JUMALA RANKAISI TOIMIA!!!

r4t565654

Miksi Toimi jätit Kristillisen puolueen? Ei olisi kannattanut. Nyt Jumala rankaisi sinua.

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katekismus

      Toimi vaan näytti sitä mitä se kristillinen moraali todellisuudessa on ja miten pyhä se avioliitto todellisuudessa on, aika heikolta näyttää taas kristityt.

      • 4q23q345q32534

        Toimi näytti ainoastaan sen, millainen on PERSUJEN moraali.


      • katekismus
        4q23q345q32534 kirjoitti:

        Toimi näytti ainoastaan sen, millainen on PERSUJEN moraali.

        Toimi on kristitty ja entinen KDläinen, kylle se moraali (tai sen puute) edustaa ihan kristillisiä perinteitä, kaikkihan tietää että suurin osa petturimiehistä suomessa ovat juuri kristityt aviomiehet.

        Kristityillä kun on tapana osoitella toisia sormella ja itse tehdä mitä huvittaa, katsokaa vaikka Hakkaraista ja Mitroakin.


    • HellariHihhulit

      Minun käsittääkseni se satuolento antaa ihmisille vapaan tahdon! Eikös nuo rankaisut muutenkin kuulu sinne satukirjan vanhaan versioon?

      • katekismus

        Eikö mielestäsi käsky "älä tee huorin" ole enää voimassa?


      • SSSkiittää34

        Jumalako on taas syyllinen, koittakaa nyt hieman miettiä kuka ne viestit näpytteli.

        sitäpaitsi, Toimi on vain vitsaillut ja naureskellut viestiessään,
        miksi tuosta on tehty numero?

        Onko tarkoitus ettei tärkeistä asioista puhuta kun saadaan
        tyhjää lööppeihin.

        Hallitus on varmaan kiitollinen kun leikkauslistat ei ole puheenaiheena.


    • Silloin kirjanoppineet ja fariseukset toivat hänen luoksensa (lähes) aviorikoksesta kiinniotetun Toimin, asettivat hänet keskelle
      4. ja sanoivat Jeesukselle: "Opettaja, tämä Toimi on tavattu itse teosta, aviorikosta tekemästä.
      5. Ja Mooses on laissa antanut meille käskyn, että tuommoiset on kivitettävä. Mitäs sinä sanot?"
      6. Mutta sen he sanoivat kiusaten häntä, päästäkseen häntä syyttämään. Silloin Jeesus kumartui alas ja kirjoitti sormellaan maahan.
      7. Mutta kun he yhä edelleen kysyivät häneltä, ojensi hän itsensä ja sanoi heille: "Joka teistä on synnitön, se heittäköön häntä ensimmäisenä kivellä".
      8. Ja taas hän kumartui alas ja kirjoitti maahan.
      9. Kun he tämän kuulivat ja heidän omatuntonsa todisti heidät syyllisiksi, menivät he pois, toinen toisensa perästä, vanhimmista alkaen viimeisiin asti; ja siihen jäi ainoastaan Jeesus sekä Toimi, joka seisoi hänen edessään.
      10. Ja kun Jeesus ojensi itsensä eikä nähnyt ketään muuta kuin naisen, sanoi hän hänelle: "Toimi, missä ne ovat, sinun syyttäjäsi? Eikö kukaan ole sinua tuominnut?"
      11. Hän vastasi: "Herra, ei kukaan". Niin Jeesus sanoi hänelle: "En minäkään sinua tuomitse; mene, äläkä tästedes enää syntiä tee".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2516
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1645
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1454
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1305
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1232
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1162
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      84
      1039
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      998
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      942
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      103
      896
    Aihe