Eikö joku palstan vakkarilukijoista voisi ryhtyä tämän palstan moderaattoriksi? Viesteillä on sen verran lukijoita, että ei tämän luulisi ihan kuollut ryhmä olevan. Noi saatanan makaamo haisemo kyhäämö jutut pilaa muuten hyvän idean.
Katsokaapa joku aika taaksepäin millainen palsta oli ennen häiriköitä. Joillekin jutuille sai oikeasti nauraa ja sai kimmokkeen kirjoittaa omistakin hölmöilyistä, kun tänne voi nimettömänä kirjoittaa sellaistakin, mitä muuten ei ikinä tunnustaisi.
Eli eiköhän pyritä hommaamaan tälle palstalle moderaattori, joka häätää nuo muutaman liimanhaistelijan, jotka pilaavat koko palstan.
Kannatusta, anyone?
sheriffi
töpö
4
868
Vastaukset
- It Wasen't me
Tuskin kellään on aikaa/halua roikkua täällä ympäripyöreitä päiviä lukemassa toisten toilailuja...ilman palkkaa...
Tässä teille sheriffi. ja todellakin mulla on aikaa istua netissä ja kotona ku ei muutakaan tekemistä ole.
- sheriffi muuten täysin
XtinaX kirjoitti:
Tässä teille sheriffi. ja todellakin mulla on aikaa istua netissä ja kotona ku ei muutakaan tekemistä ole.
paska tehtävääsi
- KIKI
KUN OLEN JO PARILLA MAINITSEMATTOMALLA PALSTALLA NIIN SAISI ILMAN ISOMPIA PYYTELYITÄ OIKEUDET TÄNNE...
MUTTA EIHÄN TÄÄLLÄ ASIATONTA OLE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818