Nuorena vitsa väännettävä?

Sotahullu Staputler on ottanut liian tosissaan vanhan suomalaisen sananlaskun opetuksen, kun hän on aloittanut jo lasten kouluttamisen (aivopesun) äärinationalistiseen henkeen ja tulevaan hyökkäyssotaan. Pohjois-Korean hullu johtaja Kim Jong-un jää tässä lajissa jo toiseksi, joten Staputler on sotahulluudessa maailman kiistaton ykkönen.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015051519699233_ul.shtml

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SeAvarakatseinen

Täytyi HETI katso Youtube:sta, miltä R Y S S I E N organisoima lastenkasvatus näytää:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XhyAyEoKa60

Elokuva tuleekin ihan vanhanaikaiseen malliin; ensin on tylsä aloitus (mustavalkoinen) mainosfilmi ja senjälkeen iloinen , värillilinen, venäläinen lastenelokuva, missä näytetään miten kehitys kehittynyt ja miten ennen vanhaan naapumaissa elettiin "surkeasti"!
      Naapurimaan nuorisokasvatus ei saanut liikkeelle kuin pikkujoukon verrattunana "Meidän R Y S S I E N" iskevään, Iloiseen ja ansiookkaaseen lasten-/nuorisiokasvatukseen , mikä oikeassa Isänmaallien sodan (tykinruuaksi) hengessä opettaa kaikkien R Y S S I E N hallitsemien kansojen lapsoset .... uhrautumaan!

Jäämme odottamaan Trollikirjoittajien (niiden Moskovassa kirjoittaavien) .... parempien? .... kommentteja?

• Rivit täysin sekaisin

Kylläpä muutamien viimeisten päivien aikana kirjoittamani osuvat kommentit ovat saaneet Pietarin trollitehtaan täysin sekasortoiseen tilaan. Täydessä paniikissa pojat yrittävät kirjoittaa toinen toistaan huonompia vieritysviestejä palstalle, jotta meidän asiallisempien kirjoittajien terävät Venäjä-analyysit saataisiin alemmaksi. Täysin turhaa on trollareiden työskentely, sillä me vanhat viisaat evakot tiedämme, miten huonolla tolalla kaikki asiat Staputlerin äärinationalistisella Venäjällä nyt ovat.

Karjala saadaan siis pian takaisin, sillä Venäjän lopullinen romahdus on jo alkamassa. Kanada tyrmäsi jo täydellisesti Venäjän jääkiekkojoukkueen, ja kohta sama meininki jatkuu kaikilla muilla aloilla. Täytyykin ottaa kunnon ryypyt asian kunniaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5756
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2949
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      158
      2647
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2469
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82