Osaisiko joku selittää minulle tuon Nordean Mastercardin käyttörajan?
Olen siis lähdössä matkalle, ja minun pitäisi nostaa sitä varten luottorajaani. Tämä luottoraja on minulle kuitenkin kortin katoamistapauksessa liian suuri hävittäväksi, joten haluaisin säädellä sitä paljon korttia pystyy käyttämään. (Erityisesti muina kuin matka-aikoina haluan pitää käytettävissä olevan luoton vain siinä, mitä kuukaudessa tarvitsen.) Tätä varten on ilmeisesti siis kortin käyttöraja? Nordean ohjeissa ja muissa teksteissä annetaan kuitenkin ymmärtää, että käyttöraja koskee vain rinnakkaiskortteja (tai ainakaan siitä puhutaan vain rinnakkaiskorttien yhteydessä). Nettipankin luottorajan nostohakemuksessa voi kuitenkin määrittää käyttörajan, vaikkei korttini ole rinnakkaiskortti.
Eli voisiko joku vääntää minulle tämän käyttörajan rautalangasta pääkortin yhteydessä? Tiedän, että teen asiasta liian vaikean, mutta minua vain hämää niin hirveästi tuo Nordean sivujen kehno kuvaus asiasta ja samalla minulla on järjetön pelko, että hukkaan korttini, jossa piti olla käyttöraja, muttei ollutkaan... ;-)
Nordea Mastercard - käyttöraja
liikaa_stressiä
2
1069
Vastaukset
- nordeanasiakas
Luottokortin (pääkortin) käyttöraja on se minka olet pankin kanssa sopinut. Jos et näe verkkopankista tai luottokorttilaskusta käyttörajaa, niin kysy asikaspalvelusta.
- Asiakas1
Niin, ja sovi samalla, minkä rajan ylittävistä nostoista tulee tekstiviestitarkistus kännykkääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2224098Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891