Miljardien avustujset

Mutta ainuttakaan rakennusta ei ole Gazassa korjattu. Tunneleita vaan jotka johtaa Israeliin. Miettikää kaksi kertaa ennenkuin annatte avustusta jollekin kirkonulkomaanavulle.

9

<50

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaroninp

Ensin tärkeimmät kohteet eli tunnelit, seuraavaksi aseita loput hamas johtajien pankkitileille Sveitsiin.

• zionistejaPitääAvustaa

kun se on niin kovasti kallista listiä gettoa,
        ampua lähiöön tuhansia kranaatteja naisten ja lasten niskaan,
        toisten nassuttaessa popcornia ja nauttivan kun lasten kappaleita lentelee ilmassa,
        oi aaroni parka...

• KTSEiKirj

Gazassa on saatu jälleenrakennus vauhtiin mutta Arto VALEHTELEE taas.

Hidastukset johtuvat Israelin toimista. Kansainvälinen yhteisö on pettänyt Gazan väestön, kun Israelia ei ole painostettu riittävästi päästämään rakennustarvikekuljetuksia korjaamaan sodan tuhoja, sanoo peräti 16 ihmisoikeusjärjestöä selvityksessään:

http://www.nelonen.fi/uutiset/ulkomaat/273554-jarjestot-gazan-jalleenrakennus-epaonnistui

Näin totuudellisesti.

• aaroninp

Tuo uutinen on joulukuulta 2009, käys kts optikolla.

• KTSEiKirj

Käy ite optikolla ja anomassa Israelin hallitukselta linjanmuutoksia. Tilanne ei ole siitä alkaen muuttunut.

• KTSEiKirj kirjoitti:

Käy ite optikolla ja anomassa Israelin hallitukselta linjanmuutoksia. Tilanne ei ole siitä alkaen muuttunut.

Ja kts:n pitäisi käydä myös peruskoulu uudelleen

• mietitätäseaito

Saatiiinhan sinne uimapukuja ja jalkapalloja joten kirkko kuulolla-pappien mukaan rauha senkun tulla jolkuttaa, kuin joulu ikään.

Ehdotinkin silloin eräälle papille, että ostan lisää rantatuoleja jos sillä saamme rauhan aikaan. Kertoisi vain minulle kuinka monta tuolia ja palloa vielä puttuu. Eipä pappi tullut kertomaan , edes näin tärkeän asian , kuin rauhan saamisen ehdoista. Piikkini on yhä auki, jos papi vain kertoo montako ja minne. Hänhän sen tietää koska niin kovasti mainostikin. HUHUU, PAPPI, täällä rauhaan pyrkivä mieti tätä, se aito!
      Ei taida häntä enää kiinnostaa?

• KTSEiKirj

Ehkä onkin parempi että kaltaisesi luuserit hakeutuvat vain ihan omaan pallomereen.
        Voin tulla antaan vauhtia kun kerrot ajan ja paikan.

• mietitätäseaito
        KTSEiKirj kirjoitti:

Ehkä onkin parempi että kaltaisesi luuserit hakeutuvat vain ihan omaan pallomereen.
        Voin tulla antaan vauhtia kun kerrot ajan ja paikan.

Missäs kohtaa olen luuseri?
        Taidat olla ihan tavallinen räkänokkaräkättäjä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      705
      3040
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      71
      933
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      42
      807
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      752
    5. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      637
    6. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      43
      535
    7. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      47
      514
    8. Harvinaisin persoonallisuustyyppi

Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o
      Sinkut
      80
      465
    9. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      460
    10. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      82
      451
    Aihe