Äsken oli uutisotsikko, että Hanna oli vakavassa kolarissa ja että maajussi oli laittanut lohduttavan tekstiviestin.... Eli heidän suhteensa ei kestänyt?
Ihmeellistä
11
106
Vastaukset
- nytköhuomasit
Johan se on ollut pitkää tiedossa että hanna seurustelee nykyään jonkun muun kuin tommin kanssa
- julkisuustyrkky
Taisi olla julkisuustyrkky se Hanna ja meni ohjelmaan julkisuudenkipeänä.
Olemukseltaan ei ollut mikään maatilaemäntä tyyppiä.
- venkuloitamolemmat
Tommi on itsekin kyllä sellainen niljake, että hyvin olisivat sopineen Hannan kanssa yhteen. Vaan eipä tainnut olla tarpeeksi rikas.
- yhtäläisyyksiä
Juu, en fanittanut Tommista minäkään ensi hetkestä lähtien. Siitä kiemurtelusta ja kasvojen muikistelusta tuli lähinnä Mr Bean mieleen...
- misterbiin
>> tuli lähinnä Mr Bean mieleen...
Ihmettelinkin, miksi Tommi on niin tutun näköinen. Tästä se johtui, pisteet sinulle! - Siinäkansvarstollo
misterbiin kirjoitti:
>> tuli lähinnä Mr Bean mieleen...
Ihmettelinkin, miksi Tommi on niin tutun näköinen. Tästä se johtui, pisteet sinulle!Se tarkoitti Hannaa!! Tollo!
- yhtäläisyyksiä
Siinäkansvarstollo kirjoitti:
Se tarkoitti Hannaa!! Tollo!
Mitä sitten? Minä puhuin Tommista. Ei mua Hanna kiinnosta.
- viuhviuh
yhtäläisyyksiä kirjoitti:
Juu, en fanittanut Tommista minäkään ensi hetkestä lähtien. Siitä kiemurtelusta ja kasvojen muikistelusta tuli lähinnä Mr Bean mieleen...
Mulla tuli Tommista mieleen aikamiespoika Pekko..
- näinköoikein
Tais juomapuoli maistua enempi kuin seura?
- näin
Tuossa vaiheessa Tommi ilmeisesti hiffasi, että daami oli pistänyt häntä koko ohjelmasarjan ajan alta lipan 3-0. Ei vissiin isosti huvittanut, kun paljastui itse pelleksi - liemiruoka helpotti.
- 18-11
Nyt olit vähän ilkeä :)
Mutta ehkä noin kävi. Hanna teki ohjelmasta itsensä esittelynäytöksen ja Tommille jäi reppanan statistin rooli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099