Eikö joku palstan vakkarilukijoista voisi ryhtyä tämän palstan moderaattoriksi? Viesteillä on sen verran lukijoita, että ei tämän luulisi ihan kuollut ryhmä olevan. Noi saatanan makaamo haisemo kyhäämö jutut pilaa muuten hyvän idean.
Katsokaapa joku aika taaksepäin millainen palsta oli ennen häiriköitä. Joillekin jutuille sai oikeasti nauraa ja sai kimmokkeen kirjoittaa omistakin hölmöilyistä, kun tänne voi nimettömänä kirjoittaa sellaistakin, mitä muuten ei ikinä tunnustaisi.
Eli eiköhän pyritä hommaamaan tälle palstalle moderaattori, joka häätää nuo muutaman liimanhaistelijan, jotka pilaavat koko palstan.
Kannatusta, anyone?
sheriffi
töpö
4
875
Vastaukset
- It Wasen't me
Tuskin kellään on aikaa/halua roikkua täällä ympäripyöreitä päiviä lukemassa toisten toilailuja...ilman palkkaa...
Tässä teille sheriffi. ja todellakin mulla on aikaa istua netissä ja kotona ku ei muutakaan tekemistä ole.
- sheriffi muuten täysin
XtinaX kirjoitti:
Tässä teille sheriffi. ja todellakin mulla on aikaa istua netissä ja kotona ku ei muutakaan tekemistä ole.
paska tehtävääsi
- KIKI
KUN OLEN JO PARILLA MAINITSEMATTOMALLA PALSTALLA NIIN SAISI ILMAN ISOMPIA PYYTELYITÄ OIKEUDET TÄNNE...
MUTTA EIHÄN TÄÄLLÄ ASIATONTA OLE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486178Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki664008Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t163047- 1902875
- 312768
- 402462
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132439törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/192360Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3171451- 1491448