Voitto Venäjästä alkusarjassa.
Venäjä oli lopulta kakkonen.
Ei mikää paska turnaus SUomelta.
Häviö Tsekeille oli myös niukka.
Kyse on pitkälti itseluottamuksen säilyttämisestä.
Kansa tylyttää(eivät kaikki), mut pelaajien ja koutsin tehtävä on säilyttää itseluottamus.
Siitä on paljon kysymys.
Kun katsoo Suomen sijoituksia vuosien 2011-2014 aikajaksolla MM-kisoissa ja Olympialaiset, niin olemme olleet yksi parhaita lätkämaita.
Meijän ei oo syytä hävetä, koska voitimme Venäjän
MrJuha82outolintu
5
51
Vastaukset
- ensivuonnasitten
Ei hyvä turnaus, mutta ei huonokaan. Sijoitus kumminkin ratkaisee kun puhutaan kilpaurheilusta ja se oli huono tällä kertaa.
- Yksi_kymysys
Ai me voitimme Venäjän?
Olitko siis Suomen joukkueen jäsen noissa kisoissa?- Me-voitettiin
Suomalainen on ja Suomalaisia edustettiin.
On varmasti edelleen Suomalainen. - Näinonmarjat
Me hävittiin. Suomi hävisi tylysti ja putosi pois mitalipeleistä.
Byhyhyy... Hävisimme. Me luuserit.
- ercr
Juu mitalit Niinistöltä. Mannerheimin ristin ritareiksi saavutuksillaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947