Lahjaton trolliko

Huhheikuinkalahjatonta

Kertokaapa onko sellainen trolli teidän mielestänne lahjaton, joka vastaa jotain tyyliin "sori en jaksanut lukea sun kommenttia, että hukkaan meni, mutta plaa, plaa..." ja siitä jatkosta käy ilmi, että trolli kuitenkin on lukenut mitä hänelle vastattiin. Tai ylipäänsä sanoo "en lue enää sun kommentteja että lällälläää minä voitin!" Eihän sitä itse voi julistautua voittajaksi, jos ei edes lue mitä mehukasta toinen on sanonut... Paljastaa vain oman heikkohermoisuutensa ja lapsellisuutensa tuollaisella. Entäpä kun trolli multinikkeilee ja yrittää väittää "en se minä ollut" toisella nikillä, eikö olekin lahjatonta touhua? Entäs sitten se, kun trolli suuttuu ja alkaa ulvomaan solvauksia jotain huoraa ja emakkoa, vaikka ei edes tiedä kumpaa sukupuolta toinen ihminen on... Eikö se nyt ole kaikin tavoin trolli -ideologian vastaista, että siis ÄRSYYNTYY ja SUUTTUU ja antaa sen vielä näkyä?

7

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trollimaisteri

      Lahjaton joo, jos sen tajuaa kuka hyvänsä trolliksi, ei itseasiassa edes trolli... Trollauksenhan pitäis olla sellaista ettei kukaan tai juuri kukaan edes tajua. Kunnon trolli valitsee fooruminsa oikein. Kannattaa valita sellainen foorumi jossa mielipiteitä on laidasta laitaan, esim. homoavioliitot. Ei kannata mennä pro -homoliitot ryhmään vastustamaan homoliittoja. Ei se ole trollausta, se on turhaa riidan haastamista ja kaikki tajuaa että yrität vaan ärsyttää! Kunnon trolli menee johonkin missä on ihmisiä sekä puolesta että vastaan, ja saa heidät riitelemään keskenään. Sehän on trollauksen ydintä, että tekee joko aloituksen tai heittää kommentin ja saa ihmiset tappelemaan keskenään, eikä itse tarvi edes puuttua siihen enää sen jälkeen. Ei sellainen ole mikään trolli joka jankuttaa ja riitelee toisten kanssa jostain asiasta ja sanoo "minä vastustan" kun kaikki muut on puolesta. Sellainen on vain tyhmä, eikä ole ymmärtänyt trollauksen syvintä ideologiaa. Ja trolli ei koskaan hermostu ja suutu, koska hän valitsee kohteensa niin, että ne eivät ole hänelle tärkeitä millään tavalla, eikä hänellä ole periaatteessa edes mielipidettä puolesta tai vastaan. Kunnon trolli trollaakin molemmilla puolilla, mutta siihen tarvii olla järkeä sen verran että pystyy ymmärtämään oleellisen molempien puolten kannasta. Kaikki ei siihen pysty ja menevät vain häiriköimään johonkin foorumille, ja ovat itse niitä jotka suurimman osan tekstistä tuottaa, eli lähes kaikki aloitukset ja kommentit on heidän, ja ovat vain yhtä mieltä asiasta vaikka esim. jossain fitness harrastajien keskellä haukkuvat heidän harrastusta tyhmäksi. Sekin on täysin trolliuden vastaista, että alkaa huudella jonkun kiista -kumppanin perään kun se kyllästyy ja lakkaa vastaamasta. Sitten ovat omasta mielestään tosi kovia trolleja, vaikka eivät ole. Oikea trolli ei jää kiinni.

      • poipsidfsdifpf

        Joo ja ei. Kukin trollaa tyylillään ja nuo tämä-on-ainoa-oikea-tyyli -asenteet on jokaisen omassa päässä. Varmasti jokainen joka trollaa, tietää trollaavansa ainoalla oikealla tyylillä, olipa se sitten paskan jauhamista tai saman viestin kirjoittelemista sataan kertaan tai jotain muuta. Trolli yrittää vaan saada ihmiset suuttumaan ja sellaseen on yhtä monta tyyliä, kun on tekijääkin. Miksi trollin ei pitäisi jäädä kiinni? Se voi olla yks jää kiinni ja ihmiset hermostuu siitä. Tätäkin olen nähny.
        Oma kokemukseni on, että kaikkien tyylit näyttää toimivan oikein mainiosti :D


      • Trollimaisteri
        poipsidfsdifpf kirjoitti:

        Joo ja ei. Kukin trollaa tyylillään ja nuo tämä-on-ainoa-oikea-tyyli -asenteet on jokaisen omassa päässä. Varmasti jokainen joka trollaa, tietää trollaavansa ainoalla oikealla tyylillä, olipa se sitten paskan jauhamista tai saman viestin kirjoittelemista sataan kertaan tai jotain muuta. Trolli yrittää vaan saada ihmiset suuttumaan ja sellaseen on yhtä monta tyyliä, kun on tekijääkin. Miksi trollin ei pitäisi jäädä kiinni? Se voi olla yks jää kiinni ja ihmiset hermostuu siitä. Tätäkin olen nähny.
        Oma kokemukseni on, että kaikkien tyylit näyttää toimivan oikein mainiosti :D

        No minusta se on vain tyhmän ihmisen merkki, jos on ilmeinen trolli ja huutaa jotain hullua ja huoraa jossain foorumilla, missä muut on jonkun asian puolesta... Sellainen ei osaa muuta, äly ei riitä kummempaan... Paljon mehukkaampaa on itse heittää syötti ja saada muut tappelemaan keskenään ja ottaa popparit esiin ja seurata miten homma etenee. On lähinnä säälittävää jos ei muuhun kykene kuin häiriköimään jossain ketjussa tai palstalla ja se on täynnä vain trollin aikaansaannoksia, muut ei enää edes kommentoi sinne, kun kyllästyvät ja trolli ulisee niiden perään kysellen "miksi huora miksi" eikä silti saa vastausta... Se on vain lapsellista ja tyhmän ihmisen merkki, jos menee aukomaan päätään todella ilmeisesti. Näitä voisi verrata näin, että älykäs trolli on kuin herrasmiesvaras, joka suorittaa taitoa vaativan murron museoon ja varastaa kenenkään huomaamatta arvokkaan taideteoksen, ja sitten se pään aukoja trolli, se ilmeinen trolli on se tyyppi joka alkaa haastamaan riitaa nakkikioskin jonossa. Kaikki tyylit ei toimi mainiosti. Oikeasti hyvän ja lahjakkaan trollin trollausta on ilo seurata, mutta joku huoraa ja hullua huutava on lähinnä kuin pikku -pentu, joka on oppinut kirosanoja isoilta pojilta, eikä edes tiedä niiden merkitystä. Se on vain säälittävää ja typerää, ja varsinkin jos trolli selvästi jää "koukkuun" johonkin palstaan ja on siellä huutamassa pissa-kakka-kikkeli-huora-vittu-pillu-saatanaa jatkuvalla syötöllä 24/7 ja selvästi ärsyyntyy itse! Eihän trolli nyt saa ärtyä! :D Ja osa näistä kakka-kikkeli-saatana -trolleista vielä sanoo "minä olen älykäs, koska olen trolli! Trollaus vaatii älyä"... *Facepalm* Joo niin vaatii -kunnon trollaus, mutta ei sellainen mitä he itse harrastavat. Se on pikemmin osoitus tyhmyydestä, eikä edes trollausta.


      • posdopisdpsdpfo
        Trollimaisteri kirjoitti:

        No minusta se on vain tyhmän ihmisen merkki, jos on ilmeinen trolli ja huutaa jotain hullua ja huoraa jossain foorumilla, missä muut on jonkun asian puolesta... Sellainen ei osaa muuta, äly ei riitä kummempaan... Paljon mehukkaampaa on itse heittää syötti ja saada muut tappelemaan keskenään ja ottaa popparit esiin ja seurata miten homma etenee. On lähinnä säälittävää jos ei muuhun kykene kuin häiriköimään jossain ketjussa tai palstalla ja se on täynnä vain trollin aikaansaannoksia, muut ei enää edes kommentoi sinne, kun kyllästyvät ja trolli ulisee niiden perään kysellen "miksi huora miksi" eikä silti saa vastausta... Se on vain lapsellista ja tyhmän ihmisen merkki, jos menee aukomaan päätään todella ilmeisesti. Näitä voisi verrata näin, että älykäs trolli on kuin herrasmiesvaras, joka suorittaa taitoa vaativan murron museoon ja varastaa kenenkään huomaamatta arvokkaan taideteoksen, ja sitten se pään aukoja trolli, se ilmeinen trolli on se tyyppi joka alkaa haastamaan riitaa nakkikioskin jonossa. Kaikki tyylit ei toimi mainiosti. Oikeasti hyvän ja lahjakkaan trollin trollausta on ilo seurata, mutta joku huoraa ja hullua huutava on lähinnä kuin pikku -pentu, joka on oppinut kirosanoja isoilta pojilta, eikä edes tiedä niiden merkitystä. Se on vain säälittävää ja typerää, ja varsinkin jos trolli selvästi jää "koukkuun" johonkin palstaan ja on siellä huutamassa pissa-kakka-kikkeli-huora-vittu-pillu-saatanaa jatkuvalla syötöllä 24/7 ja selvästi ärsyyntyy itse! Eihän trolli nyt saa ärtyä! :D Ja osa näistä kakka-kikkeli-saatana -trolleista vielä sanoo "minä olen älykäs, koska olen trolli! Trollaus vaatii älyä"... *Facepalm* Joo niin vaatii -kunnon trollaus, mutta ei sellainen mitä he itse harrastavat. Se on pikemmin osoitus tyhmyydestä, eikä edes trollausta.

        No tuollasella dramatiikalla, mitä itte viljelet kaikki näyttää perseeltä. Jopa sun oma tekstis.


      • Trollimaisteri
        posdopisdpsdpfo kirjoitti:

        No tuollasella dramatiikalla, mitä itte viljelet kaikki näyttää perseeltä. Jopa sun oma tekstis.

        Aivan.... ;)


      • huono_huumori---
        poipsidfsdifpf kirjoitti:

        Joo ja ei. Kukin trollaa tyylillään ja nuo tämä-on-ainoa-oikea-tyyli -asenteet on jokaisen omassa päässä. Varmasti jokainen joka trollaa, tietää trollaavansa ainoalla oikealla tyylillä, olipa se sitten paskan jauhamista tai saman viestin kirjoittelemista sataan kertaan tai jotain muuta. Trolli yrittää vaan saada ihmiset suuttumaan ja sellaseen on yhtä monta tyyliä, kun on tekijääkin. Miksi trollin ei pitäisi jäädä kiinni? Se voi olla yks jää kiinni ja ihmiset hermostuu siitä. Tätäkin olen nähny.
        Oma kokemukseni on, että kaikkien tyylit näyttää toimivan oikein mainiosti :D

        .

        "Huono huumori ei ole huumoria lainkaan"

        "Mutta huono trolli on vain trolli"

        .


    • HAHHAAHAA

      Kasitiellä on kasiaisia, varokaa niitä!

      Hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa hah hah haaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1783
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1315
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1171
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe