Hei! Sain yksi päivä postissa käsinkirjoitetun kirjeen jehovan todistajalta. Alkoi tyyliä "Arvoisa vastaanottaja!"... jne. kaikenlaista uskontoasiaa siinä julistettiin ja mukana tuli myös kaksi propaganda-lehteä mutta kirjeessä tuli myös ilmi se miten hän ei ole useistä yrityksistään huolimatta tavoittanut minua. (Ymmärrettävää, matkustelen usein ja olen harvoin kotona pienessä kämpässäni..)
Miten yleistä on nyt sitten saada vastaavanlaisia kirjeitä, enhän edes tiennyt että joku yrittää minua erityisesti "tavoittaa".. Pari kertaa tänä vuonna jesset käynyt oven takana, ekalla kerralla avasin vahingossa ja tokalla kerralla kävin ruksauttamassa oven takalukkoon.
Mitenkä suuren efortin he oikein ovat tehneet ovikelloni suhteen tietämättäni vai jaellaanko näitä lappuja turuilla ja toreilla, en koskaan ennen ole törmännyt vastaavaan. Ja loukkaantuukohan se kirjeenlähettäjä jos en mene mukaan tähän kirjeenvaihtoleikkiin?
Kirje jehovantodistajalta
12
175
Vastaukset
- bipo.tuuliviiri
vastaatsä mainoksiin jotka ei sua kiinnosta,
tilaamalla tuotteen?
jos sua häiritsee jeppulan loukkaantumismahis,
mikset avannut heille oveasi?Suosittelen välitöntä polttamista. Toivottavasti eivät lähetä tulen kestävästä materiaalista
- kummat_oli_postit
Emmä tiedä. Oikeastaan mietin että miten näitä nyt sitten voisi pompottaa ja vetää nekusta. Kauankohan heidänkin kärsivällisyytensä kestää.. Mitäs pimpottelee ovia niin kai sitä voisi jotain hauskuutta heidän kustannuksella repiä.
- energian.tuhlausta
Kauankohan heidänkin kärsivällisyytensä kestää.***
no se Jahve antanee heitille kärsivällisyyttä..
mitäs luulet, mitä Jumala tykkää sun touhuistas?
hmmm...
harmi ettei sulla ole tähdellisempää tekemistä
kuin pohtia miten
*sitten voisi pompottaa ja vetää nekusta. *
todistajia
jotka vilpittömästi
haluaa Raamatunjakeitaan esittää.
........ BTW,kiusatkos sä
myös kehareita ja ittees pienempiä,
ihan huvikses?
otan osaa,
vaikeeta on sun ns. Elämä
jos ei ole muuta telemistä sulla....
nojoo,kukkinkykyjensä mukaan taapertaa täällä.. - kummat_oli_postit
No itse vertaat jehovan todistajia kehareihin ja "pienempiin". Just. Täytynee sitten hoitaa tää homma soittelemalla hieman sinne Vantaan suunnille, eiköhän ne sillä sitten säästä itseään turhilta reissuilta. Kummaa kukkahattutäteilyä tää kun nekkuilustakin nousee noin suuri halootus..
- kysynvaan
energian.tuhlausta kirjoitti:
Kauankohan heidänkin kärsivällisyytensä kestää.***
no se Jahve antanee heitille kärsivällisyyttä..
mitäs luulet, mitä Jumala tykkää sun touhuistas?
hmmm...
harmi ettei sulla ole tähdellisempää tekemistä
kuin pohtia miten
*sitten voisi pompottaa ja vetää nekusta. *
todistajia
jotka vilpittömästi
haluaa Raamatunjakeitaan esittää.
........ BTW,kiusatkos sä
myös kehareita ja ittees pienempiä,
ihan huvikses?
otan osaa,
vaikeeta on sun ns. Elämä
jos ei ole muuta telemistä sulla....
nojoo,kukkinkykyjensä mukaan taapertaa täällä.."nojoo,kukkinkykyjensä mukaan taapertaa täällä.."
en voi olla ottamatta kantaa mutta kirjoituksiesi perusteella ei sinunkaan kyvyt korkealle viittaa. eikä etenkään kun olet palstaa seuranneena varsin tietoinen ettei vartiotorniseura totuutta edusta mutta silti pysyt todistajamielisenä ja puolustat lahkoa koko ajan. miksi teet niin?
- onneakinvoislöytyä
"Ymmärrettävää, matkustelen usein ja olen harvoin kotona pienessä kämpässäni"
"Pari kertaa tänä vuonna jesset käynyt oven takana, ekalla kerralla avasin vahingossa ja tokalla kerralla kävin ruksauttamassa oven takalukkoon."
Kuules näistä kommenteistasi saa kyllä sellaisen käsityksen, että taidat kyyhöttää kopissasi päivät pitkät ja trollailla täällä, kun elämäsisältösi on siinä - vähänriippuu
Riippuu JT:stä miten hän suhtautuu, jos asukasta ei meinaa tavoittaa. Jotkut eivät ota paineita, tunnollisemmat saattavat lähestyä kirjeellä. Kirje saatetaan kirjoittaa myös sen takia, että siihen käytetyn ajan voi laittaa kenttäpalvelusraporttiin.
- EiJtVaanUskova
"Oikea" Jt todistaa Jehovasta. He saavat siitä pisteitä Vartiotorniseuralta. Jos joku JT ei pääse todistamaan kotiin, hän voi kirjoittaa kirjeen. Sekin luetaan todistamiseksi ja siitä saa pisteitä. Näin uson tässä tapauksessa olevan. JT, joka kirjeen lähetti, tavoittelee pisteitä ja kunniaa toisilta JT.ltä.
- kysyvätieltäeksyy
Minä sain tänään sellaisen kirjeen ensimmäisen kerran ikinä. Joku käsialasta ja kielenkäytöstä päätellen vanhempi (alkoi että "Päivää" jehovaäijä ei ollut yrityksistään huolimatta tavoittanut minua, joten paiskasi henkilökohtaisella kirjeellä. Tosin pelkällä sukunimellä osoitetulla kirjeellä, eli se oli kai kerrostalon rapussa olevalta nimitaululta napattu. Ulko-ovessa on ovikoodi eikä hän ollut ilmeisesti päässyt siitä kenenkään avustamana sisään. Voi harmi ;)
Kiva jos tuostakin saa jotain todistuspisteitä, mutta ei jaksa kiinnostaa tätä uskovaista muuten. Uskovainen ei tarkoita minun tapauksessani jehovan todistajaa. Osaako joku jt todellakin kirjoittaa?
- evoluu.tio
Osaathan sinäkin kookoo2 kirjoittaa vaikka tekstistäsi puuttuu sisällöllinen äly. Nyt kun parisataa miljoonaa vuotta harjoittelet niin evolutionaalinen kehitys voi tuottaa ihmeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1503344
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau592658Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.302080- 1301667
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831524- 771518
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3661453- 911160
- 891115
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951086