Miksi rakastun kusipäihin

Rkst

Olin ystäväni kanssa illanistujaisissa ja siellä oli eräs poika. Poika oli minusta kiinnostunut ja sitten illan päätteeksi rupesimme pusuttelemaan. Olin ollut kännissä ja ise en mitenkään ollut kiinnostunut pojasta ja olin käyttänyt häntä laastarina,koska samana iltana eräs toinen poika jonka kanssa minulla oli ollut juttua, teki minulle paskamaiset temput.

No seuraavan päivänä tämä poika kyseli ystävältäni minusta ja oli hyvin kiinnostunut. Viikon kuluttua tapasimmre uudestaan samoissa porukoissa, vietimme erään ystäväni syntymäpäiviä. Syntymäpäivillä poika yrtitti tehdä vaikutuksen minuun ja sanoi pitävänsä minusta koska olen "erillainen kuin muut tytöt". Kolmen viikon kuluttua kun olimme nähneet samoissa porukoissa ja hän yritti tehdä minuun koko ajan vaikutuksen. Aloin pitää hänestä tai ehkä siitä tunteesta jonka hän antoi minulle sen huomion tunteen. Oli kivaa kun joku näki vaivaa siihen että pitäisin hänestä. No neljän viikon kuluttua sanoin hänelle,että välitän hänestä.

Meillä oli hauskaa yhdessä ja aloin pitämään hänestä enemmän ja enemmän. Kuuden viikon päästä sanoin hänelle että pidän hänestä ja harrastimme ensimmäisen kerran seksiä.

Meidän juttumme alkoi siitä ensimmäiset kaksi kuukautta olivat ihanaa, mutta sitten hän alkoi pompottaa minua ja rupesimme riitelemään pienistä asioista, joka kerta kun riitelimme hän sanoi ilkeitä asioita ja laittoi välit poikki. Hän osaa pyytää kauniisti anteeksi ja pidän hänestä hurjanpaljon joten annan aina anteeksi ja sitten jatkamme. Suhteemme ei ole enään yhtä ihana kuin alussa. Hän on itserakas ja hän ei ajattele minun mielipiteitäni.

Hän haluaa että kohtelen häntä kuin kuningasta. Arvostan sitä että ihmiset osaavat kysyä kauniisti ja hän tietää sen, joten hän sanoo minulle aina"rakas kulti teetkö mulle ruokaa." Olen aina tehnyt hänelle ruokaa, mutta ärsyttää kun mies ei saa persettään ylös penkistä ja tehdä itse ruokaa, jos sanon en tee hän alkaa sanomaan kaikkea. "On siinäkin hyvämuija kun jättää jätkänsä nälkäiseksi en sitten syö mitään."

Hän on sanonut minulle niin rumasti kun riitelemme. Huoraksi hän ei ole vielä sanonut. Joka kerta kun riitelemmä hän sanoo minulle adios tai moikka, jolla hän tarkoittaa suhteen päättymistä. Hän ei osaa käsitellä asioita yhdessä kanssani rauhallisesti, vain hänen täytyy aina olla oikeassa ja satuttaa minua henkisesti.

Olemme nyt seurustelleet 8kk ja olen väsynyt tälläiseen pelleilyyn ja haluaisin löytää paremman, mutta en vain osaa luopua hänestä, koska tiedän että se mies johon rakastuin on sielä viellä jossain. Antakaa mielipiteitänne asiasta.

6

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BecauseYourWorthIt

      "koska tiedän että se mies johon rakastuin on sielä viellä jossain"
      Höpönlöpön. Et osaa luopua, koska et suostu olemaan väärässä, toteamaan ettei hän olekaan se kenet toivoit hänen olevan, et halua pettyä, et suostu luopumaan mielikuvastasi ihanasta miehestä joka tekisi elämästäsi onnellista, pelkäät että jäät yksin tai saat vain vielä huonomman (=et arvosta itseäsi) ja koska et usko että olet rakkauden arvoinen.
      Sinusta on imartelevaa että joku tavoittelee sinua ja huomiotasi, ei vain siksi, että kaikki meistä haluaa joskus extra-huomiota tai että olisit itse ollut ihastunut, vaan koska pohjimmiltasi et usko olevasi rakkauden arvoinen, etkä pidä itseäsi arvokkaana. Näin ollen imartelu, kehuminen, huomio ja ylenpalttinen tavoitteleminen on nannaa itsetunnollesi. Se kun ei sinulle ole itsestään selvää, vaan harvinaista herkkua. Siis omassa mielessäsi. Et ollut itse edes ihastunut, oli vaan kiva kun joku näkee vaivaa ja jollekin kelpaa. Tästä on pohjimmiltaan kysymys.

      Et ole koskaan ollut kovinkaan rakastunut häneen vaan ainoastaan siihen mitä hän antaa tai voisi antaa sinulle.

      Oletkin varmasti väsynyt pelleilyyn, kukapa sitä oikeasti toivoisi. Ikävä kyllä niin kauan, kun et aidosti osaa arvostaa itseäsi, ja rakasta itseäsi niin terveesti ja paljon, että olet ennemmin yksin kuin huonossa suhteessa, luota siihen että varmasti löydät sopivan (ja uskalla tutustua harhakuvien sijaan) ja arvosta itseäsi, on ihan täyttä lottoarvontaa mitä saat. Toki se elämässä muutenkin on, mutta kun on tärkeintä kelpaaminen, on lopulta hyvin nopeasti aika sama kuka siihen sattuu. Ihmiset uskovat aikuisinakin vielä satuihin, itsellänikin on ystävä joka on varmaan 7.kertaa kihloissa ja aina hän selittää "tältä musta ei ole vielä koskaan tuntunut" niin kun enää kukaan uskoisi sadunhohtoiseen Sen Oikean kohtaamiseen, kun se on kohdattu jo kertaa. Lisäksi sarjasuerustelijat, siis usein hyvin nuoresta saakka seurustelijat usein kasvavat kahdeksi, ja hyvin vanhana vasta ehkä itsenäisiksi: he eivät pysty olemaan paria kuukautta kauempaa yksin kaikista "mä päätin että.." puheista huolimatta. Koska vieroitusoireita tulee ja yksinolo rikkoo heidän identiteettikäsitystään. He eivät osaa olla olemassa ilman mielikuviaan. Yksinäisillä asia on päin vastoin. Heidän identiteettinsä on alkanut määritellä yksinäisyys.

      No, kaikki tämä liittyy sinuun sillä tavalla, että sinun pitää pohtia mitä aidosti haluat. On nimittäin ihan oikeasti maailman yksinkertaisinta erota jos todella haluaa ja kestää pettymyksiä. Tietenkään se ei käy surutta koskaan, mutta siihen kyllä pystyy jos uskoo aidoti sen olevan hyvä vaihtoehto. "rakastun aina kusipäihin" on jotenkin semmoista hieman lapsellista saman elokuvatragedian hakemista toisella tapaa kun tämä "koskaan ei ole tältä tuntunut" sadannen tuhannennen kerran. Mieti mitä siis oikeasti haet ja miksi. Jos aina rakastut huonosti käyttäytyviin, onko sinulla taipumuksena sietää heitä liian kauan, kuitenkin aina katsoa sormien läpi asioita, olla tutustumatta alussa...? Heillä on sinun elämässäsi yksi yhteinen nimittäjä ja se olet sinä.

      Vaikutat aika nuorelta. Puhutkin pojista. Mutta nuorikin voi kyllä pysähtyä pohtimaan miksi ylipäätään seurustelee, käyttää laastareita, harrastaa seksiä ja kenen kanssa ja mille hänen itsetuntonsa rakentuu. Olet ehkä nuori, mutta osaat varmaan ajatella: siis kyseenalaista itsesi ja mieti kuljetko siihen suuntaan mihin haluat. Millainen ihminen haluat olla ja millaiseksi kasvaa: koska sitä saan parisuhteessakin. Katso ympärillesi ja huomaat että ne ihmiset ketkä arvostavat itseään saavat ne hyvät suhteet tai pystyvät elämään onnellisena yksin. Se osa ihmisistä jotka pitävät itseään "roskaväkenä", seurustelee kaltaistensa kanssa. Kamala äijä saa kynnysmattomuijan: koska kamala haluaa alistaa ja kynnysmatto tulla alistetuksi. Statuksia keräilevä ökymies saa puolisokseen pyrkyrin: heidän maailmansa vain kohtaa. Usein mietimme miten pelurit muka saavat mitään, mutta kaikkein pinnallisimmat ihmiset voivat panna vaikka miljoonan kanssa saamatta koskaan mitään tai ketään, edes naimisiin mennessään. Heidän kanssaan taas seurustelee ihmiset jotka ovat tottuneet torjuntaan ja valitsevat ihmisen, jota he saavat ikuisesti tavoitella ja kaivata. He tavoittelevat oikeasti itsetuntoaan mikä muka korjaantuu vaikean saaliin saatuaan ("kyllä minä olen se erikoisin joka hänet muuttaa") mutta näinhän ei koskaan käy.
      Tutki itseäsi ja maailmaa ja mieti mitä sinä oikeasti haluat. Suhteiltasi ja elämältäsi. Sitten ala kasvaa sitä kohti: tee tekoja jotka tukee asiaa. Jos haluat sinua arvostavan miehen, ala arvostaa itseäsi. Jos haluat sinua eteenpäin kannustavan ja rakastavan miehen, ala kannustaa itseäsi, ala rakastavaksi ja ala mennä eteenpäin. Ymmärrätkö mitä tarkoitan? Et osaa luopua hänestä, koska kaikki sinussa tällä hetkellä sanoo, että tuo suhde on se minkä ansaitset. Elät tuota elämää, koska uskot että se on se elämä. Maailmoja on monta. Voit rakentaa itse elämäsi.
      Mieti ja valitse.

      • Narsistin.työparina25v

        Tyypillistä narsistin toimintaa tuo kaverisi touhu. Pääasia, että pesää saa ja huorana sinua jo muutkin pitää, vaikka eivät sano.
        Näin se muuten on, vaikka et halua uskoa.
        Ihmisluontohan on sellainen, että kun joku kusettaa sinua oikein perusteellisesti ja joku toinen sitten kertoo sen sinulle, vaikka kuinka varovastikin, niin sinä suutut jumalattomasti. Et sille kusettajalle vaan sille kertojalle. Ja alat puolustaa sitä kusettajaa.
        Narsistikin tietää tämän, vaan sinä et.


    • Mies88v

      Jätä se sika.

    • Vääräpalsta

      Miten tämä liittyy tähän suomalaisia sisutarinoita alle.
      Taitaa olla käsityskyvyssä aikalailla pielessä.

      • ihanoikeapalsta

        Suomalaiset naiset ovat sisukkaita. Ne kestävät kaikenlaisia miehiä, myös mänttejä, juoppoja, narsisteja, tyranneja, väkivaltaisia, vieraissa juoksevia häntäheikkejä, rahattomia luusereita jne


    • ähvätti

      Jätä se ja kohtaa minut, tosirakkautesi (-kusipääsi).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe