Heii!! mulla tuli kamala hinku saada nähdä leijonakuningas 2 suomeksi voisko joku ihana laittaa minulle linkin kun itse en vaan löydä mistään. Tosiaan haluaisin katsoa sen ilmaiseksi kun minulla ei tuota netflixiä ole..
osaako joku auttaa?
1
302
Vastaukset
- pottupottupottu
Tiedän vain yhden keinon mistä leffan saa suomeksi netistä, mutta sen saaminen on aika tuskallista. Internetissä pyörii sellainen torrent kuin Lasten Joulupaketti:
https://thepiratebay.am/torrent/8375804/
Tuo torrentti sisältää 52 suomenkielistä piirrettyä elokuvaa, joista yksi on Leijonakuningas 2. Itsekin löysin tuon Joulupaketin etsiessäni Leijonakunigasta. :D Valitettavasti torrentin saaminen on kuitenkin työlästä, koska juuri kukaan ei jaa sitä tällä hetkellä. Itse jouduin pitämään pakettia auki monta viikkoa, ennen kuin sain haluamani leffat ladattua.
Eli aika huonot ohjeet multa, mutta tuo on ainoa keino jonka tiedän. Joltain sivuilta voi muuten myös vuokrata leffoja netissä esim. yhdeksi vuorokaudeksi, ja olen nähnyt sellaisilla sivuilla paljon Disney-elokuvia ja muita piirrettyjä. En kuitenkaan tiedä näyttävätkö he noin vanhoja leffoja, puhumattakaan noista klassikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262043
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211371
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873