Hei. Olen nyt kahtena viikkona peräkkäin juonut vettä noin 2l päivässä joskus vähän vähemmän ja joskus enemmän. Olen nyt parina päivänä huomannu että vaikka joisin kuinka paljon nii jano ei lopu. Tänäänki olen kohta juonut 4l eikä jano lopu,pahenee vain. Mistä johtuu?
loputon jano
loputonjano
3
83
Vastaukset
- Laskuperästä
diabetes?
- Alkuperäinen-Rapu
Kyllä noin kaksilitraa vuorokaudessa on hyvä juodakin vettä, mutta jos jano vaatii neljäkin litraa, eikä sammu silläkään, niin on aivan aiheellista tarkistuttaa veren sokerit paasto labroilla.
Kehoittaisin ottamaan yhteyttä terveysasemallesi. - Kleio
Joo! Kyllä pari litraa nestettä pitää päivässä mennäkin. Saathan sinä vähän sitä sapuskoidenkin mukana ja olet aina saanut. Liika veden juontikaan ei ole hyväksi. Mut kun nyt on aina vaan jano, niin se on lääkärireissu tehtävä ja labraan mentävä kiireesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818