Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Arvosteltaisko hei Kari Tapioo? x)

hih hih

Minä olen pohtinut tässä jonkin aikaa seurailtuani näitä keskusteluja, että kun kaikilla (tottakai) on mielipiteensä sanottavanaan jokaisesta popstarsiin osallistuneesta henkilöstä, niin kuvittelevatko ihmiset todella, että heidän omat idolinsa tai kuuntelemansa artistit ovat virheettömiä. Meillä on ollut erityinen tilaisuus päästä seuraamaan kun lukemattomasta määrästä halukkaita on valittu kolme/seitsemän lahjakasta henkilöä, jotka pääsevät toteuttamaan unelmaansa. Kukaan ei ole täydellinen, ja sen olemmekin päässeet todistamaan tätä ohjelmaa seuratessamme, mutta kukaan ei voi väittää etteikö omassa idolissansa olisi useita virheitä, niihin emme vain ole päässeet tutustumaan.. Jos laulujen koomisuutta ei oteta huomioon, niin niin indx kuin janekin kuulostavat cdllä varmasti todella hyvältä. Ja mitä me 'tavallisista' artisteista muuta kuulemmekaan kuin sen valmiin tavaran, joka cdllä tulee ulos? Kohdatkaa hyvät ihmiset todellisuus ja ymmärtäkää, ettette te voi odottaa keneltäkään ihmiseltä virheettömyyttä. Kaikilla popstars bändeissä olevilla henkilöillä on aivan loistava lauluääni ja vastahan he ovat uransa aloittaneet ja kehittyvät huimaa vauhtia koko ajan.

5

550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvostellaan vaan

      Kari Tapiolla on hieno ääni. Yksi Suomen hienoimmista laulajista.

      • eukko

        Kyllä vaan on ja ostin juuri Kari Tapion joululevyn. Voi että on hyvä! Kyllä sillä miehellä ääntä riittää. Kyllä menee ohi kaikki sillanpäät sun muut tangokuninkaat! Loistava.


      • minäkin (olin ensin muuten ! )
        eukko kirjoitti:

        Kyllä vaan on ja ostin juuri Kari Tapion joululevyn. Voi että on hyvä! Kyllä sillä miehellä ääntä riittää. Kyllä menee ohi kaikki sillanpäät sun muut tangokuninkaat! Loistava.

        Mahtava lava karisma :)


      • norppa
        minäkin (olin ensin muuten ! ) kirjoitti:

        Mahtava lava karisma :)

        Kröhöm..!
        Ihan vain teillekin tiedoksi, että Kari Tapio ei liity tänne Popstars -palstalle...
        En väitä etteikö tähän aiheeseen, mutta silti.
        Anteeksi kun nyt itse saivartelen.


      • kuningas alkoholi
        norppa kirjoitti:

        Kröhöm..!
        Ihan vain teillekin tiedoksi, että Kari Tapio ei liity tänne Popstars -palstalle...
        En väitä etteikö tähän aiheeseen, mutta silti.
        Anteeksi kun nyt itse saivartelen.

        Kari Tapio on ihan juoppo, jonka ääni on palanut alkoholin ja tupakan ansiosta jo ajat sitten. Äijä joutuu "laulaessaan" puristamaan ääntään niin, että ihme kun ei korahda p***at housuun. Kyllä nyt luulisi jo olevan tilaa uusille - tuoreille tulkitsijoille. Omasta mielestäni Antti Matikaisessa on ainesta vaikka minne astí. Ei se laulaminen saa ihan pelkkien lahjojen varassa olla. Laulaminen on asia, mitä täytyy opetella, ja jos ei opettele, niin väärällä tekniikalla saa Kari Lapio-ääneen melko nopeasti.
        Menkää ihmiset lauluoppiin, ennekuin lähdette levyttämään! Niin - ja oikein rauhallista joulua.. vaikkapa Jussi Björingin Oi Jouluyö:n parissa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe