Miljardien avustujset

Mutta ainuttakaan rakennusta ei ole Gazassa korjattu. Tunneleita vaan jotka johtaa Israeliin. Miettikää kaksi kertaa ennenkuin annatte avustusta jollekin kirkonulkomaanavulle.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaroninp

      Ensin tärkeimmät kohteet eli tunnelit, seuraavaksi aseita loput hamas johtajien pankkitileille Sveitsiin.

      • zionistejaPitääAvustaa

        kun se on niin kovasti kallista listiä gettoa,
        ampua lähiöön tuhansia kranaatteja naisten ja lasten niskaan,
        toisten nassuttaessa popcornia ja nauttivan kun lasten kappaleita lentelee ilmassa,
        oi aaroni parka...


    • KTSEiKirj

      Gazassa on saatu jälleenrakennus vauhtiin mutta Arto VALEHTELEE taas.

      Hidastukset johtuvat Israelin toimista. Kansainvälinen yhteisö on pettänyt Gazan väestön, kun Israelia ei ole painostettu riittävästi päästämään rakennustarvikekuljetuksia korjaamaan sodan tuhoja, sanoo peräti 16 ihmisoikeusjärjestöä selvityksessään:

      http://www.nelonen.fi/uutiset/ulkomaat/273554-jarjestot-gazan-jalleenrakennus-epaonnistui

      Näin totuudellisesti.

      • aaroninp

        Tuo uutinen on joulukuulta 2009, käys kts optikolla.


      • KTSEiKirj

        Käy ite optikolla ja anomassa Israelin hallitukselta linjanmuutoksia. Tilanne ei ole siitä alkaen muuttunut.


      • KTSEiKirj kirjoitti:

        Käy ite optikolla ja anomassa Israelin hallitukselta linjanmuutoksia. Tilanne ei ole siitä alkaen muuttunut.

        Ja kts:n pitäisi käydä myös peruskoulu uudelleen


    • mietitätäseaito

      Saatiiinhan sinne uimapukuja ja jalkapalloja joten kirkko kuulolla-pappien mukaan rauha senkun tulla jolkuttaa, kuin joulu ikään.

      Ehdotinkin silloin eräälle papille, että ostan lisää rantatuoleja jos sillä saamme rauhan aikaan. Kertoisi vain minulle kuinka monta tuolia ja palloa vielä puttuu. Eipä pappi tullut kertomaan , edes näin tärkeän asian , kuin rauhan saamisen ehdoista. Piikkini on yhä auki, jos papi vain kertoo montako ja minne. Hänhän sen tietää koska niin kovasti mainostikin. HUHUU, PAPPI, täällä rauhaan pyrkivä mieti tätä, se aito!
      Ei taida häntä enää kiinnostaa?

      • KTSEiKirj

        Ehkä onkin parempi että kaltaisesi luuserit hakeutuvat vain ihan omaan pallomereen.
        Voin tulla antaan vauhtia kun kerrot ajan ja paikan.


      • mietitätäseaito
        KTSEiKirj kirjoitti:

        Ehkä onkin parempi että kaltaisesi luuserit hakeutuvat vain ihan omaan pallomereen.
        Voin tulla antaan vauhtia kun kerrot ajan ja paikan.

        Missäs kohtaa olen luuseri?
        Taidat olla ihan tavallinen räkänokkaräkättäjä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe