luhurikkaha

tanssimies

Huamenna kaikki Luhurikan avajaasihi huippu yhtye Helemenkalastajat soitteloo hyvää tanssimusaa viälä ku se toise yhtyehe torvensoittaja olis hilijaa tulis illasta
mukava tiärä vaikka pääsis saatille näti flikan kans,,

26

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Punasetposkethymyssä

      Ei meikäpojan tartte -kuin nähä nätin tytön kävelyn keinahtelua, sese pisoopi - kyllä tosiaan soria tyttö sese on nätti, täytyy myöntää ja kun vielä tämä nauraa lirahuttaa sekaan -mikä on sorianpaa.

    • gassu

      Hyvä repa.

      • Karmalöytääkaikki

        Koput seuraa kus-pääsä lotraa ja kauan on synnynäinen vika sutulla voin vain toeta toivottavasti kohtaate sen mikä kuuluu.


    • Kessuaeikaivata

      Kessu luupää ei saa kettään lavalle ja sehän on tietty.

    • Onlyhyttäaskelta

      ”Teheränhän niinku taharot” –runosta kotiseuturakkaan makupala:
      ”Ja sun tahtos mukahan
      voirahan lähtiä
      kaharen lomaalemahan
      Isoonkyrööhin, Soinihin taikka Jurvahan.
      Sää saat päättää.”
      Sielujen syvyyksi mitä eivät näille halavatuille koskaan aukea, muutakuin kierous.

    • jooooooouuuu

      Kirotukset piilos.

    • Hölökunkölökyn

      Puaskoa laitoi kun homma ei pelannut muutakuin aikojen päästä, tämä on tätäpäivää, lentokoneet maassa ja junat asemilla.

    • Elämänjatkuvuustietty

      Tuuli se kulkee ja lentävi lehti.

      Onnellinen on se, ken laaksohon ehti.

      Nuku lehti helmassa laakson.



      Päivä kun nousee, niin sammuvi tähti.

      Ei se ijäks sammu, ken elämästä lähti.

      Nuku tähti helmassa päivän.



      Eino Leino
      Leino kuvaa elämän pyörrettä niinkuin se on, ikuinen pyörre -jotka sen tajuavat.

    • Syksuonpian

      SYYSTUNNELMA.

      Teit oikein ystävä ainoo,
      kun luotani läksit pois.
      Sun rintasi nuori ja lämmin
      mun rinnalla jäätynyt ois.

      Kas, maantiellä kalpea kukka
      lumipälvestä nostavi pään.
      Mitä vuottelet kukkani vielä?
      On aika jo painua pään.

      Tuhat aatosta sieluni tunsi,
      sen vaan minä muistaa voin:
      Oli tielläni kuihtunut kukka
      ja sen peitoksi lunta ma loin.

      Eino Leino

    • Petettysihhoitneito

      Petetty neito

      Mä kävelin metsätiellä
      ja kuuset ne kuiski vaan:
      Tuo kalpea tyttö saanut
      lie rukkaset sulholtaan.

      Ma laulua aloin laulaa
      ja ylkääni ylistin,
      hänen lempeä, uskollisuutta
      ja kuntoa kiittelin.

      Lie lauluni leino ollut
      ja ääneni soinnuton,
      kun säälin huokaus hiljaa
      soi helmasta hongikon.

      Eino Leino

    • akkiruhul

      Kaikki kirkkaimmat Lapuan älyköt ovat näemmä liikkeellä ja suuntaamassa kohti luhurikkaa.

    • jeeeeeeeeeeee

      Joko siihen lavan viereen on alotettu rakentaa sitä suurnavettaa vai mikä siihen pitäis nousta.Kuulin notta maanomistaja alkaa siihen rakentta pikapuoliin.Mukava paskanhaju sitte valtaa luhurikan

    • Mistänaisillaonintoa

      Kunnon tanhumies lähtee aina luhurikkaan marjaan, on tämä hauska paikka, -ainut miinus on -jotta sielläkäynnin jälkeen joutuu menemään suihkussa hiki hiki, on hyö karmeita nämä naiset siellä saa aivan pakoilla.

    • busse

      Älä unta nää.n

    • kahvilan-nurkkaanpiiloon

      Männä vuonnakin jou-uin vaihtamaan numeroita, on nämä luhurikan humunaiset niin päälekäyviä, näillekun antaa pikkusormensa emee nämä koko miehen, mistä nämä on tällaisen kimmokkeen oikein saaneet peijakkaat, paijat revitään päältä.

    • EinoLeinonmalliin

      Mut ääntä jos kaksi yhtehen laulaa
      yön helmassa toistansa huhuilevaa
      ja varjoa kaksi jos lempien kaulaa,
      -se sentään, se sentään on ihanaa!

    • ka.-kaataja

      Kerran kellistin kauniin kaunokaisen luhurikan Männikköön

    • tanssimiäs

      Huamenna luhurikakha komeeta nais solisteja paikalla,,jos vaikka sais illalla pitää
      flikka kärestä ja suurella ymm...

    • Busse

      Älä unta nää. Työnnä löylykauha p....seeseen

    • Tietoakaipaava

      Kuka kertoisi rehellisen ja asiallisen mielipiteen Luhurikan tanssilavasta? Kunnollista tietoa ei löydy millään... Mikä tanssijoiden keski-ikä? Minkä kuntoinen lava? Onko väki pääasiassa tanssimassa vai baarin puolella? Kaikki tieto kelpaa. Olisin erittäin kiitollinen, jos joku osaisi vastata mahdollisimman pian!

    • Raija.pp

      Muistankos nyt ihan väärin, mutta eikös bändin 3 jäsentä ollut vielä viimekussa katkolla alko ongelman vuoksi? Joko kunnossa??

    • puuttehepoistaja

      Huamenna akkoja tupa täynnä ku Aro Markku hoilottaa ,pääsöö varmasti pistämähä
      moni äijä juavuksis hortooloo ja akka hakurivis orottaa mua käymmä väliaijalla vähä
      sutimas asuntoautos ..................

      • paneskelia

        Minä kävääsin juhannusaattona takapenkillä yhden rouvan kanssa ja mies sai odottaa sisällä. Rouva ei sitten eres halunnut takaasin, vaan käytiin vielä meillä kotona ja sitten vein sen kotiansa ja kännikala äijä oli varmasti ihmeissään.


    • heisulivei

      Tuallaasiako unia sä kattelet siälä peräkammaris, aha. Suhteellisen vaaratoonta.

    • SiIminnäkijä

      Kattokaa todesta akkojenne perään, sillä vaunualue on vaarallisen lähellä! Mulla on itsellä auto usein siellä ja kummasti sinne valuu pariskuntia jotka ei kuulu päiväsaikaan samaan ruokakuntaan!
      Mitä se mulle kuuluu, mutta jos teillä on siellä akka hukassa, niin älkää ihmetelkö, että missä tuo on käynyt "pistäytymässä".

    • ovet-kiinni

      Juappoja äijiä ja ja akkojakin siälä vaan on. Sellaaset on selevinpäin jokkei lääkkehien tähären saa juora viinaa. Vanhoja luuskia lähinurkilta. Kauempaa ei tuu enää ketään.

      Voi virkiä minkä teit kun annoot lopettaa latosaares. Laittakaa itte kunnon tanssit, kun on kökkäväkiä omasta takaa eikä mee vuakraa.
      Ensimmääsihin tanssihin Dingo jotta tuloo nuoria ja vaikka tuo Markku Aro toiseksi vanhemmalle väelle. Eino ei enää pääse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe