Vävypojan hirveän iso kulli

HuolestunutIsä

Hei.

Olen ollut sinut asian kanssa, että tyttäreni seurustelee ja luonnollisesti harrastaa seksiä miehensä kanssa. Kunnes menin saunaan tyttären avopuolison kanssa ja näin hänen hirmusen ison kullin! En saa näkyä pois päästäni miten sellainen jätti kulli murjoo tyttäreni sisällä :( PItäisikö mennä terapiaan vai ottaa asia esille tyttären kanssa?

150

32710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ollenström

      pyydä vävyä panemaan sinua perseeseen. eihän se mitään ratkaise mutta tiedätpä ainakin tyttären fiilikset.

      • Anonyymi

        Kyllä se perse ainakin ratkeaa.


      • Anonyymi

        ei oo mitään hauskempaa ku antaa peppua vävylle


    • Töitä-vävypojallesi

      Käske vävypoikasi olla yhteydestä savolaiseen homoon koulunkäyntiavustajaan nimeltä häxy. Hän haluaa kunnon perseenrepijän anaaliinsa.

    • IsällinenNeuvo

      Joo sun pitää tyttärelles pitää tiukka puhuttelu. Haukut se horoksi ja käske vaihtaan heti pienimunaisempaan . Eihä tommosta kenenkää hermot kestä

      • HuolestunutIsä2

        MIeli tekisi. Täytyy varmaan ottaa pullo viinaa ja puhelu sen perään. :)


    • Askoko

      Olet nähnyt väärin. Pojan kulli oli 13/10 koska kenelläkään ei voi olla isompaa paitsi Askolla jolla on 17/12.

    • terveisinvävypoika

      Ihan normaali seon, sulla on vaan hirvee nysä.

    • Salaraka

      Tyttöni kaverilla on iso. Olen salaa kokeillut monta kertaa kun on tilaisuus. Aina vaan tuntuu mahtavalta viiskyt naisena.

      • Anonyymi

        Kyllä varmaan kaverikin pitää 50 naisesta.


      • Anonyymi

        Mäki haluun kokeilla isoa paksua kullia 25cm 6cm 18ympärys


      • Anonyymi

        Kyllä anopit on ihan samanlaisia naisia, kun kaikki muutkin, isot kullit tekee säväyksen, ihan sama onko vävy tai joku muu.
        Minulla on vähän isompi aisa ja kun anoppi kerran näki sen suihkussa, tuli ihan spontaanisti ’ hyvänen aika’ ennen kun lähti pois.
        Isot kiinnostaa vaikka anoppi.


    • eisaamarinyt

      Jäbä on kateellinen ku oma on nii pieni. koolla ei oo mitää väliä. sisällä sed ei tunnu.

    • Ainahan sitä liian kanssa pärjää... ;)

    • terv-homoeerikki

      Taitaa isä olla enemmän huolestunut siitä kun ei itse saa maistaa ikinä sitä mahtavaa ja komeaa vävypojan kullia.Kuvittele kun se letku alkaa paisumaan,se näky vois olla upeaa katsella.

    • 1411

      Toivottavasti parisuhde ei perustu pelkkään seksiin. Ainakaan pidempää aikaa. Nuorempina ihmiset ajattelevat alapäällään. Ja se kuuluu luonnon kiertokulkuun. Silloin tehdään lapset. Sen jälkeen sitten katsellaan sitä elämää omilla silmillä.

      Joten, jos siis kaverin ajatusmaailma on kohdillaan ja tulevaisuus tyttäresi kanssa on turvattu niin OK. Mikäs siinä. Se on jauskaa niin kauan kuin pakaroissa virtaa piisaa. Mutta jos kaverin aajtusmaailma pyörii tussun ympärillä eikä koulutusta ole tai haluja työntekoon, niin sitten pidä taktiikkapalaveri tyttäresi kanssa.

      Toisaalta, jos tyttäresi on saanut isoa ja vielä pitkään, eivät muut tunnu sen jälkeen yhtä hyviltä. Kaksipiippuinen asia. Tarkista nyt ensin vävypojan tulevaisuudensuunnitelmat. Se olisi ptänyt tehdä jo aiemmin.

    • kanki2

      Onhan niitä isojakin pienien rinnalle. Itselläni on 18,5cm pitkä ympärysmitaltaan 14,7cm oleva kalu eli halkaisija noin 4,5cm siis juhla kunnossa. On muutamat naiset sanoneet että ei kiitos toi repii paikat.

      • Jijijijijijijijiji

        Vakava vetoomus kaikille. Ajatelkaa Asko- paran mielenterveyttä. Jos Asko luki tämän nimimerkki kanki2:n kirjoituksen niin Askon verenpaine nousi 30 pykälää, leukaperät kiristyivät äärimmilleen ja hampaat kirskahtivat niin että ennestäänkin kulunut hammaskiille otti vielä lisää penalttia. Ja sitten suu vaahdossa vastinetta laatimaan tyyliin " sulla on 13/10". Ja tätä viimeiset 15 vuotta 24/7. Armahtakaa Askoa. Sovitaan että meillä kaikilla on 12/9 niin hän saa sielullensa rauhan. Amen.


      • vauhkomieli
        Jijijijijijijijiji kirjoitti:

        Vakava vetoomus kaikille. Ajatelkaa Asko- paran mielenterveyttä. Jos Asko luki tämän nimimerkki kanki2:n kirjoituksen niin Askon verenpaine nousi 30 pykälää, leukaperät kiristyivät äärimmilleen ja hampaat kirskahtivat niin että ennestäänkin kulunut hammaskiille otti vielä lisää penalttia. Ja sitten suu vaahdossa vastinetta laatimaan tyyliin " sulla on 13/10". Ja tätä viimeiset 15 vuotta 24/7. Armahtakaa Askoa. Sovitaan että meillä kaikilla on 12/9 niin hän saa sielullensa rauhan. Amen.

        Ake voi vetää herneet nenään, mut sen vaan sanon, että jos peniksen halkaisija on 4,5cm, niin ymp. mitta ei ole 14,5cm. Ai miksikö? En jaksa selittää, selittäköön joku muu.


      • jeejeppe

        No jo ollut pikkupilluja! Itselläni suunnilleen samankokoinen kulli, hieman paksumpi kylläkin. Ei ole vielä yksikään nainen isoksi kommentoinut ja lukemattomia naisia olen pannut. Taisi joskus ihan nuoruudessa joku tyttö jolla ei montaa kokemusta vielä ollut, mainita isoksi.


      • Anonyymi

        Wau mulle


      • Anonyymi

        kyllä o tarkkaan mitattu? Millit jus kohdillaan... hah haaa


    • seksipappa

      Eikös se ole niin, että jotkut naiset ovat mm tiukempia että ei se ole vain kullin vika. ja sekin on vain ruumiin osa jos ei mahdu sisään ni aina on olemassa käsi ja suu peli

    • Ymmärrän

      Aloittajan huolen. Kotikylällä kun isännät pysäyttävät traktorin ja tulevat juttusille, he yleensä sanovat: terve, morjes, päivää tms.

      Eräs Jorma kuitenkin aloittaa (jo 45v ajan): voi voi kun minua säälittää se meilän Kyllikki, kun sillä Lankisella (vävy) on niin kamalan suuri kyrpä. Pojalla ja minulla ei ole yhteensä niin pitkä kuin Lankisella.

      Lohdutuksen sana: Jorman seitsemästä lapsesta Kyllikki on ainut, joka ei ole eronnut.

    • MoniosaajanMahtimeisseli

      Jos vävy on keeneri, niin 30cm on niillä ihan normislerssi.

      • Anonyymi

        Tarkoitatteko ****** ELI IREKEEN?
        Ei päde kaikkiin rotuheimoihin!
        🌑🌒🌓


      • Anonyymi

        Itellä on 17 pitkä ja 3.6 paksu ei ole vielä sanottu pieneks


    • Huolestunein

      Pikku juttu!! Ite olin miniän kanssa ja huomasin että sillä oli jääääätävän kokonen kyrpä??!! Mitä mun pitäs tehdä??? Auttakaa!!!

      • Ota poskeen ja perseeseen. Ellet ole ihan pervo, mieti järjestys.

        Ja onnittele itseäsi hienosta kokemuksesta.


    • Saunottajaisä48v

      Tämä on yleinen virhe, että isät eivät tajua ohjeistaa tyttäriään ennen kuin tytöt tulevat seurusteluikään.

      Itse tein onneksi asian tyttärelleni selväksi jo hänen ollessaan 12-vuotias. Ilmoitin, että vävyehdokkaiksi tulisin hyväksymään ainoastaan itseäni pienimunaisempia (eli alle 13 cm) poikia. Mitat olen aina tarkistanut saunottamalla poikia. Pari kertaa tytär on yrittänyt huijata ja tuonut jotain 15-senttisiä tarjolle, ja nämä nilkit ovat tietenkin saaneet heti lähtöpassit minulta, lisäksi olen nuhdellut tyttären kunnolla. Meidän perheessä minä pysyn alfauroksena ja lauman suurimpana.

      • SuperSaunaTonttu

        Miten pystyt tekemää lepomitoista noin tarkkoja arvioita, vai otatko suihin mittanauhan kanssa ? Tiedoks, että voit olla omasta mielestäs alfa mutta munasi on tynkä. 15cm on pieni myös !


      • Homous-on-sairaus
        SuperSaunaTonttu kirjoitti:

        Miten pystyt tekemää lepomitoista noin tarkkoja arvioita, vai otatko suihin mittanauhan kanssa ? Tiedoks, että voit olla omasta mielestäs alfa mutta munasi on tynkä. 15cm on pieni myös !

        Tuo on tuon homon fantasiaa vain.


      • Saunottajaisä48v
        SuperSaunaTonttu kirjoitti:

        Miten pystyt tekemää lepomitoista noin tarkkoja arvioita, vai otatko suihin mittanauhan kanssa ? Tiedoks, että voit olla omasta mielestäs alfa mutta munasi on tynkä. 15cm on pieni myös !

        Olen komentanut poikia, että nyt runkkaat munasi pystyyn. Sen verran iso ja treenattu olen, että minulla on auktoriteettia, ja pojat ovat pelänneet saavansa turpaan. Aiheesta.

        Minä olen meidän perheessä suurin elikkä alfa jaa sen aseman tulen pitämään. Sinä voit fantasioida ihan mitä vaan ja kuvitella oman kikkelisi jättikokoiseksi, onnea vaan runkkufantasioillesi.


    • opiuytrq

      Ei se mikään niin iso kullioo minnulla on ainakin 20 naiskaverii mitanu et on sen 18-20 juhliessa minkä omistan Tytöt on ollu tosi tyytyväisii kulliini mut sitä pitää osata käyttää pöllöt. Etelä-suomi ola

      • Justiinsajoojoo

        Sitten heräsit kun mittanauha oli vielä perseessäsi ja naapurin täti torui sinua.


    • ger

      mul on sanottu ettei o ennenkullil yritetty tappaa

    • Mikä siinä sinua huolestuttaa? Haluisitko kolmanneksi siihen leikkiin vai itseksesi tutustua tulevan vävysi kulliin?

    • HhhoedeABSee

      pienmunaset hakkaavat pilinsä nilelle tussuun kun yrittäät epätoivosesti saada hankaustuntumaa värkkiinsä
      Sääliä
      Kyllä kunnon peli muistetaa...

    • ReiluMeininki

      Jaa mun miniä on pienikokoinen ja poika sitä polkee.
      Kovettumiin jaloissa käyttänyt Ceridal parafiini pohjaista öljyä.
      Tyttö lohkas että heillä käytössä kans Ceridal kun on aluks aina niin tiukkaa.

      Aloittajan pitää nyt tinkiä tyttäreltä, että onko sillä Ceridal pullo jossain jemmassa.

    • äöhää

      Ottiko joku tonkin vakavasti

    • jokoutuuuu

      Otappa kuva kullista ja laita palstalle. Tehdään arvio. Ole onnellinen että tyttäresi saa isoa kullia

    • Anonyymi

      onhan se selvä että isompi tekee aina paremman työn......aattele esim. isompi lapio....isompi käsi.....isompi auto....kuorma-auto....ja kulli....iso vaikuttaa aina enempi. tosi asia. jos tyttö haluaa seksiä ja tietää kummalla on isompi. tiiät varmaan pienimunasena että jäät nallikalliolle. Iso on Alfa. Kunnioitus sille Kalulle. se saa piikas nautinnosta sekasin ja tyrmään...jota et voi pienikullisena hänelle tarjota!!! ja hän kunnioittaa ja muistaa ja rakastaa sitä Isoa! Aina!

    • Anonyymi

      pienimunaisten naiset ovat heidän kaa vain säälistä...tai ovat perkeleet menneet antaan ja tulleet paksuksi. sitte eletään normiyhteiskunnan mukaan epätyydyttävässä suhteessa vaikka loppuelämän.
      onhan näistä esimerkkejä; joku remppareiska jolla on ollu julma vehje, tullut kotia kytkeen jotain sähkölaitetta tms. kotihommia. emäntä tarjosi kahvit ja siinä jutellessa asia johti seksiin. ja emäntä sai niin että ero tuli. ku oli Taivaallista munaa seksin kanssa. Laatottaja vei perkele mun emännän. Olin sen niskassa ku yllätin ruokatunnilla. akka huusi kiimassa niin että postilaatikolle kuulin!! Menin sisälle kun karju juuri rääkäsi orkkunsa ja mällinsä vaimoni sisään! aukasin makkarin oven ja siitä se sonni nousi pukilta ja se muna oli Valtava! en yhtään ihmettele miksi emäntä semmosen huudon päästi. Varmaan 30cm elin. pienen 14cm siittimen omaavana poistuin häpeillen pois.....kaverin leveä yli olkapään heittämä naurunsekainen hymy alisti mut täysin.Hän tiesi tyydyttäneensä täysin akkani ja että minä olin tilanteessa täys mitättömyys, Hän oli ALFA!!!
      en ole enää elossa tän jälkeen. häpeä!!!

      • Anonyymi

        Minun pippeli on 5cm ja kun se alkaa seisomaan niin korkeintaa 8cm. Aika ohutkin on.
        Pystyn naimaan korkeintaan 2 min, kun spermat jo ruiskii. Tämä on totuus.


    • Anonyymi

      pyydä että saat myös

    • Anonyymi

      Itse olen varattu mies isolla varustuksella. Oikeasti päältä mitattuna 19cm ja paksuus 4,5cm, tasaisesti ylöspäin käyristyen. Käsittääkesi sadasta miehestä noin parilla voi olla. Olen 180cm hyväkroppainen sixpäkkinen siis komeaksikin kehuttu mies. Naimisissa jo kauan uskollisesti. Kova halu ois nyt tullut kokeilla mitä voisin kokemuksella ja koollani vieraalle naiselle tuottaa..
      Jos joku nainen lukee tän ja miettii halua kokeilla oikeasti "isoa" niin voidaanko siitä jutella. Laita silloin viesti spostiin, helmi.7 (ät) meiliboxi.fi.

      • Anonyymi

        Mulla on 5,5 cm leveys ja ympärysmittaa 15,5. Mieti miltä tuntuu anaalissa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on 5,5 cm leveys ja ympärysmittaa 15,5. Mieti miltä tuntuu anaalissa...

        Way


    • Anonyymi

      Tääl­t­­­ä löydä­­­t nop­­­easti sukupu­­olt­a, suh­­­teita, tre­­­ffit 👉 http://6015555.com/H/uJ5s 👈

    • Anonyymi

      Leikkaa liialliset pois. Sillä se selviää.

    • Anonyymi

      Kyllä nuori mies on vanhalle naiselle tarpeen. Ei muuta kuin vain rakastelemaan.! Nuole ja nauti! Jos tarvii liukkautta niin sitten vain vagifemia. Ja menoks.

    • Anonyymi

      Meidän vävyllä on iso myös. Ainakin lepotilassa mitä nyt olen saunassa nähnyt. Iso taitaa olla kovaakin siitä päätellen miten tyttö voihkii seinän takana olevassa vierashuoneessa, kun ovat käymässä yö-kylässä.

    • Anonyymi

      Minäkin kauhistelin vahingossa nähtyäni tyttäreni poikaystävän peniksen ja sen kokoa ja ajatusta sen työntymistä tyttäreeni! Suoraan sanoen, käy kyllä kateeksikin ja kovin ajatellut sitä sen nyt nähtyäni!
      Yh.46

      • Anonyymi

        No ei muuta kun alat toimiin että saat itekki nauttia siitä jos kateeksi käy. Vähän vilautuksia ni kyllä tytön poikaystävä lampiää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei muuta kun alat toimiin että saat itekki nauttia siitä jos kateeksi käy. Vähän vilautuksia ni kyllä tytön poikaystävä lampiää.

        Tässä hieman poikaa jo lämmitellyt vaikka ei ehkä pitäisi mutta niin kovin tuo minuun vetoaa ettei oikein itsekontrollini nyt tässä pelaa.
        Yh.46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä hieman poikaa jo lämmitellyt vaikka ei ehkä pitäisi mutta niin kovin tuo minuun vetoaa ettei oikein itsekontrollini nyt tässä pelaa.
        Yh.46

        Pitääkö poika näkemästään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö poika näkemästään.

        Selkeästi kyllä pitää näkemästään ja pöksyissä näyttäisi kookas ihanasti jäykkenevän kun pikkuisen poikaa kiusaa.
        Yh.46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkeästi kyllä pitää näkemästään ja pöksyissä näyttäisi kookas ihanasti jäykkenevän kun pikkuisen poikaa kiusaa.
        Yh.46

        Se on hyvä että vävypoikakin saa nähdä mitä anopilla on tarjolla,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä että vävypoikakin saa nähdä mitä anopilla on tarjolla,,,

        No vain hieman paljasta rintavakoa ja hameen alta reittä mutta jo sekin näyttäisi saavan kovin huomiota.
        Yh.46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vain hieman paljasta rintavakoa ja hameen alta reittä mutta jo sekin näyttäisi saavan kovin huomiota.
        Yh.46

        Kyllä varmaan vävypoika tykkää. Sitten vähän hameenhelmaa ylemmäs että näkyy enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmaan vävypoika tykkää. Sitten vähän hameenhelmaa ylemmäs että näkyy enemmän.

        Kyllä se on kai kehdattava nostaa viehätysvoimaa astetta korkeammalle että saisi vävypojan huomion ja hänet suorastaan janoamaan anoppiansa sillä kiihottavan erikoisen kookkaalla vehkeellään.
        Yh.46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on kai kehdattava nostaa viehätysvoimaa astetta korkeammalle että saisi vävypojan huomion ja hänet suorastaan janoamaan anoppiansa sillä kiihottavan erikoisen kookkaalla vehkeellään.
        Yh.46

        Mites siellä joko vävypoika alkaa lämpeneen, kuikas ylhäällä helma on käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites siellä joko vävypoika alkaa lämpeneen, kuikas ylhäällä helma on käynyt.

        Onnistuin näyttäytymään pojalle seksikkäässä yöpaidassa niin ettei tyttäreni sitä nähnyt ja pojan ilme kertoi himosta näkemästään!
        Saisinpa tilaisuuden olla kahden pojan kanssa!!
        Yh.46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuin näyttäytymään pojalle seksikkäässä yöpaidassa niin ettei tyttäreni sitä nähnyt ja pojan ilme kertoi himosta näkemästään!
        Saisinpa tilaisuuden olla kahden pojan kanssa!!
        Yh.46

        Ei muuta kun vilautat pojalle vähän paljasta, alkaa innostuun ja keksiin keinoja tulemaan luoksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuta kun vilautat pojalle vähän paljasta, alkaa innostuun ja keksiin keinoja tulemaan luoksesi.

        Hieman vaikeaa on rohkeammin vilautella kun tyttären läsnäollessa. Ajattelin pyytää poikaa avuksi lumitöihin jos kävisin katsomassa kesämökkimme talvikuntoa mutta olisiko se liian läpinäkyvää tyttären kannalta. Sen tiedän, ettei tytär ainakaan halua sinne mukaan lähteä.
        Yh.46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman vaikeaa on rohkeammin vilautella kun tyttären läsnäollessa. Ajattelin pyytää poikaa avuksi lumitöihin jos kävisin katsomassa kesämökkimme talvikuntoa mutta olisiko se liian läpinäkyvää tyttären kannalta. Sen tiedän, ettei tytär ainakaan halua sinne mukaan lähteä.
        Yh.46

        Oispa mullakin tuommoinen anoppi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman vaikeaa on rohkeammin vilautella kun tyttären läsnäollessa. Ajattelin pyytää poikaa avuksi lumitöihin jos kävisin katsomassa kesämökkimme talvikuntoa mutta olisiko se liian läpinäkyvää tyttären kannalta. Sen tiedän, ettei tytär ainakaan halua sinne mukaan lähteä.
        Yh.46

        Mie voisin antaa sulle isoa vaikken vävysi olekkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman vaikeaa on rohkeammin vilautella kun tyttären läsnäollessa. Ajattelin pyytää poikaa avuksi lumitöihin jos kävisin katsomassa kesämökkimme talvikuntoa mutta olisiko se liian läpinäkyvää tyttären kannalta. Sen tiedän, ettei tytär ainakaan halua sinne mukaan lähteä.
        Yh.46

        Ala puhumaan tytölle että mökillä pitäis käydä lumitöissä,keksi että jonku tutun piti lähteä mutta ei pääsekkään.Jos tyttö sitten sanos että poikaystävähän vois lähtiä. Siitä se sitte lähtis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala puhumaan tytölle että mökillä pitäis käydä lumitöissä,keksi että jonku tutun piti lähteä mutta ei pääsekkään.Jos tyttö sitten sanos että poikaystävähän vois lähtiä. Siitä se sitte lähtis.

        Mökille mentyä tarjoat terästetyn paukun kaverille, pistät saunan lämpenee kun lumi työt tehty meette yhdessä saunaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala puhumaan tytölle että mökillä pitäis käydä lumitöissä,keksi että jonku tutun piti lähteä mutta ei pääsekkään.Jos tyttö sitten sanos että poikaystävähän vois lähtiä. Siitä se sitte lähtis.

        Erittäin hyvä idea. Kun tytär itse ehdottaisi poikaystäväänsä mökille avukseni, ei hän epäilisi mitään. Näin minä teen, kiitos vihjeestä.
        Yh.46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mökille mentyä tarjoat terästetyn paukun kaverille, pistät saunan lämpenee kun lumi työt tehty meette yhdessä saunaan.

        Hyvä! Näin saan asian sujuvasti etenemään ja pääsen ehkä kokemaan ihanuuttta jota nyt olen kovasti himoinnut.
        Yh.46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! Näin saan asian sujuvasti etenemään ja pääsen ehkä kokemaan ihanuuttta jota nyt olen kovasti himoinnut.
        Yh.46

        Uskon tytön kaveri tykkää kun anoppia saa naida kunnolla. Lähentää suhdetta anoppiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! Näin saan asian sujuvasti etenemään ja pääsen ehkä kokemaan ihanuuttta jota nyt olen kovasti himoinnut.
        Yh.46

        Laitathan viestiä tänne onnistuko homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! Näin saan asian sujuvasti etenemään ja pääsen ehkä kokemaan ihanuuttta jota nyt olen kovasti himoinnut.
        Yh.46

        Puet seksikkäät pikkuhousut ja tummat nylonsukkahousut toppahousujen alle. Lumitöiden jälkeen menette sisälle ja sanot että pakko ottaa toppahousut pois kun on niin kuuma,vähän paitaa auki ni eiköhän vävypoika huomaa kuika seksikäs anoppi onkaan,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puet seksikkäät pikkuhousut ja tummat nylonsukkahousut toppahousujen alle. Lumitöiden jälkeen menette sisälle ja sanot että pakko ottaa toppahousut pois kun on niin kuuma,vähän paitaa auki ni eiköhän vävypoika huomaa kuika seksikäs anoppi onkaan,,,

        Huh! Tulee nyt kyllä mainioita ehdotuksia mökki reissulle ja tosiaan tuolla tavoin tekisin varmasti heti alkuun ikäänkuin viattomasti vaikutuksen poikaan.
        Tytär todellakin itse ehdotti poikaystäväänsä avuksi mökille ja poikakin ilmoitti heti että hänellekin se sopii hyvin.
        Ihanaa! Nyt alkoi ihan jännittämään kun suunnitelmani alkaa toteutua ja perjantaina mitä todennäköisemmin olemme pojan kanssa kahden yötä kaikessa rauhassa mökillämme!
        Yh.46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh! Tulee nyt kyllä mainioita ehdotuksia mökki reissulle ja tosiaan tuolla tavoin tekisin varmasti heti alkuun ikäänkuin viattomasti vaikutuksen poikaan.
        Tytär todellakin itse ehdotti poikaystäväänsä avuksi mökille ja poikakin ilmoitti heti että hänellekin se sopii hyvin.
        Ihanaa! Nyt alkoi ihan jännittämään kun suunnitelmani alkaa toteutua ja perjantaina mitä todennäköisemmin olemme pojan kanssa kahden yötä kaikessa rauhassa mökillämme!
        Yh.46

        Siitä se lähtee,kyllä vävypokakin nauttii kun saa viettää anopin kanssa laatuaikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh! Tulee nyt kyllä mainioita ehdotuksia mökki reissulle ja tosiaan tuolla tavoin tekisin varmasti heti alkuun ikäänkuin viattomasti vaikutuksen poikaan.
        Tytär todellakin itse ehdotti poikaystäväänsä avuksi mökille ja poikakin ilmoitti heti että hänellekin se sopii hyvin.
        Ihanaa! Nyt alkoi ihan jännittämään kun suunnitelmani alkaa toteutua ja perjantaina mitä todennäköisemmin olemme pojan kanssa kahden yötä kaikessa rauhassa mökillämme!
        Yh.46

        Vai että oikein yötä,kyllä pojalla on hyvä anoppi. Ja parhaassa iässä olet vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh! Tulee nyt kyllä mainioita ehdotuksia mökki reissulle ja tosiaan tuolla tavoin tekisin varmasti heti alkuun ikäänkuin viattomasti vaikutuksen poikaan.
        Tytär todellakin itse ehdotti poikaystäväänsä avuksi mökille ja poikakin ilmoitti heti että hänellekin se sopii hyvin.
        Ihanaa! Nyt alkoi ihan jännittämään kun suunnitelmani alkaa toteutua ja perjantaina mitä todennäköisemmin olemme pojan kanssa kahden yötä kaikessa rauhassa mökillämme!
        Yh.46

        No mites siellä,pääsitkö mökille pojan kans ja miten kävi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mites siellä,pääsitkö mökille pojan kans ja miten kävi.

        Mökillä olikin naapurin isäntä traktorillaan tehnyt tarkasti ja minua hieman jopa hävetti kun pojan apua ei juurikaan mökillä tarvinnut.
        Sisälle mentyämme ja toppahousuni riisuessani sukkahoususilleni otti poika lähes heti ohjat käsiinsä. Paljatui ettei poika ollut läheskään sellainen herrasmies jona häntä pidin, vaan oli röyhkeän hallinnoiva, epäkohtelias saaden minut tuntemaan itseni nymfomaani lutkaksi puheillaan ja kuinka minua nimitteli sekä kohteli.
        Mutta se kuinka hän sillä jättimäisellä kalullaan otti ja kuinka poika jaksoi uudestaan ja uudestaan sen tehdä!!! Luoja sitä orgasmien määrää ja rajuutta joita koin!!
        Poika halusi naida pyllyänikin vaikka en sen kokoista sinne halunnut mutta poika ei lupaani kysellyt.
        Poika alkoi jankuttamaan, että kutsuisi pari kaveriaan sinne ja antaisivat minulle kunnon "kyytiä" mutta sain onneksi pojan vakuutettua että hänenkin kyytinsä on minulle jo ehkä liikaa. Olihan se, vieläkin paikat hellänä!!

        Vaikka kokemus oli ennen kokemattoman nautinnollista, ei ehkä olisi pitänyt poikaa siihen vietellä koska hän ei taida tyytyä tähän yhteen kertaan ja itseäni kaduttaa kuinka olen äitinä tyttäreni luottamuksen pettänyt ja kuinka poikakin siitä huomautteli soimien minua siitä ilkikurisesti!
        Yh46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mökillä olikin naapurin isäntä traktorillaan tehnyt tarkasti ja minua hieman jopa hävetti kun pojan apua ei juurikaan mökillä tarvinnut.
        Sisälle mentyämme ja toppahousuni riisuessani sukkahoususilleni otti poika lähes heti ohjat käsiinsä. Paljatui ettei poika ollut läheskään sellainen herrasmies jona häntä pidin, vaan oli röyhkeän hallinnoiva, epäkohtelias saaden minut tuntemaan itseni nymfomaani lutkaksi puheillaan ja kuinka minua nimitteli sekä kohteli.
        Mutta se kuinka hän sillä jättimäisellä kalullaan otti ja kuinka poika jaksoi uudestaan ja uudestaan sen tehdä!!! Luoja sitä orgasmien määrää ja rajuutta joita koin!!
        Poika halusi naida pyllyänikin vaikka en sen kokoista sinne halunnut mutta poika ei lupaani kysellyt.
        Poika alkoi jankuttamaan, että kutsuisi pari kaveriaan sinne ja antaisivat minulle kunnon "kyytiä" mutta sain onneksi pojan vakuutettua että hänenkin kyytinsä on minulle jo ehkä liikaa. Olihan se, vieläkin paikat hellänä!!

        Vaikka kokemus oli ennen kokemattoman nautinnollista, ei ehkä olisi pitänyt poikaa siihen vietellä koska hän ei taida tyytyä tähän yhteen kertaan ja itseäni kaduttaa kuinka olen äitinä tyttäreni luottamuksen pettänyt ja kuinka poikakin siitä huomautteli soimien minua siitä ilkikurisesti!
        Yh46

        Kyllä ne asiat unohtuu, olet saanut kokea ja tuntea paljon. Nyt asia on sinun hallinnassa ja jos pojan käytös ei muutu niin sano sille että muutoksen jälkeen vasta seuraavaankertaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne asiat unohtuu, olet saanut kokea ja tuntea paljon. Nyt asia on sinun hallinnassa ja jos pojan käytös ei muutu niin sano sille että muutoksen jälkeen vasta seuraavaankertaan.

        Asia ei ole enää lainkaan hallinnassani ja johti uuteen tapaamiseen pojan ehdoilla.
        Kohtelu oli lievästi sanottuna törkeää!!
        Yh46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia ei ole enää lainkaan hallinnassani ja johti uuteen tapaamiseen pojan ehdoilla.
        Kohtelu oli lievästi sanottuna törkeää!!
        Yh46

        Kyllä se tilanne rauhoittuu vielä ja poika oppii olemaan kiltisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se tilanne rauhoittuu vielä ja poika oppii olemaan kiltisti.

        Vävyllä kavereineen on mökki Leviltä vuokrattuna ja hän haluaa minut sinne viikonlopuksi mukaan!!
        Hän ei anna periksi vaikka kuinka olen tästä tarjouksesta jo moneen kertaan kieltäytynyt.
        Yh46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vävyllä kavereineen on mökki Leviltä vuokrattuna ja hän haluaa minut sinne viikonlopuksi mukaan!!
        Hän ei anna periksi vaikka kuinka olen tästä tarjouksesta jo moneen kertaan kieltäytynyt.
        Yh46

        Mie voisin tarjota sinulle tällaista normi kokoista kullia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vävyllä kavereineen on mökki Leviltä vuokrattuna ja hän haluaa minut sinne viikonlopuksi mukaan!!
        Hän ei anna periksi vaikka kuinka olen tästä tarjouksesta jo moneen kertaan kieltäytynyt.
        Yh46

        Olisihan se taas uusi kokemus vois olla useampaa isoa tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisihan se taas uusi kokemus vois olla useampaa isoa tarjolla.

        Kyllä jo pelkästään vävypojassa on kestämistä en siihen yhtään lisää kyltymättömiä yli innokkaita nuorukaisia kaipaa.
        Yh46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jo pelkästään vävypojassa on kestämistä en siihen yhtään lisää kyltymättömiä yli innokkaita nuorukaisia kaipaa.
        Yh46

        Kerro pojalle ettet halua muita kaveriksi, jos siitä rauhottuis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro pojalle ettet halua muita kaveriksi, jos siitä rauhottuis.

        Kertoin mutta pojasta olisin sen tarpeessa että pitäisi mukaan lähteä ja oli jo luvannut kavereilleenkin että olen lähdössä mukaan.
        Ei poika kuuntele minua ja on nyt saanut päähänsä että näin nyt vain tehdään.
        Yh46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoin mutta pojasta olisin sen tarpeessa että pitäisi mukaan lähteä ja oli jo luvannut kavereilleenkin että olen lähdössä mukaan.
        Ei poika kuuntele minua ja on nyt saanut päähänsä että näin nyt vain tehdään.
        Yh46

        No miltä sinusta tuntuu,haluatko itse useampaa. Voishan se olla kiva kokemus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miltä sinusta tuntuu,haluatko itse useampaa. Voishan se olla kiva kokemus.

        Ehkä voisi kiva kokemus ollakin mutta ajatuskin olla viikonloppu jaksavien nuorten miesten kanssa nolottaa ja kun jaksamiseni pelkästään vävypojan kanssa oli koetuksella niin mitä nyt jos näitä on useampi!!?
        Yh46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä voisi kiva kokemus ollakin mutta ajatuskin olla viikonloppu jaksavien nuorten miesten kanssa nolottaa ja kun jaksamiseni pelkästään vävypojan kanssa oli koetuksella niin mitä nyt jos näitä on useampi!!?
        Yh46

        Mitä meinaat tehdä,lähdetkö mökille. Kyllä sitä alkaa jaksaan kun pojat pyytää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä meinaat tehdä,lähdetkö mökille. Kyllä sitä alkaa jaksaan kun pojat pyytää

        Lähdin poikien mukaan ja oli kyllä kokemuksena hurjempi kuin edes kuvittelinkaan!!!
        Yh.45


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähdin poikien mukaan ja oli kyllä kokemuksena hurjempi kuin edes kuvittelinkaan!!!
        Yh.45

        No kerro vähän kokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähdin poikien mukaan ja oli kyllä kokemuksena hurjempi kuin edes kuvittelinkaan!!!
        Yh.45

        Vieläkö tapailet poikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkeästi kyllä pitää näkemästään ja pöksyissä näyttäisi kookas ihanasti jäykkenevän kun pikkuisen poikaa kiusaa.
        Yh.46

        Ne pvc housut 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähdin poikien mukaan ja oli kyllä kokemuksena hurjempi kuin edes kuvittelinkaan!!!
        Yh.45

        Eli pakoputki venyi ja paukkui ..


    • Anonyymi

      Mulla on sellainen heijari että moni Mies kävelee huonommilla jaloilla.

      • Anonyymi

        Tuntuu olevan isokalusta porukkaa,näkis vaan että muuta ei ole kuin suuret puheet ehh.
        Joo joo joku YH.kin siellä nähny heh en kyllä itte ala kattelee tyttärieni kullejaihan pervoa sellaset!
        Ja sitten pitää vielä muistaa että se kulli PAISUU oikeaas tilanteessa vielä että huh huh yh äitien huolet siinä vasta alkaakin,voi tsiisus teidän juttuja ihan järjetöntä porukkaa,ai ihme kun perhesurmia nykyää tapahtuu!


    • Anonyymi

      Pyydä vaimoasi testaamaan vävyn kyrpä ennen kuin se repii tyttäresi tyttäresi vitun riekaleiksi.

    • Anonyymi

      Muistan vielä kun olimme enimmäistä kertaa tyttöystäväni vanhempien luona mökillä ja saunoimme, me miehet ensin tuleva appiukkoni oli minua paljon isompi ja vatsakas, minä laiha pieni pojan kloppi mutta aika isolla varustuksella luotu, löylyteltiin ja kävimme pesulla ja sitten oli naisten vuoro, saunasta pääsi pukkarista pihan terassille vilvottelemaan jonne appiukko oli jo mennyt kun minä olin vasta tulossa pukuhuoneeseen niin anoppi tuli sisäovesta sinne samaan aikaan ja näki minut alasti, pyysi anteeksi että luuli minun jo lähteneen, sanoin että just olen lähdössä, ilta meni kivasti kunnes ennen nukkumaan meno tuleva anoppini tuli luokseni ja sanoi että olethan hellä tyttärelleni kun sulla on niin iso ettei ole ikinä edes nähnyt vastaavaa ;) sanoi että kyllä olen.

    • Anonyymi

      Ota puheeksi jos saat vaikka lainata.

    • Anonyymi

      Ota ihmeessä asja tyttären kanssa esiin.Voit saada yllättävän vastauksen.

    • Anonyymi

      innosta vävy pukeutumisellasi kyllä saat kun vähän vilauttelet jokainen kai naista haluaa jos tilaisuus tulee

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Koin saman 90-luvun lopulla. Näin sattumalta mökillä tyttäreni sen hetkisen poikaystävän ison kalun.

      Asia jäi silloin ajatuksen asteelle mutta myöhemmin samana kesänä tapahtui jotain. Olin yksin mökillä ja laitoin saunan tulille. Kuulin kun auto tuli pihaan ja vävykokelashan siellä, ihmettelin mitä tekee täällä keskellä päivää.

      No, määrittelättömien asioidenkulun jälkeen päädyimme saunomaan ja saunassa sain myös tuota pitkää ja kovaa elintä sisääni.

      • Anonyymi

        Kyllä se on niin, että kullin koolla on todellakin väliä, turha muuta väittää. Jokainen normaali nainen haluaa mieluummin isoa kuin pientä kullia, kyllä isot kunnon kullit kiihottavat enemmän naisia.
        On tullut iänmyötä saaduksi ja nähdyksi useampiakin kulleja, mutta ensimmäinen oikeasti iso oli vävypojalla.
        Iso suonikas oikea kyrpä, sellainen mitä näkee yleensä vain porno videoilla.
        En ole sitä saanut enkä saa, koska on vävy, mutta sormettanut monta kertaa ajatellen tuota isoa elintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on niin, että kullin koolla on todellakin väliä, turha muuta väittää. Jokainen normaali nainen haluaa mieluummin isoa kuin pientä kullia, kyllä isot kunnon kullit kiihottavat enemmän naisia.
        On tullut iänmyötä saaduksi ja nähdyksi useampiakin kulleja, mutta ensimmäinen oikeasti iso oli vävypojalla.
        Iso suonikas oikea kyrpä, sellainen mitä näkee yleensä vain porno videoilla.
        En ole sitä saanut enkä saa, koska on vävy, mutta sormettanut monta kertaa ajatellen tuota isoa elintä.

        Älä heitä vielä kirvestä kaivoon, ehkä saat vielä kokea tuon mahtavan elimen joka reijässä , kuten tyttäresikin. Uskon että vävykin unelmoi kiipeävänsä sinun selkääsi ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on niin, että kullin koolla on todellakin väliä, turha muuta väittää. Jokainen normaali nainen haluaa mieluummin isoa kuin pientä kullia, kyllä isot kunnon kullit kiihottavat enemmän naisia.
        On tullut iänmyötä saaduksi ja nähdyksi useampiakin kulleja, mutta ensimmäinen oikeasti iso oli vävypojalla.
        Iso suonikas oikea kyrpä, sellainen mitä näkee yleensä vain porno videoilla.
        En ole sitä saanut enkä saa, koska on vävy, mutta sormettanut monta kertaa ajatellen tuota isoa elintä.

        Pyydä vävy siivoamaan kanssasi tms. Niin pääset käsiksi siihen hevosen mulkkuun , monet nuoret miehet haluavat vanhempaa rietasta naista . Vilautat assholea vävylle mekon alta niin uskon että hän työntyy reikiisi alta aikayksikön .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on niin, että kullin koolla on todellakin väliä, turha muuta väittää. Jokainen normaali nainen haluaa mieluummin isoa kuin pientä kullia, kyllä isot kunnon kullit kiihottavat enemmän naisia.
        On tullut iänmyötä saaduksi ja nähdyksi useampiakin kulleja, mutta ensimmäinen oikeasti iso oli vävypojalla.
        Iso suonikas oikea kyrpä, sellainen mitä näkee yleensä vain porno videoilla.
        En ole sitä saanut enkä saa, koska on vävy, mutta sormettanut monta kertaa ajatellen tuota isoa elintä.

        Vävykin on varmasti fantasioinut sinusta. Miten anoppi hoitelisi ison suonikkaan mulkun


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mun poikakaverin isällä on iso kulli.

      • Anonyymi

        Mun tyttö ystävän sedän serkun isällä on tosi iso.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mun 70 kymppisellä sedällä on järkyttävän kokoinen kyrpä,ja ihan levossa,iso terska vielä kruunaa kyrvän. Tässä tuli tapaus mieleen,saunottiin sedän kanssa,mentiin terassille jäähylle ja vaimo toi lisää kylmiä oluita,setä halasi vaimoa kiitokseksi. Ja mä näin vaimon katseesta että näki kyrvän,posket punehtui ja katse kyrvässä. Vaimo sanoi että voiko hän ottaa teidän kanssa oluen,vaimo meni setää vastapäätä ja katse ei irronnut kyrvästä,setä jalat auki kyrpä makasi reidellä,vaimolla oli niin paljon juteltavaa,mutta silmät oli suurena kyrvässä...huomasin että vaimo nautti näkymästä..

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vävypojalla normi kyrpä,mutta pitkä esinahka,aikas kivan näköinen kyrpä. Kerran saunottiin ja juopoteltiin yhdessä.Tyttäreni on saanut äidin geenit...seksiä joka muodossa,kelpaa aina...Siinä kun pukuhuoneessa nuoripari rupesi hyväilemään toisiaan,tyttäreni sanoi,Äiti kato,ja runkkas pojan kyrpää..näin kun poika nautti kun katselin,oma pillunikin kostui,tytär sanoi,koita Äiti kuinka kova,pakkohan se mamman oli nuorta kyrpää koittaa...juoduin jopa katselemaan kun poika upotti takaapäin kyrvän tyttäreni pilluun..oli aika kiihkeetä...

      • Anonyymi

        Joo joo, suksi nyt jo vittuun.


    • Meillä vävypoika ehdokas nyt kolmannen kerran istahti aamulla ulkoverannalla kylpytakissa minua vastapäätä, levitteli reisiään esitellen muka "huolimattoman vahingossa" kieltämättä aika muhkeaa penistään minulle.
      Tyttäreni oli hetki sitten lähtenyt kouluun ja siinä sen puolisen tuntia olimme jälleen kahden.
      Tällä kertaa otin puhelimeni ja leikin kirjoittavani viestiä mutta näppäsinkin siinä salaa muutaman kuvan siitä edessäni roikkuvasta pojan vehkeestä.
      Koen pientä vahingoniloa siitä, että minulla nyt kuvia joita voisin käyttää kuinka haluan siitä hyvästä koska hän on röyhkeästi käyttänyt minua kikkelinsä esittelemisen uhrina.
      Mietin nyt vain, kuinka näitä kuvia käyttäisin näpäyttääkseni poikaa tekosistaan.

      • Anonyymi

        Tuhma salakuvaaja täti!!
        Pitäisi vävypojan antaa paljaalle anopin pyllylle piiskaa ja sen jälkeen tutustuttaa siihen kulliin lähemmin kun se noin tuntuu anoppia kiinnostavan!


      • Anonyymi

        Kiihottavaa,eikö olekin,kiva katella kuvaa ja ajatella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavaa,eikö olekin,kiva katella kuvaa ja ajatella.

        No onhan se ja onhan sitä tullut tässä jo katseltua nyt monesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuhma salakuvaaja täti!!
        Pitäisi vävypojan antaa paljaalle anopin pyllylle piiskaa ja sen jälkeen tutustuttaa siihen kulliin lähemmin kun se noin tuntuu anoppia kiinnostavan!

        Sehän olisi jo todella noloa ja nöyryyttävää jos näin tekisi!


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        No onhan se ja onhan sitä tullut tässä jo katseltua nyt monesti.

        Tällä mummolla tyttären kanssa kans salaisuus. Tytär näytti nykytyyliin mummolle kuvan panokaverin kyrvästä🥰Aivan hirveän kokoinen kyrpä,mummo miettii kun kun tollanen kyrpä nussii pienikokoista tytärtäni....täytyy sanoa että itse en uskaltais päästää piluuni moista melaa,mutta kun kun kuvaa katseli,mummolla kyllä värähti,olis kiva hivellä ja antaa käsihoitoa kyrvälle,ja katsoa tarkkaan kuinka suuri siitä kasvaa,huh huh


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällä mummolla tyttären kanssa kans salaisuus. Tytär näytti nykytyyliin mummolle kuvan panokaverin kyrvästä🥰Aivan hirveän kokoinen kyrpä,mummo miettii kun kun tollanen kyrpä nussii pienikokoista tytärtäni....täytyy sanoa että itse en uskaltais päästää piluuni moista melaa,mutta kun kun kuvaa katseli,mummolla kyllä värähti,olis kiva hivellä ja antaa käsihoitoa kyrvälle,ja katsoa tarkkaan kuinka suuri siitä kasvaa,huh huh

        Kieltämättä täysin samanlaisia ajatuksia minullakin kuvasta sitä katsellessa syntyy.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Kieltämättä täysin samanlaisia ajatuksia minullakin kuvasta sitä katsellessa syntyy.

        Tässä mummo leikkii ajatuksella,miltä tuntuis paljastaa tuo järjettömän kokoinen terska,vetää esinahka taakse ja sivellä terskan pntaa😍😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä mummo leikkii ajatuksella,miltä tuntuis paljastaa tuo järjettömän kokoinen terska,vetää esinahka taakse ja sivellä terskan pntaa😍😍

        Tuon näkeminen herättää oudosti vietin tehdä sille nautintoa.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Tuon näkeminen herättää oudosti vietin tehdä sille nautintoa.

        Kyllä,kaksin käsin runkata kyrpää,ja kun tyttäreni paljasti että spermaa tulee hirveästi😍Olis kiihottavaa katsella pojan nautintoa ja kyrpää,mummo ei saa vaan pois silmistä tuota hirviö kyrpää...haluaisin vaan katsella kun spermaa alkaa tulla ja sutata itseni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä,kaksin käsin runkata kyrpää,ja kun tyttäreni paljasti että spermaa tulee hirveästi😍Olis kiihottavaa katsella pojan nautintoa ja kyrpää,mummo ei saa vaan pois silmistä tuota hirviö kyrpää...haluaisin vaan katsella kun spermaa alkaa tulla ja sutata itseni

        Kundihan olisi aivan haltioissaan kun anoppi vetäisi kunnolla käteen isoa kyrpää. Ja anoppikin saisi haluamansa kun näkisi miten sykkiva hevosenmulkku sylkee spermaa .. nyt vaan kunolla kyrpään käsiksi kun tilanne koittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kundihan olisi aivan haltioissaan kun anoppi vetäisi kunnolla käteen isoa kyrpää. Ja anoppikin saisi haluamansa kun näkisi miten sykkiva hevosenmulkku sylkee spermaa .. nyt vaan kunolla kyrpään käsiksi kun tilanne koittaa.

        Tätä suoraan sanottuna mummo oottaa😍Olis hiukan kiihottava runkata tota järjetöntä kyrpää,katsella kuinka kyrpä sykkii ja leikkiä terskalla,sitten kun sperma lähtee ruiskuamaan nauttia näkymästä,lypsää kyrpä pehmeeksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä suoraan sanottuna mummo oottaa😍Olis hiukan kiihottava runkata tota järjetöntä kyrpää,katsella kuinka kyrpä sykkii ja leikkiä terskalla,sitten kun sperma lähtee ruiskuamaan nauttia näkymästä,lypsää kyrpä pehmeeksi...

        No.. tuumasta toimeen. Pyydät vävyn käymään . Muka auttamaan siivouksessa tms . Ja tuostahan voisi muodostua jopa tapa 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä suoraan sanottuna mummo oottaa😍Olis hiukan kiihottava runkata tota järjetöntä kyrpää,katsella kuinka kyrpä sykkii ja leikkiä terskalla,sitten kun sperma lähtee ruiskuamaan nauttia näkymästä,lypsää kyrpä pehmeeksi...

        Ja kun se ei enää riitä niin annat reijät rassattavaksi , vävy pääsisi pamputtamaan jopa kakkosen ammottavaksi holeksi . Veikkaan että sekään ei jäisi yhteen kertaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun se ei enää riitä niin annat reijät rassattavaksi , vävy pääsisi pamputtamaan jopa kakkosen ammottavaksi holeksi . Veikkaan että sekään ei jäisi yhteen kertaan

        Me pidetään aina saunailtoja ulkosaunalla..en vois edes ajatella miten tuo mahtikyrpä mummon posliinipimpan avaisi...paitsi näköjään salaa toivon sitä,olis siinä mummon pillu kovilla..tyttäreni kun on pieni kokoinen kuin minäkin,oon aina ajatellut kun kyrpä uppoaa pieneen tyttööni,hyi mummo mitä aattelet...tyttäreni pikkupillu aivan auki ja tuo järjetön terska tekee tekee tuhmia tytölleni...😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me pidetään aina saunailtoja ulkosaunalla..en vois edes ajatella miten tuo mahtikyrpä mummon posliinipimpan avaisi...paitsi näköjään salaa toivon sitä,olis siinä mummon pillu kovilla..tyttäreni kun on pieni kokoinen kuin minäkin,oon aina ajatellut kun kyrpä uppoaa pieneen tyttööni,hyi mummo mitä aattelet...tyttäreni pikkupillu aivan auki ja tuo järjetön terska tekee tekee tuhmia tytölleni...😍

        Niinpä. Voisihan se olla reijät amollaan vähän aikaa vaikka miten olisi kyrpä ja reijät rasvattu 😁 mutta varmasti kokemuksena ihana kun vävy ori rassaa jokaista reikääsi sillä isolla kyrvällä . Mutta tuo käteenvetohan ei olisi edes niin paha , ei se pettämistä olisi, pieni valkoinen valhe . Jätkä saunanlauteille istumaan ja eikun vatkaamaan tuota mahtavaa elintä isoine kiiltävine terskoineen ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Voisihan se olla reijät amollaan vähän aikaa vaikka miten olisi kyrpä ja reijät rasvattu 😁 mutta varmasti kokemuksena ihana kun vävy ori rassaa jokaista reikääsi sillä isolla kyrvällä . Mutta tuo käteenvetohan ei olisi edes niin paha , ei se pettämistä olisi, pieni valkoinen valhe . Jätkä saunanlauteille istumaan ja eikun vatkaamaan tuota mahtavaa elintä isoine kiiltävine terskoineen ..

        Älä kiusaa mummoa😍Tässä ajattelen kun poika terassilla istuisi,pehmeä mahtikyrpä esillä,mummo konttais jalkojen väliin,vähän vilauttais posliini pimppaa,ja rupeais kiusaamaan kyrpää pystyyn,tyttäreni on kertonut että kyrvästä tulee tosi pitkä....mummon pillu kastuu kun ajattelen...laiha poika edessäni ja poika pelkkää kyrpää...kiimoissani komentaisin pojan polvilleen tuolille ja runkkaisin takaapäin kyrpää,olen muutaman vanhan herrasmiehen komentanut samaan asentoon,papat olleet ihan himoissaan,vanhat kyrvät kivikovna,pojalle vois hyväillä pikkupeppua,niin pieni pojanpylly,vois sormen viedä pyllyreijälle ja katsoa,järkyttävä kyrpä ja niin pieni pyllyreikä edessä..nyt mummo on liian tuhma...anteeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kiusaa mummoa😍Tässä ajattelen kun poika terassilla istuisi,pehmeä mahtikyrpä esillä,mummo konttais jalkojen väliin,vähän vilauttais posliini pimppaa,ja rupeais kiusaamaan kyrpää pystyyn,tyttäreni on kertonut että kyrvästä tulee tosi pitkä....mummon pillu kastuu kun ajattelen...laiha poika edessäni ja poika pelkkää kyrpää...kiimoissani komentaisin pojan polvilleen tuolille ja runkkaisin takaapäin kyrpää,olen muutaman vanhan herrasmiehen komentanut samaan asentoon,papat olleet ihan himoissaan,vanhat kyrvät kivikovna,pojalle vois hyväillä pikkupeppua,niin pieni pojanpylly,vois sormen viedä pyllyreijälle ja katsoa,järkyttävä kyrpä ja niin pieni pyllyreikä edessä..nyt mummo on liian tuhma...anteeksi

        Höpö höpö. Mummo. Anna mennä vaan. Mitenkäs olisitko valmis itse ottamaan tuota hevosenmulkkua pakoputkeen . Monet nuoret kundit haaveilevat anopin reijästä mikä lypsää rasvat pihalle 😉 kyllähän sinun on vävyn isoa kyrpää nyt koitettava niin kädellä kun pyllyreijälläkin ..2 on 1


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Mummo. Anna mennä vaan. Mitenkäs olisitko valmis itse ottamaan tuota hevosenmulkkua pakoputkeen . Monet nuoret kundit haaveilevat anopin reijästä mikä lypsää rasvat pihalle 😉 kyllähän sinun on vävyn isoa kyrpää nyt koitettava niin kädellä kun pyllyreijälläkin ..2 on 1

        Apua ei millään mahtuisi mun pieneen pyllyyn😍Mun posliini pillua osaisin kyllä käsitellä niin että pojan hevosen kyrvälle kelpais,kiihottaa ajatus että näkisi kun mahtikyrpä avaisi mun märän pilluni,kuinka huulet aukeis äärimmilleen ja tois mun suuren klitoriksen pystyyn esille....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apua ei millään mahtuisi mun pieneen pyllyyn😍Mun posliini pillua osaisin kyllä käsitellä niin että pojan hevosen kyrvälle kelpais,kiihottaa ajatus että näkisi kun mahtikyrpä avaisi mun märän pilluni,kuinka huulet aukeis äärimmilleen ja tois mun suuren klitoriksen pystyyn esille....

        Kyllä se venyy kuule kun rasvataan kunnolla. 😉 Poikakin varmasti nauttisi kun pääsisi pumppaamaan isolla suonikkaalla jortikalla märkää pilluasi , pylly pystyyn vaan mummo ja otat isoaseisen vävyn selkääsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se venyy kuule kun rasvataan kunnolla. 😉 Poikakin varmasti nauttisi kun pääsisi pumppaamaan isolla suonikkaalla jortikalla märkää pilluasi , pylly pystyyn vaan mummo ja otat isoaseisen vävyn selkääsi

        Pelottaa ja kiihottaa samalla....tuo hirvee kyrpä runnomassa mun pientä pyllyä,ei luoja😍😍Muistan kun kerran isokyrpäisen herrasmiehen kyrpää yritin pyllyyni...hieronta öljyä pylly täynnä,pappa oli ihanan rivo,kokoajan hoki,ihana pylly,kohta saat kyrpää pyllyyn,tunsin terskan pyllyreijällä,ei mahtunut..mutta kiihottava tilanne🔥🔥🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottaa ja kiihottaa samalla....tuo hirvee kyrpä runnomassa mun pientä pyllyä,ei luoja😍😍Muistan kun kerran isokyrpäisen herrasmiehen kyrpää yritin pyllyyni...hieronta öljyä pylly täynnä,pappa oli ihanan rivo,kokoajan hoki,ihana pylly,kohta saat kyrpää pyllyyn,tunsin terskan pyllyreijällä,ei mahtunut..mutta kiihottava tilanne🔥🔥🔥

        Aivan. Mutta se kunnon käteenveto vävylle olisi myös varmasti kiihottava . Anoppi lypsämässä saunanlauteilla vävyn valtavaa hevosenmulkkua ja katsomassa miten terska sylkee mällit komeessa kaaressa . Siitä on hyvä lähteä . Anna palaa mummo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Mutta se kunnon käteenveto vävylle olisi myös varmasti kiihottava . Anoppi lypsämässä saunanlauteilla vävyn valtavaa hevosenmulkkua ja katsomassa miten terska sylkee mällit komeessa kaaressa . Siitä on hyvä lähteä . Anna palaa mummo

        Sen kyllä haluaisin tehdä🥰Runkata järkyttävää kyrpää...jos jopa tyttäni olis mukana...tytär niin pervo tyttöni..kaiken kertonut...mutta haluan nähdä kun kyrvästä lentää spermat ja paljon...himoittaa ja rivo olo,kuinka suuri kyrpä sykkisi🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen kyllä haluaisin tehdä🥰Runkata järkyttävää kyrpää...jos jopa tyttäni olis mukana...tytär niin pervo tyttöni..kaiken kertonut...mutta haluan nähdä kun kyrvästä lentää spermat ja paljon...himoittaa ja rivo olo,kuinka suuri kyrpä sykkisi🥰

        Ihana anoppi ja tytär 😍 kyllä vävyn kelpaa


      • Anneli tekee kuvalle näin.
        Lähetät kuvan pojalle anteeksi pyyntöjen kera tunnustaen että salakuvasit vävypojan kyrpää koska sen näkeminen sai pillusi niin märäksi.
        Eiköhän vävypoika jotain keksi jolla anoppi saaisi ilkeät tekonsa hyvitetyksi.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Anneli tekee kuvalle näin.
        Lähetät kuvan pojalle anteeksi pyyntöjen kera tunnustaen että salakuvasit vävypojan kyrpää koska sen näkeminen sai pillusi niin märäksi.
        Eiköhän vävypoika jotain keksi jolla anoppi saaisi ilkeät tekonsa hyvitetyksi.

        Tuhmeliini oot🥰Toi voiskin olla kiva ylläri pojalle🤔Saatesanat,tyttäreni kertoi että omistat suuren kalun.. hmmm🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuhmeliini oot🥰Toi voiskin olla kiva ylläri pojalle🤔Saatesanat,tyttäreni kertoi että omistat suuren kalun.. hmmm🥰

        Joku joka tuntee minut, lähetti tuollaisen viestin puhelimeeni!!?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mulla on kokemusta äidistä ja tyttärestä. Äitiä panin tämän ollessa 66 v. Tunsin hänet harrastuksistani. En silloin tiennyt tyttärestä sen kummemmin, mutta vuoden päästä tapasin ikäiseni naisen 41 v. Hän osoittautui edellisen tyttäreksi. Vuoden verran seukattiin, mutta se päättyi. Anoppikokelas ei liittynyt asiaan millään tavalla. Tapasin vanhempaa jonkin ajan päästä kun erosimme ja silloin sain laittaa lastit sisään. Hän sanoi olevansa pahoillaan ettei seurustelumme onnistunut. Pari kertaa vielä pääsin pumppaamaan vanhempaa rouvaa. Tyttärensä tietää tuskin mitään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      On ymmärrettävää, että voi olla vaikeaa käsitellä sellaisia tuntemuksia, joita koet perheenjäsenten intiimielämään liittyen. Kuitenkin on tärkeää huomata, että aikuisilla perheenjäsenillä on oikeus yksityisyyteen ja henkilökohtaiseen elämään. Kukin aikuinen tekee omat päätöksensä ja valinnat parisuhteeseensa ja seksuaaliseen elämäänsä liittyen.

      Jos koet tarvitsevasi tukea käsitelläksesi näitä tunteita, terapia voi olla hyvä vaihtoehto. Terapeutti voi auttaa sinua keskustelemaan tunteistasi ja käsittelemään niitä terveellisellä tavalla. On tärkeää, että keskustelut perheenjäsenten kanssa käydään kunnioittavasti ja empaattisesti, ja terapeutti voi auttaa sinua valmistautumaan tällaiseen keskusteluun, jos päätät sen tehdä.

      Keskustelu terapeutin kanssa voi auttaa sinua ymmärtämään omia tunteitasi ja löytämään tapoja käsitellä niitä rakentavasti ilman, että se vaarantaa perheesi suhteita.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mistä helvetistä te saatte nuo desimaalit mittaanne.. Esim. 17,7 pitkä ja 4,8 paksu.?
      Tönärilläkö te mittailette.??

    Ketjusta on poistettu 137 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe