Vaikka en itse räpistä tykkää ollenkaan niin tässä ainakin kunnon yhteiskunnallinen viesti.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2015052319736263_vi.shtml
Video on ihan kiva vaikka en räppistä tykkää
Suomalaisjulkkiset kritisoivat uskontoja
15
53
Vastaukset
- fda
Biisistä en välitä, mutta hyvä ele heiltä.
Mieleen jäivät kertsilauseet
"Kenen mielikuvituskaveri on paras?"
"Mut vaikka kuinka uskot, se ei mee niin."
Hyvää settiä.Aina saa kritisoida, sehän on vain hyvä asia. Ei tämä video ainakaan minua uskovaisena saa "hyppimään seinille". Itse sen humalan aikonaan turhankin usein kokeneena joudun kyllä toteamaan ja todistamaan, että usko on humalaa kummepi ja parempi monin verroin, eroa on kuin yöllä ja päivällä uskon hyväksi. Tämä on minun mielipide ja kokemus asiasta, erimieltäkin saa olla, no problems.
Juuri tämän takia sinä olet Juhani niitä kristityitä joita kunnioitan, et ole puolustelemassa Pirkko Jalovaaraa, wincapitaa tai muitakaan väärinkäytöksiä kristinuskon nimissä.
Sinä Juhani yksinkertaisesti kuulut siihen porukkaa joita kannatan.
Minä tulisin aina auttamaan sinua ihmisenä oli se sitten auton renkaanvaihtoa vesisateessa tai helppimään sähkökatkoksen aikana koska olet yksinkertaisesti niitä positiivisiä kristittyjä.- jopsavain
Josko heroiinia kokeilisit ja vertaisit uudemman kerran :)
satan kirjoitti:
Juuri tämän takia sinä olet Juhani niitä kristityitä joita kunnioitan, et ole puolustelemassa Pirkko Jalovaaraa, wincapitaa tai muitakaan väärinkäytöksiä kristinuskon nimissä.
Sinä Juhani yksinkertaisesti kuulut siihen porukkaa joita kannatan.
Minä tulisin aina auttamaan sinua ihmisenä oli se sitten auton renkaanvaihtoa vesisateessa tai helppimään sähkökatkoksen aikana koska olet yksinkertaisesti niitä positiivisiä kristittyjä.Heh, no kiitos satan koskettavista sanoistasi. Arvostan niitä. Aloituksesi oli hyvä ja asiallinen.
Minusta väärinkäytöksiä ja vääryyksiä tulee katsoa tietyssä mielessä ns. "vakaamussokeasti", kaikki, myös kristityt kykenevät tekemään pahaa. Minusta olisi hulluutta väittää muuta.
Mielipiteitä voi vaihtaa rakentavassa hengessä ja olla eri mieltäkin ja silti olla ihminen ihmiselle ja ystävällinen keskustelukumppania kohtaan. Siinähän sitä samalla oppii katsomaan asioita myös sieltä vastapuolen "vinkkelistä" ja samalla avartuu omakin näkökanta.jopsavain kirjoitti:
Josko heroiinia kokeilisit ja vertaisit uudemman kerran :)
Jätän heroiini kokeilut suosiolla väliin. "Not my cup of tea", enkä näe että olisi kenellekkään sopivaa.
- Frans_2
"usko on humalaa kummepi ja parempi monin verroin, eroa on kuin yöllä ja päivällä uskon hyväksi"
Usko ja humala ovat nähdäkseni vaikutukseltaan varsin samansuuntaiset. Liika-annostus tai pitkään jatkunut käyttö voi johtaa todellisuudesta vieraantumiseen, jopa hallusinaatioihin. Varsinkaan alaikäisille en suosittelisi kumpaakaan. - jooliaikakin
juhani1965 kirjoitti:
Heh, no kiitos satan koskettavista sanoistasi. Arvostan niitä. Aloituksesi oli hyvä ja asiallinen.
Minusta väärinkäytöksiä ja vääryyksiä tulee katsoa tietyssä mielessä ns. "vakaamussokeasti", kaikki, myös kristityt kykenevät tekemään pahaa. Minusta olisi hulluutta väittää muuta.
Mielipiteitä voi vaihtaa rakentavassa hengessä ja olla eri mieltäkin ja silti olla ihminen ihmiselle ja ystävällinen keskustelukumppania kohtaan. Siinähän sitä samalla oppii katsomaan asioita myös sieltä vastapuolen "vinkkelistä" ja samalla avartuu omakin näkökanta.Tervetuloa palstalle juhani. Jo sinunlaisiasi uskovia on odotettukin. Ei kun lisää rakentavaa keskustelua kehiin!
- kris-tit-ty
jooliaikakin kirjoitti:
Tervetuloa palstalle juhani. Jo sinunlaisiasi uskovia on odotettukin. Ei kun lisää rakentavaa keskustelua kehiin!
Kunhan näkisi ensin rakentavaa keskustelua ateistien taholta. Onhan täällä periaatteessa sellaisiakin ateisteja, mutta on tainnut kevät viedä heidät, kun yleisilme vaikuttaa kovin synkältä.
- fda
juhani1965 kirjoitti:
Jätän heroiini kokeilut suosiolla väliin. "Not my cup of tea", enkä näe että olisi kenellekkään sopivaa.
Juurikin näin. Elämä on parasta huumetta niinkuin joku kampanja joskus toitotti.
Frans_2 kirjoitti:
"usko on humalaa kummepi ja parempi monin verroin, eroa on kuin yöllä ja päivällä uskon hyväksi"
Usko ja humala ovat nähdäkseni vaikutukseltaan varsin samansuuntaiset. Liika-annostus tai pitkään jatkunut käyttö voi johtaa todellisuudesta vieraantumiseen, jopa hallusinaatioihin. Varsinkaan alaikäisille en suosittelisi kumpaakaan.Oma kokemukseni on, että se humala otti huomattavasti enemmän kuin antoi loppupeleissä. Uskossa olen ollut jo aika pitkään, enkä ole "todellisuudesta vieraantunut tai hallusinaatioita kokenut". Toki uskontojakin voi käyttää väärin ja on valitettavasti käytettykin läpi historian.
jooliaikakin kirjoitti:
Tervetuloa palstalle juhani. Jo sinunlaisiasi uskovia on odotettukin. Ei kun lisää rakentavaa keskustelua kehiin!
Kiitoksia, ja samaa mieltä olen rakentavia keskusteluketjuja vaan lisää, ei ne ole keneltäkään pois vaan päinvastoin :)
Musiikillisista ansioista en tiedä, mutta sanoituksesta voisin allekirjoittaa joka rivin.
- eroarahasta.fi
Jeesus Itse kritisoi kankeutumista ja riippuvuutta monin vertauksin. Usko on erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832