En ole koskaan tavannut ketään, joka kuolinvuoteellaan olisi toivonut, että olisi viettänyt enemmän aikaa töissä.
— Kirjoitus vessan seinällä
Viisaus iltaamme
50
<50
Vastaukset
- toivotonherkkis
Ei varmaan kukaan niin ajattele. Mutta sanoisin, että jälkiviisaus on tyhmin viisauden laji eikä se ole ketään auttanut. Omat virheensä ja haavoittuvuutensakin voi myöntää ja katsoa eteenpäin ja tehdä ratkaisuja, jotka tulevaisuudessa voivat tuoda onnea elämään.
Mutta me ihmiset ollaan kunnianhimoineen, tunne ja järkiosastoineen erilaisia ja oikeataan se erilaisuus on rikkaus, jota pitäisi kunnioittaa ja vaalia. Ja pitäisi tehdä hyvää kanssaihmisille. - ikävöijä
Mulla on ikävä sua Onni ja viisauksiasi :(
- ikävöijä
Onnii kirjoitti:
No tuossahan tuli taas yksi viisaus aloituksessa :)
Kirjoitat ihan liian harvoin niitä. Kerta päivään ei riitä. Tahdon Onnia aamuin, päivin illoin ja öin.
- bravelittlefairy
Olen aina, tai ainakin tosi nuoresta tiennyt mikä elämässä merkitsee eniten ja on tärkeää ja kun lukenut/kuullut juttuja mitä ihmiset kuolinvuoteellaan kertoneet mitä olisivat toivoneet enemmän yms., ollut samoja juttuja.
Sitten tosi harva muista ihmisistä ajattelee silleen, tosi harvassa ne jotka osaa oikeasti arvostaa oikeita asioita silloin kun on aikaa niille, miksi niin moni ajattelee niitä vasta kuolinvuoteellaan. - OnnilleYötäMyös
Mikähän se vasta telkkaristakin tullut ohjelma nyt oli, jossa sivuutettiin asiaa. Se oli jokin komedia. No, joka tapauksessa loppu tulos oli, että kuoleva kaipaa enemmän kädestä pitävää ja silmiin katsovaa klovnia kuin sitä tärkeilevää oppinutta paskiasita. Sitä paitsi paskiainen on tuskin edes silloin paikalla :D)) Hyvää yötä
- Samaamieltä
kanssanne olen..
- tätämieltä
I Just Had Sex
https://www.youtube.com/watch?v=lQlIhraqL7o - HuudanKivustaHuudanSurus
minä jään itkemään Onnia -Kirjoitus sytämessäni
- ajatuksensiivin
Älä koskaan luovu siitä että ihminen on onnellisempi kohdattuaan sinut...
- Tykkään
Onni on onni. Pus.
- ajatuksensiivin
:) öitä
- MitäsSiihenSanot
Tykkään kirjoitti:
Onni on onni. Pus.
mutku Onni karkaa käsistä
- Tykkään
MitäsSiihenSanot kirjoitti:
mutku Onni karkaa käsistä
Kell onni on, se Onnin kätkeköön. Haihtuva on elo ja onni ihmisen.
Voi onni karata, silloin se tulee löytää uudelleen tai luovuttaa. - ajatuksensiivin
Ei karkaa ;)
- jaKumarrus
Tykkään kirjoitti:
Kell onni on, se Onnin kätkeköön. Haihtuva on elo ja onni ihmisen.
Voi onni karata, silloin se tulee löytää uudelleen tai luovuttaa.hahahhahahhahahahahah Kiitos näistä viisaista sanoista!
- Tykkään
Niin no, tunnen luontaista kaipuuta siihen eli en luovuta, Onni on tärkeä ;)
- Katseestalähtien
Ihminen katuu usein elämätöntä elämää ja tekemättömiä asioita... Enemmän kuin tehtyjä asioita, luulen niin. Itse katuisin varmaan etten elänyt todeksi tosi rakkautta.
- hilmanhajatusyöhön
Yhdyn edelliseen.
Rakkautta on kokemus
joka on koettava
jos se on itsestä kiinni
eikä sille levitetä käsiä
eikä sitä haikailla palstoilla
vaan härkää sarvista
ja kokemaan unohtumattomia
asioita *hymy* - Katseestalähtien
Onko onnellisuus ihmisen elämän päämäärä ja tarkoitus. Miten onnea tulisi tavoittaa?
Ehkä onni kolkuttaa
Mainoslauseissa
Tartu onneen oikeaan
Vääntyy suusi soikeaan
Olet onnen kukkuloilla
Satujen tarujen asuinsijoilla
Aukee taivas, kukkii maa
Onnen kun ihminen kokea saa - hilmanhajatusyöhön
Onni on hetki
jonka monesti tajuaa
vasta sen mentyä
Elämän kolme kysymystä:
kuka minä olen
miksi minä olen
mitä varten minä olen
sadut tuovat kuvan onnesta
oppii elämässä
mikä on onnea
ja mitä tavoitella
ja tärkein
kuunnella sisintä
ja toimia sen mukaan
ja olla itselleen rehellinen
ja löytää rauha sielulle
siinä päämäärää tarpeeksi
*hymy* - Katseestalähtien
Onni on läheisyys
Paljas vartalo
Rehellisyys itselle, omille tarpeille
Onni on halu
Puhdas halu
En kuuntele mainoslauseita
Tiedän, että ne tietää jotain
On enemmän
On jotain, jonka vuoksi
On elämää suurempaa
On kaipuuta polttavaa
On sykettä kiihkeää
On kaunista lempeää
Miksi väheksyisin onneani
Miksi hoitaisin itseäni
Rakastan häntä
En voi elää niin
Se hukkuu sanoihin niin turhiin
Sen tiedän onnesta
Se pitää ottaa todesta - Katseestalähtien
Katseestalähtien kirjoitti:
Onni on läheisyys
Paljas vartalo
Rehellisyys itselle, omille tarpeille
Onni on halu
Puhdas halu
En kuuntele mainoslauseita
Tiedän, että ne tietää jotain
On enemmän
On jotain, jonka vuoksi
On elämää suurempaa
On kaipuuta polttavaa
On sykettä kiihkeää
On kaunista lempeää
Miksi väheksyisin onneani
Miksi hoitaisin itseäni
Rakastan häntä
En voi elää niin
Se hukkuu sanoihin niin turhiin
Sen tiedän onnesta
Se pitää ottaa todestaUnohtaisin itseäni muuttui automaattisen tekstin syötön myötä hoitamiseksi ;), ei se mitään.
Itsensä hoitamisesta on oikeastaan kyse, oman onnensa arvostamisesta, oman itsen kuuntelemisesta. hilmanhajatusyöhön kirjoitti:
Yhdyn edelliseen.
Rakkautta on kokemus
joka on koettava
jos se on itsestä kiinni
eikä sille levitetä käsiä
eikä sitä haikailla palstoilla
vaan härkää sarvista
ja kokemaan unohtumattomia
asioita *hymy*Kiitos kaikista runoista, en jaksa vastata kaikkiin.
- Ettäsäjaksat
Onnii kirjoitti:
Mikä estää?
Älä jaksa.
- Osannutelää
Sain todistaa itkunsekaisella äänellä hyvän ystävän katuvan kun ei osannut elää elämäänsä, kahden tunnin päästä minä jäin itkemään niinkuin nyt.
- kokonaisuus
Onko se kuolinvuodehetki jotenkin merkityksellisempi hetki kuin jokainen muu hetki? Jos on tuhlannut elämänsä työssäkäyntiin sillä on varmasti ollut henkilölle suurempi merkitys kuin vapaa-ajan vietolla vaikka hän viikon kuolinvuoteellaan murehtisi elämänsä aikana ollutta vapaa-ajan vähyyttä.
- ajatussivusta
kokonaisuus kirjoitti:
Onko se kuolinvuodehetki jotenkin merkityksellisempi hetki kuin jokainen muu hetki? Jos on tuhlannut elämänsä työssäkäyntiin sillä on varmasti ollut henkilölle suurempi merkitys kuin vapaa-ajan vietolla vaikka hän viikon kuolinvuoteellaan murehtisi elämänsä aikana ollutta vapaa-ajan vähyyttä.
Ehkä siinä alkuajatuksena oli se, että jos työn tekemisen on kokenut jotenkin vaikka velvollisuudeksi ja olisi toivonut että olisi voinut viettää vapaa-aikaa enemmän läheistensä kanssa. Mutta tässä mennään taas siihen, että pitäisi osata elää jokainen päivä niin kuin se olisi viimeinen. Tai ainakin lopettaa jos-elämä. Tai sittenkun-elämä.
- Oleelliset
Vessan seinät kertovat totuuden, sieltä löytyy suuria tunteita...
En tiedä myöskään ketään, jota olisi muistettu siitä, että hän oli niin kova siivoamaan, huippusiisti ihminen. - koirakoirajariikinkukko
missäköhän lienee vessa, jossa kirjoitus on ???
- Hoolta
Välitätkö sinä minusta ja haluatko jotain muuta kuin tätä? Toivon, että vastaat.
- Hoolta
Tuntemattoman Hannun sisäinen ääni:
Rakas lapsi, go to sleep.
Aika on jo.
- juhannushäät
Onnii, mennäänkö naimisiin.
- nainenviehkeä
- sehän minä.
- saankosuukonsulta
HYMY
- kivalaulu
Hymyhuulet huomataan, hymyhuulet suukon saa...
- saisinkominä
Onnilta kiihkeän kielarin. HYMY.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337183Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654380Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543452Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4983135Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942092Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361753Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201671- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436