iran has divine permission to destroy Israel,” said Mojtaba Zolnour, a Khamenei representative in the elite Revolutionary Guards.
http://www.algemeiner.com/2015/05/12/top-khamenei-advisor-we-have-divine-permission-to-destroy-israel/
Top Khamenei Advisor: We Have Divine Permission to Destroy Israel
Meillä on lupa tuhota Israel
14
<50
Vastaukset
- Uuno.Yrjö
Minä olen jo yli 70 -vuotias ja mielelläni näkisin tämän keinotekoisen vapaamuurarivaltion täystuhon. Toivottavasti karma toimii ja vääryydellä perustettu Israelin roistovaltio lakkaa ikuisesti olemasta. Ja sen kätyrit saavat saman kohtalon.
- 32131321
No sä kuolet pian joten et tule varmaan näkemään edes yritystä siihen.
- Aiheetta.enempään
Odottelepa rauhassa. Tiedän montakin tapausta, missä asiat menikin toisin päin kuin sinä kuvittelet...
- 321321312131
Aiheetta.enempään kirjoitti:
Odottelepa rauhassa. Tiedän montakin tapausta, missä asiat menikin toisin päin kuin sinä kuvittelet...
Ei tarvitse kuvitella...
- MinäMyösRukoilen
Israel on Jumalalle rakas. Hän tulee pitämään heistä huolta juuri oman suunnitelmansa mukaan. Suomen siunaus on se, että täällä on useita, jotka rukoilevat Israelin hyväksi.
- victorvonloom
MinäMyösRukoilen kirjoitti:
Israel on Jumalalle rakas. Hän tulee pitämään heistä huolta juuri oman suunnitelmansa mukaan. Suomen siunaus on se, että täällä on useita, jotka rukoilevat Israelin hyväksi.
Israel on maailman homomyönteisin maa, ottakaa hihhulit sieltä oppia.
- JumalanTärkeäIsrael
victorvonloom kirjoitti:
Israel on maailman homomyönteisin maa, ottakaa hihhulit sieltä oppia.
Enpä ole sellaista kuullut. Kirjoitatko toiveistasi?
Raamatussa on profetiat Israelista. V. 1948 täyttyi tärkeä profetia, kun nykyinen Israel sai alkunsa. Tänäkin päivänä maahan muuttaa juutalaisia eri puolilta maailmaa, kuten Raamatun profetiat ilmoittavat. Juutalaiset ovat syntisiä niin kuin muutkin ihmiset. Kyllä Jumala sen tietää. Ja se tarkoittaa sitä, että naisen ja miehen avioliitto on Jumalan tahto edelleenkin, vaikka ihmiset ovat syntisiä.
Jumalan tahto on myös, että Israelia vastustava pyytää rukouksessa anteeksi Jumalalta syntiään. Asiaan kuuluu katuminen ja pyrkiminen Jumalan tahdon mukaiseen elämään.
- asdfghijkl
Juutalaiset ovat Aabrahamin lapsia! Pätee siis Jumalan lupaukset Aabrahamille:"Joka siunaa ,tulee siunatuksi ja joka kiroaa, tulee kirotuksi!"
- Täysin_varmuudella
Jokaisen Israelin vihollisen ja juutalaisille pahaa tahtovat ihmisen kannattaa tehdä parannus omakohtaisesti ja lakata huonosta mielenlaadusta ja uudistua hyvään ja näin voi alkaa siunaamaan Israelia ja juutalaisia Herran Jeesuksen nimessä ja Hengessä!
Yleensäkään kenenkään ihmisen ei kannata iloita kenenkään ihmisen onnettomuudesta, mutta ei varsinkaan Jumalan valitun kansan onnettomuudesta eikä silti myöskään toisten onnettomuudesta, sillä jokainen ihminen on luotu Jumalan tahdosta ja pelastustuakseen valtakuntaansa, ja vaikka tänään voisi väärin tehdä ihminen, niin parannuksen tehtyään voi pyhä olla huomenna Jumalassa se sama ihminen, mutta täytyy syntyä vedestä ja Hengestä ja uudistua hyvään sillä muuten jää hedelmättömäksi eikä voi rakastaa Jumalaa eikä lähimmäisiään kukaan ihminen.
Valitettavasti maailma menee juuri siihen mistä Jumalan profetiat kertovat sen pahuuden suhteen ja tietysti iloksemme Jumalassa Jeesuksen tulemus myös lähestyy varmuudella ja tästä saa iloita jokainen Jumalan lapsi totuudessa, ja myös jokainen ihminen voi jälleen parannuksen tehdä ja alkaa keräämään sitä aarrettaan taivaan valtakuntaan, että on pysyvää hänelle, eikä katoavaista vain vaikka pankkitilillä tai muutoin maan päällä. Ota kiinni iankaikkisesti elämästä Jeesuksessa ja elä pyhä elämä! - Valitse_Jeesus
Sota-aseet eivät voi pelastaa ihmistä.
- eretsisrael
Vain sinun ja minun oma väkivaltainen luonne tulee ilmi suhteessa lähimmäisen vaikka heitä lähimmäisen vaikka et heitä näe lähimmäisen. Minä olen Karjalainen ja meidän meinasin tuhota toisen maailman sodan aikaan mutta vain hyvällä toiminnalla yli puoli miljoonaa Karjalan pakolaista sai avun. Jos haluat ajaa israelilaiset mereen, joudut ennen sitä ajamaan heidän ja minun Jumalani, Herran sebaot on. Julistamaan sodan Israelia vastaan, julistaa sodan Herraa sebaot i vastaan ja saat raamatun kirouksen päällesi.
Jumala loi myös israelilaiset ja hänen jälkeläisensä ja heillä on maata vaikka toisille jakaa.
"Minä olen asettanut eteesi elämän ja kuoleman. Niin valitse siis elämä.".Löytyy raamatusta. Sinun halveksivat vanhasta testamentista. - olesiunattueretsisrael
Koska edellinen kirjoitus ei onnistunut, kirjoitan uudelleen: Israelilla on oikeus olemassa oloon ja olla itsenäinen isänmaa juutalaisille. Arabeilla on paljon enemmän maata. He Palestiinaa voivat auttaa. Jos kiroaa Israelin, jumala kiroaa sinut. Jos siunaa Israelia, on siunattu. Tämä lukee raamatussa.
Meitä karjalaisia toisen maailman sodan aikaan oli puoli miljoonaa ja me sopeutuminen suomalaiseen yhteiskuntaan ja olemme osa suomea. Juutalaiset ovat Israel. He perustivat Israelin. Jumala siunaa niitä jotka siunaava Israelin. Kiroaa Israelin viholliset. Tämä lukee raamatussa. Raamatun Israel on nykyajan Israel. Jumalan omaisuus, josta raamattu kertoo. Siunaa, niin olet siunattu. Kiroaa, niin olet kirottu. Allahilla on tarpeeksi tekemistä itsensä tuhoamisessa.
Heidät on todennäköisesti paadutettu, tai se neljäs hevonen halla-va/av-allah meni sinne suuntaan ja sen nimihän oli Kuolema ja Tuonela seurasi mukana.- SiunaustaIsraelille
En muista mistä opin aikanaan, että arabit ovat aggressiivisia. Jos he eivät osoita aggressioitaan juutalaisia kohtaan, niin he riitelevät keskenään.
Siunausta Jumalan silmäteräkansalle Israelille ♡
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1751550Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561235puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo131211- 511101
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931074- 61972
- 51752
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252737Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel33730- 37712