Uusi
Kyllä nyt Kankaaniemi saa puolsustusta varmasti miehiltä.
Missä ne puolustajat olis illoin kun sisareni meinattiin eroittaa järvempään seurasta vuosia sitten, kun ei osannut puhua kielillä. Eikä myöskään lähtenyt teeskentelemään kielillä puhumista. Hänet otettiin ankaraan puhutteluun ja ehdotettiin eroamista ( en ole tiennytkään että nuo seurat on rekisteröityjä) Onnekseen ja mielenterveytensä pelastaakseen, hän vaihtoi läheisen paikkakunnan seuraan, jossa otettiin ystävällisesti vastaan. Joten kysyn.
1 Ketä, sitä voit auttaa sillä kielillä puhumisella
2 Sanotte se on Jumalan kanssa salaista keskustelua - Jumalako ei muka näe meidän sydämeemme ja ajatuksiamme.
3 Jeesus katsoo ihmistä ja sen tekoja, ei sanoja
hurskastelua...
kopioitu
2
127
Vastaukset 2
- Tammi23
Kankaaniemelä täysin ajattelmattomuutta,tesitiviestien lähttelyssä.
Kielillä puhuminen on ainoastaa hengen työtä,pitäisi tietää henki jakaa lahjojaan niin kuin itse haluaa,ei ole ihmisen saneltavissa. eivät kaikki puhu kielillä vai olisivatkin täyttyneet hengellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri661877- 811445
- 931078
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi45874Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa41830Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus286828Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263755- 57738
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied110708- 39653