Juuri tunti sitten merikotkan poikanen nosti pyllynsä pytyyn ja ruiskautti suoraan pesäkameran linssiin.Sensuroi sillätavalla kuvaamisen.
Merikotkan pesä Latvia
2
330
Vastaukset
- paskannäkijä
Olen seurannut näitä looduskaamerad kuvia joka päivä.Eilen 21 jälkeen laskin että hirvikamerassa oli 14 aikuista villisikaa.Porsaiden luvuksi sain 12.Urokset ajoivat kuitenkin muita Villisikoja pois apajilta että täysikasvuisia voisi olla enemmänkin.Lapsenlapseni 3,5v tykkää seurata ,mitä luonnossa tapahtuu.
- paskannäkijä
Nytkin seurasin EEnETIN kuvia.Hirvikamerassa valkohäntä peura kävi syömässä.Meri kotkakin on tunteellinen äiti.Ainakin olen nähnyt hänen halaavan poikastaan.Hiiri haukat myöskin ovat hyviä vanhempia.Sääkset vielä hautovat.Eilen näin ensimmäisen kerran Mäyrän.Kymmenen sekunnin aikana se oli mennyt pesämäen taakse.Karhukamerassa olen nähnyt Ahman ja Supikoiran.Tänään yksi Hyljekkin loikoili rannalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784