Länsimaiden rappio etenee huimaa vauhtia. Seuraavana taitaa olla vuorossa Irlanti. Homouden eteneminen on taatusti yllättänyt myös alullepanijat eli uusmarksilaiset. Länsi on talouskurimusten vallassa jotenkin nyt kypsä Jumalan tuomioille ja paholainen pitää nyt kovaa kiirettä. Tuhannen taalan kysymys nyt on, että kumpi korjaa lännen - Putin vai ISIS? Näiden välillä on kova kilpajuoksu menossa ja ISISksen voittokulku on yllättänyt kaikki. Ja kun tietää, että heillä on jo nyt lännessä tuhansia ja taas tuhansia taistelijoita ja itsemurhapommittajia valmiina odottamaan käskyä ja Putinkin on omalla tavallaan jo asemissa ja pommikoneet harva se päivä syöksyy kohti jotain länsimaata, niin uskoisin, että tilanne tulee kärjistymään tavalla, joka yllättää lännen ns. "huosut kintuissa". Ja kun tiedämme, että se osa länsimaiden ihmisistä, joilla olisi kykyä puolustautua, niin on menettänyt tahdon puolustaa rappiota, niin ei ole keinoa mikä pelastaisi tämän länsimaisen sivilisaation. Ja itsekin on pakko myöntää, että kyllä tämän kaiken kauheuden tuleekin nyt tuhoutua eikä saa koskaan enää palata tällaiset pahuuden rappiot. Kun kaikki tämä tapahtuu, niin me uskovat emme pelästy. Tiedämme, että meitäkin aletaan vainoamaan sitten, mutta samalla nostamme päämme ja levitämme evankeliumia, sillä kuulevia korvia on sitten pilvin pimein - myös tämän rappeutuneen vihervasemmiston parista.
Länsimaan perikato
Juulistus
0
58
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1204979Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen322741- 342539
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺282173- 1191580
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191408En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91267Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351133Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101104- 811059