Timo Soini kunnustautui

17

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täysinselväasia

      Hyvä Soini! Niin minäkin vastustan. Avioliitto on ainoastaan miehen ja naisen välinen. Asia on selvä Jumalan ilmoituksen perusteella. Muu on biologinen mahdottomuus.

      • Koroljov

        Niin tai näin, länsimaita hallitseva ylikansallinen eliitti on joka tapauksessa ottanut homoagendan ajamisen sydämenasiakseen. Onhan heteroseksuaalinen perheyksikkö niitä viimeisiä kulttuurisia tekijöitä, jotka ovat länsimaisen massaihmisen täydellisen atomisaation ja kokonaan hallittavaksi muuttamisen tiellä. Siksi avioliitto- ja perheinstituution asema murennetaan lopullisesti absurdilla gay-"avioliitolla". Läntinen oligarkia ja poliittinen luokka tietää tässä tarkkaan mitä tekee.

        Huomenna katolilaisessa Irlannissakin äänestetään asiasta, ja todennäköisesti homoaktivistit korjaavat jälleen uuden voiton tililleen. Dublinin piispa on tietenkin ilmoittanut poliittisesti korrektisti, ettei aio yrittää vaikuttaa mielipiteillään ihmisten äänestyspäätökseen.


      • aito_tasa-arvo

        (homojen ) perheyksikkö tässä vahvistuu. gay-avioliitossa ei ole mitään absurdia. absurdia on se, ettei homoille annettaisi oikeutta muodostaa perhettä, koska niitä kuitenkin on epävirallisesti olemassa.


      • Koroljov
        aito_tasa-arvo kirjoitti:

        (homojen ) perheyksikkö tässä vahvistuu. gay-avioliitossa ei ole mitään absurdia. absurdia on se, ettei homoille annettaisi oikeutta muodostaa perhettä, koska niitä kuitenkin on epävirallisesti olemassa.

        Tutkimusten mukaanhan vain pienen pieni prosentti homoseksuaaleista (lesbolaisista kylläkin suurempi osa) haluaa leikkiä normaalia perhettä keskenään. Enemmistö pitäytyy promiskuiteettisessa ja hyperseksuaalisessa gay-elämäntyylissä. Joka tapauksessa kysymys ei ole seksuaalisesti poikkeavien "oikeuksista" ja "tasa-arvosta" (jotka länsimaissa on turvattu lainsäädännöllä jo ajat sitten), vaan globalistisen, postkristillisen länsimaisen eliitin pyrkimyksestä viedä avioliittoinstituution murentaminen loogiseen päätökseensä (avioeron saamisen muuttuminen automaattiseksi oli aikoinaan prosessin ensimmäinen askel).


      • Koroljov
        Koroljov kirjoitti:

        Niin tai näin, länsimaita hallitseva ylikansallinen eliitti on joka tapauksessa ottanut homoagendan ajamisen sydämenasiakseen. Onhan heteroseksuaalinen perheyksikkö niitä viimeisiä kulttuurisia tekijöitä, jotka ovat länsimaisen massaihmisen täydellisen atomisaation ja kokonaan hallittavaksi muuttamisen tiellä. Siksi avioliitto- ja perheinstituution asema murennetaan lopullisesti absurdilla gay-"avioliitolla". Läntinen oligarkia ja poliittinen luokka tietää tässä tarkkaan mitä tekee.

        Huomenna katolilaisessa Irlannissakin äänestetään asiasta, ja todennäköisesti homoaktivistit korjaavat jälleen uuden voiton tililleen. Dublinin piispa on tietenkin ilmoittanut poliittisesti korrektisti, ettei aio yrittää vaikuttaa mielipiteillään ihmisten äänestyspäätökseen.

        Irlanti näyttää tosiaan olevan varsinaisen homomanian vallassa. Tällaista ei nähty edes Suomessa, kun "tasa-arvoisesta avioliittolaista" äänestettiin eduskunnassa:

        https://euobserver.com/beyond-brussels/128783

        On toki suuri voitto sekä globalisteille että gay-aktivisteille, kun homoavioliitot nyt kirjataan ja hakataan kiveen peräti -- historiallisesti ennen muuta katolilaisena maana tunnetun -- Irlannin perustuslakiin.


      • aito_tasa-arvo

        ota ihan rauhallisesti. tasa-arvo on hyvä asia.
        yhteiskunnan tehtävä ei ole syrjiä täysivaltaisia
        kansalaisia.


      • konspiraattori
        Koroljov kirjoitti:

        Niin tai näin, länsimaita hallitseva ylikansallinen eliitti on joka tapauksessa ottanut homoagendan ajamisen sydämenasiakseen. Onhan heteroseksuaalinen perheyksikkö niitä viimeisiä kulttuurisia tekijöitä, jotka ovat länsimaisen massaihmisen täydellisen atomisaation ja kokonaan hallittavaksi muuttamisen tiellä. Siksi avioliitto- ja perheinstituution asema murennetaan lopullisesti absurdilla gay-"avioliitolla". Läntinen oligarkia ja poliittinen luokka tietää tässä tarkkaan mitä tekee.

        Huomenna katolilaisessa Irlannissakin äänestetään asiasta, ja todennäköisesti homoaktivistit korjaavat jälleen uuden voiton tililleen. Dublinin piispa on tietenkin ilmoittanut poliittisesti korrektisti, ettei aio yrittää vaikuttaa mielipiteillään ihmisten äänestyspäätökseen.

        Vähän aiheen vierestä, mutta oletteko huomanneet, että mainittu ylikansallinen eliitti ei enää pahemmin peittele olemassaoloaan. Euroviisujen lavakin on tänä vuonna silmän muotoinen, viitaten siis kaikkinäkevään silmään.


      • Aito_tasa-arvo
        Koroljov kirjoitti:

        Tutkimusten mukaanhan vain pienen pieni prosentti homoseksuaaleista (lesbolaisista kylläkin suurempi osa) haluaa leikkiä normaalia perhettä keskenään. Enemmistö pitäytyy promiskuiteettisessa ja hyperseksuaalisessa gay-elämäntyylissä. Joka tapauksessa kysymys ei ole seksuaalisesti poikkeavien "oikeuksista" ja "tasa-arvosta" (jotka länsimaissa on turvattu lainsäädännöllä jo ajat sitten), vaan globalistisen, postkristillisen länsimaisen eliitin pyrkimyksestä viedä avioliittoinstituution murentaminen loogiseen päätökseensä (avioeron saamisen muuttuminen automaattiseksi oli aikoinaan prosessin ensimmäinen askel).

        homona voisin melkein loukkaantua noista puheista promiskuiteetista ja hyperseksuaalisuudesta. asiatonta ja mautonta. homot ovat aika tavallisia, usein syrjittyjä ihmisiä. demonisointi.ja väärien ennakkoluulojen ylläpitäminen ei auta ketään homot eivät mene pois. homoja syntyy aina vain lisää, heterovanhemmille. homoja pitää kunnioittaa siinä kuin muitakin ihmisiä.


      • homoillekin.apua
        Koroljov kirjoitti:

        Tutkimusten mukaanhan vain pienen pieni prosentti homoseksuaaleista (lesbolaisista kylläkin suurempi osa) haluaa leikkiä normaalia perhettä keskenään. Enemmistö pitäytyy promiskuiteettisessa ja hyperseksuaalisessa gay-elämäntyylissä. Joka tapauksessa kysymys ei ole seksuaalisesti poikkeavien "oikeuksista" ja "tasa-arvosta" (jotka länsimaissa on turvattu lainsäädännöllä jo ajat sitten), vaan globalistisen, postkristillisen länsimaisen eliitin pyrkimyksestä viedä avioliittoinstituution murentaminen loogiseen päätökseensä (avioeron saamisen muuttuminen automaattiseksi oli aikoinaan prosessin ensimmäinen askel).

        Kukaan ei synny homona. Homous on kieroutunut seksuaalisuus johon on syynsä ja aiheutajansa. Homoudesta voi ehetytyä kuten kaikista muistakin seksuaaliseista perversioista. Ei pedofiileille eikä eläinten nussijoillekaan annata ymmärrystä jos harjoittavat sairasta taipumustaan vaan heidät laitetaan terapiaan.


      • ihiy8uhuih
        homoillekin.apua kirjoitti:

        Kukaan ei synny homona. Homous on kieroutunut seksuaalisuus johon on syynsä ja aiheutajansa. Homoudesta voi ehetytyä kuten kaikista muistakin seksuaaliseista perversioista. Ei pedofiileille eikä eläinten nussijoillekaan annata ymmärrystä jos harjoittavat sairasta taipumustaan vaan heidät laitetaan terapiaan.

        Kukaan ei synny heterona. Heterous on kieroutunut seksuaalisuus johon on syynsä ja aiheutajansa. Heteroudesta voi ehetytyä kuten kaikista muistakin seksuaaliseista perversioista. Ei pedofiileille eikä eläinten nussijoillekaan annata ymmärrystä jos harjoittavat sairasta taipumustaan vaan heidät laitetaan terapiaan.

        Eikö kuulosta järkevältä ja kristilliseltä?

        Miettikää nyt ihmiset oikeasti mitä tuubaa te tänne internettiin suollatte!


      • homoillekin.apua
        ihiy8uhuih kirjoitti:

        Kukaan ei synny heterona. Heterous on kieroutunut seksuaalisuus johon on syynsä ja aiheutajansa. Heteroudesta voi ehetytyä kuten kaikista muistakin seksuaaliseista perversioista. Ei pedofiileille eikä eläinten nussijoillekaan annata ymmärrystä jos harjoittavat sairasta taipumustaan vaan heidät laitetaan terapiaan.

        Eikö kuulosta järkevältä ja kristilliseltä?

        Miettikää nyt ihmiset oikeasti mitä tuubaa te tänne internettiin suollatte!

        Tuo nyt on vastoin tiedettä ja tervettä järkeäkin vaikka homona niin yritätkin itsellesi uskotella.


      • Koroljov
        Aito_tasa-arvo kirjoitti:

        homona voisin melkein loukkaantua noista puheista promiskuiteetista ja hyperseksuaalisuudesta. asiatonta ja mautonta. homot ovat aika tavallisia, usein syrjittyjä ihmisiä. demonisointi.ja väärien ennakkoluulojen ylläpitäminen ei auta ketään homot eivät mene pois. homoja syntyy aina vain lisää, heterovanhemmille. homoja pitää kunnioittaa siinä kuin muitakin ihmisiä.

        No minä en tunne muuta kuin omien tuttavieni kokemukset. Paljon olen toisaalta nähnyt ja kokenut näin vanhempana miehenä. Eipä moni kenties Suomessa tiedä, millainen homojen alamaailma oli kehittynyt ahdasmielisessä Neuvostoliitossakin 1980-lukuun mennessä. Varsinkin Pietarissa oli hurja meininki jo silloin. Kun ns. kulttuuri- ja taidepiireissä liikkuu, näkee kaikenlaista.


      • Aito_tasa-arvo

        siitähän tässä juuri on kysymys. ei ole oikein että homot joko ovat masentuneita ja yksinäisiä juoppoja tai heidät ajetaan puoliväkisin johonkin alamaailmaan missä on "hurja meininki". tästä lähti gay-liike New Yorkissa liikkeelle. homous oli vailla yhteiskunnan hyväksyntää, ja seuraa hakevat homot joutuivat käymään salakapakoissa. poliisit tekivät niihin ratsioita ja olettivat että ratsian alkaessa kaikki homot juoksevat poliisia pakoon. mutta kerran tuli se yö että homot sanoivat poliisille että ratsiat on nyt loppu. homojen on saatava olla rauhassa. ja siitä alkoi aivan uusi asia: homojen julkiset mielenosoitukset. homojen tilanne tänään on aivan muuta mitä se on ollut. koettu lopputulos USAssa ja Euroopassa on se, että homot voivat elää aivan kuin heterotkin. ei se ole yhteiskunnan rappiota vaan se on aitoa kehitystä ja sivistystä. tämän takia Irlannissa kansa äänesti tasa-arvon puolesta.


      • ArvoKonservatiiv
        homoillekin.apua kirjoitti:

        Kukaan ei synny homona. Homous on kieroutunut seksuaalisuus johon on syynsä ja aiheutajansa. Homoudesta voi ehetytyä kuten kaikista muistakin seksuaaliseista perversioista. Ei pedofiileille eikä eläinten nussijoillekaan annata ymmärrystä jos harjoittavat sairasta taipumustaan vaan heidät laitetaan terapiaan.

        "Homoudesta voi ehetytyä kuten kaikista muistakin seksuaaliseista perversioista."

        Olet oikeassa.

        Lääkkeet on jo olemassa ja ne pitää ottaa käyttöön.

        Kemiallista kastraatiota pitäisi vahvasti yhteiskunnassa edistää kaikille naimattomille miehille ja säätää laissa pakolliseksi.

        A-seksuaalisuusvalistus pakolliseksi oppiaineeksi kaikkiin tutkintokoulutuksiin ja työvoimapoliittisiin kursseihin.

        Kellopeliappelsiini elokuvasta tuttua menetelmää eli homopornon näyttämistä 24/7 kidutukseen asti homoille = kyllästymisreaktio.


      • Aito_tasa-arvo

        se mistä onneksi oikeasti voi eheytyä on homofobia. juuri se on tapahtunut kansalaisyhteiskunnan asenteiden ja kohta jo lainsäädännönkin tasoilla länsimaisissa demokratioissa, 1970-luvulta alkaen. tämä on ollut ilmeisen peruuttamaton muutos. kuka tahansa voi elää perheessä, missä on homoja, ja millä tahansa työpaikalla voi olla homoja. siksi tämä koskee kaikkia. nuoret ihmiset eivät voi käsittää miksi ihmeessä homoja on joskus syrjitty.


    • U.H.Rilahja

      Kiitos Jumalalle ministerin salkkujen jaosta. Pörssikurssit rupesi heti nousemaan kuukauden epävarmuuden ja sekoilun jälkeen. Rukoilin tuota useamman päivän. Tässä oli positiiivinen rukous-vastaus Jumalalta.

    • näillämennääntaas

      Homous on rumaa ällöttävää kieroutumaa ja sellaisena se pysyy siihen asti että tulee loppu ja suuri puhdistus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe