Olen syrjäytnyt. En jaksa käydä hommissa enkä herätä aamulla.
Menen kahville kun herään mun Bemarilla (530) ja käyn Pattayalla pari kertaa vuodessa heittämässä parin kuukauden panoreissun niin ei mua haittaa tää syrjäytyminen yhtään. Kyllä enemmän vituttaisi käydä hommissa.
Syrjäytyneen huvit
7
425
Vastaukset
- Älävittuilelahoaivo
Onko sopeutumisvaikeuksia vai oletko vain kusipää? Vai miten sinulla on aikaa ja energiaa ulostaa ihmisvihaasi näihin keskusteluihin? Yhdessä avauksessa esiinnyt suurenakin työmiehenä ja toisessa esiinnyt (poikkeavana) syrjäytyneenä.
- Syrjäytyneen_huvit
No nyt on kyllä semmonen kirjoitus ettet sinä muuta tee kun mädänny siellä homeisessa yksiössäs ja kirjoittelet tarinoita tänne. :D
- kukkelström
teitä vaan luuserit vituttaa kun ette saa pimppiä edes suomessa ja joku käy Pattayalla vähän laittamassa jees.
- uliuliulisilli
itsehän sinä luuseriksi ilmoittauduit ja kerroit että sinun on käytävä thaimaassa panemassa ladyboysseja.
- Anonyymi
Työtön tylsistyy jatkuvasta nettihengailusta.
- Anonyymi
Kun on ollut jo töissä sen 40 vuotta niin nyt on aika nauttia siitä työeläkkeestä
karkeasti ottaen saman ajan. Se olisi todella tasapuolista kaikille.
Jos ei ole viitsinyt tehdä töitä, niin kitukoon sitten niiden tukien varassa.
Eli kullekin palkkiot ihan viitseliäisyyden mukaan.- Anonyymi
Sehän on niinkuin saisi provisiopalkkaa. Ahkeralle ropisee rahaa, laiskalle ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311050Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895