Kankaanniemen rankaiseminen pitää jo lopettaa!

Minun mielestäni Toimi Kankaanniemeä on rangaistu jo yllin kyllin!

Tällaiset rangaistukset Toimi Kankaanniemi on jo saanut:

- olla eduskunnassa häpeää kantaen 4 vuotta 'nussittuna nukkuisit sikeämmin' miehenä
- menettänyt mahdollisuutensa ministerin paikkaan tai eduskunnan puhemiehen paikkaan
- menettänyt mahdollisuutensa menestyä perussuomalaisten puolueessa
- menettänyt mahdollisuutensa menestyä politiikassa enää missään ja koskaan (viimeiset 4 vuotta ovat nyt)

- olla häpeää kantaen loppuelämänsä vaimonsa, lastensa ja lastenlastensa elämässä
- kulkea häpeää kantaen tavatessaan ystäviä, sukulaisia tai seurakuntalaisia
- kulkea häpeää kantaen uskovien keskellä
- kulkea häpeän leima otsassaan koko loppuelämänsä kohdatessaan ketä tahansa ihmisiä, hänet nähdessään jokainen ensiksi ajattelee: 'tuossa on se ,nussittuna nukkuisit sikeämmin, mies'

- hänen häpeänsä on levitetty valtavalla mediakohulla kaikkien suomalaisten ja osin ulkomaistenkin tietoon - hän on ehkä hetken ollut tunnetuin suomalainen mies

Oliko oikein, että Toimi sai näin kovat rangaistukset vai haluaisitko lyödä vielä lisää?

Olisiko naisten ensin pitänyt kirjoittaa Toimin vaimolle ja kertoa viesteistä, eikä ensimmäiseksi (lähettää/myydä?) niitä medialle?

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tottaturiset

      Media ottaa vuorollaan jonkun silmätikuksi ja uhriksi, joka sitten kalutaan luille. Sen jälkeen siirrytään seuraavaan uhriin ja sama juttu...

      • KokemustaOn

        Ja hei, 'nussittuna nukkuisit sikeämmin' on totta!


    • Narsismia

      Kankaanniemi on ilmeisesti narsisti jolloin hänellä on alentunut häpeäntunne. Vierittänee syyn kohusta muiden niskoille vaikka julkisesti esittää katuvaa. Laskelmointiin viittaa se että hän entisenä Kristillisdemokraattien puheenjohtajana erosi puolueesta vanhoilla päivillä koska tajusi että kristillisenä ei voi enää päästä eduskuntaan mutta persuna voi päästä.

      • Emämunari

        100% samaa mieltä.
        Listasta puuttui muuten avioero ja orastava alkoholismi.
        Laskelmoiva omanedun tavoittelijahan tuo kuten muutkin.
        Vaimo ja perhe häpeää häntä koko loppuikänsä.


      • bmnbc

        Hölmö kun antaa kiimalleen vallan.


      • törppöjä_molemmat

        Ymmärrettävästi Hakarainen puolustaa Kankaanniemeä. Eipä ole yllätys!
        "Ei korppi korpin silmää noki."

        http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/hakkarainen-puolustaa-kankaanniemea-eihan-tuossa-mitaan-ole/5107622

        Huom! Hakkarainen on sinkku, Kankaanniemi on naimissa. ... ja tällaiset tyypit ovat siellä päättämässä maamme asioista. Huolestuttavaa!


    • ajankyssäri

      Käräyttäjänaiset saavat pelätä paljastumista.

    • rdrtdutrdut

      suvaitsevaiset vaviskaa toinin kosto on kaamea....

      • Toimeentarttuja

        Toini who?


    • iltapaskanjuhlaa

      Uusi kohu alkaa kun tulee julkisuuteen. kaksinkertainen kirous, olisivat ämmät voineet hoitaa tuon nätimminkin, nyt tuli perhe-elämä'stä helvettiä.
      En kadehdi Toimin virkaa nyt.

      • ämmät

        Toimi on itse vastuussa teoistaan, ei ne ämmät.


    • toimionpelle

      Toimi on omalla typeryydellää aiheuttanut koko paskan. Sitä saa mitä tilaa

      • gljhds

        TOTTA.


    • realismi

      moni samaistuu toinin saama ryöpytys on kohtuuton?

    • EroLopettaaJutut

      Kannattaisi pyytää eroa. Voisi olla helpompaa hänelle itsellekin.

      • bkjhgf

        Juuri näin. Varamise eduskuntaan.


    • dghdrhrd

      Minun mielestä se on sairasa miten Toimia nyt puolustellaan, sillä pellellä ei ole mitään asiaa eduskuntaan, siinä on tyypiltään idiootti joka ajattelee "älkää tehkö niinkuin minä teen vain niinkuin minä sanon"

      Turhaa tässä syyllistätte niitä naisia jotka käräyttivät kaksimoraalisen sian.

      • gkjhfvxz

        Olet oikeassa.


    • klhasdfwiyueopge

      Ihmettelen näitten ihmisten tarkoitusperiä. Siis niitten jotka laittavat henkilökohtaisia tekstiviestejä julkisuuteen. Kaikki nuokin naiset pohjimmiltaan susannaruususia? Häiritsevät viestit voi ilmoittaa poliisille ilman mediakohua. Ennen kaikkea voisi kertoa lähettäjälle että nyt mentiin rajan yli, voisitko olla korrektimpi viestittelyssäsi? Tässä yrittää joku potkia Toimi Kankaanniemeä munille ja kunnolla. Toivottavasti Soini ei kuitenkaan mene itkemään krokotiilinkyyneliään niin kuin Katainen kun sai kaverinsa Stubbin Iken paikalle jonkun julkisuudenkipen tuksun avustuksella.

      • olisajatellu

        Itse se ittees munilleen potki.


    • naisetkyllätiedetään

      Nuo naiset ovat poistaneet kuvansa omilta face sivuiltaan, joten ei heidän löytämisensä kovin vaikeeta ollut. Nainen ei muuten poista omaa kuvaansa omasta facesta, ellei halua pysyä poissa lehtien sivuilta.

    • siveydensipuli

      Kyllä uskovaisetkin panee kun liha on heikko?

    • eiseyksinonnistu

      Mutta jos kukaan ei suostu, vaikka kuinka haluttaisi?

      • cfljhgfs

        Menköön maksullisiin.


    • lehdetmyyrahasta

      Naisten nimet tulevat ihan pian julki. Heistähän lehdet saavat taas aika paljon rahaa kerättyä. Valtaisat otsikot: 'Nämä naiset saivat törkyviestejä ...'

    • nojotakinsanon

      Olen nainen, mutta jos olisin kansanedustaja- t.kankaanniemi, tekisin itse asiasta sellaisen vitsin, että kukaan ei kehtaisi enää pilkata. Laittaisin vaikka eduskuntaan istuntoon päälle t-paidan, jossa lukisi " seksi on yksityisasia", tai t-paidan "facebook on fuulaa" ( en halua antaa pr-vinkkejä kristilisdemokraateille, mutta kuitenkin:D). Jos taas olisin joku niistä naisista, joille t.kankaanniemi kerrotun mukaan on laittanut härskejä viestejä, tulisin itse julkisuuteen omalla naamallani, ja kertoisin, oliko niin, että kaverustumispyynnöt oli tullut kankaanniemeltä vai miten.


      Mitenhän paljon nuo kansanedustajat jne. saa johdattelelevia viestejä elämäänsä kyllästyneiltä arkeensa jännitystä kaipaavilta sosiaalisessa mediassa, ylipäätään? Olisi kiinnostavaa tietää. Eri asia sitten, jos olisi oikeasti häirinnäksi mennyt, mutta naisethan sen totuuden tietävät jotka medioille puhuvat.


      Yleensä kai seksuaalisesta häirinnästä mennään poliisille puhumaan eikä lehdistölle, jos jonnekin. Jos ei ole menty, tulee mieleen, että ei taida ylittää rikoskynnystä medialle puhuneiden itsensäkään mielestä. Mikä herättääkin kysymyksen, että mikä on motiivi, että on nuo persut ja kristilliset erikoisia. No kukin tavallaan.

      • gkhgfds

        Olet mies tekstistäsi päätellen.


      • nojotakinsanon
        gkhgfds kirjoitti:

        Olet mies tekstistäsi päätellen.

        Jos tuo minun viestiini oli, ei, en ole mies. Tekstini perusteella olen täällä usein ilmeisesti mies, kun joillekin on vaikea käsittää, että nainen voi olla looginen, mitä nyt keskusteluihin olen osaa täällä Suomi24:ssa ottanut. Osoitin kyllä käsittääkseni riittävän selvästi olevani nainen esim. yhdessäkin keskustelussa, jossa aikoinaan ilmoitin soittavani poliisille, kun miespuoliset keskustelijat väittivät minua prostituoiduksi ja herjasivat jopa sukulaisiani - jotka eivät ikinä kirjoita tällaisilla palstoilla tai missään nimettöminä, mutta se ei liity tähän.


        Se vaan on niin, että jos kansanedustaja t. kankaanniemi laittais eduskuntaan toimittajajoukon eteen päällensä vaikka t-paidan, jossa lukisi " facebook on fuulaa" ja että "seksi on yksityisasia", ei KUKAAN toimittaja kehtaisi yhtä kysymystä enempää udella Toimi-paralta, että mitäs viestittelit, jos kansanedustaja kieltäytyisi höpöhöpö- haastatteluista. Psykologinen fakta: jos on yleisö joka katsoo ja yleisö joka on laaja, kyllä siinä miespuolinenkin toimittaja ymmärtäisi tulevansa leimatuksi itse pervoksi yleisön edessä, jos kyselisi kansanedustajamieheltä jolla päällä t-paita " seksi on yksityisasia", kysymyksiä tämän facebook-viesteistä tai vaimo-suhteesta. Puhumattakaan naistoimittajasta, naiselle kun olisi vielä nolompaa
        ( yhteiskunta ei ole tasa-arvoinen) mennä kysymään vaikutusvaltaiselta mieheltä yksityisasioista. Tosin faktahan on, että kaikkein älykkäimmät eivät edes ole facebookissa. Eikä ne naistoimittajat ole feministejä, jotka alentuu keskustelemaan toimi kankaanniemen facebook- viestinnästä.:) Sehän kun on, kuin iskisi liekkejä sovinistien asennevammoihin.


      • vbcxsz
        nojotakinsanon kirjoitti:

        Jos tuo minun viestiini oli, ei, en ole mies. Tekstini perusteella olen täällä usein ilmeisesti mies, kun joillekin on vaikea käsittää, että nainen voi olla looginen, mitä nyt keskusteluihin olen osaa täällä Suomi24:ssa ottanut. Osoitin kyllä käsittääkseni riittävän selvästi olevani nainen esim. yhdessäkin keskustelussa, jossa aikoinaan ilmoitin soittavani poliisille, kun miespuoliset keskustelijat väittivät minua prostituoiduksi ja herjasivat jopa sukulaisiani - jotka eivät ikinä kirjoita tällaisilla palstoilla tai missään nimettöminä, mutta se ei liity tähän.


        Se vaan on niin, että jos kansanedustaja t. kankaanniemi laittais eduskuntaan toimittajajoukon eteen päällensä vaikka t-paidan, jossa lukisi " facebook on fuulaa" ja että "seksi on yksityisasia", ei KUKAAN toimittaja kehtaisi yhtä kysymystä enempää udella Toimi-paralta, että mitäs viestittelit, jos kansanedustaja kieltäytyisi höpöhöpö- haastatteluista. Psykologinen fakta: jos on yleisö joka katsoo ja yleisö joka on laaja, kyllä siinä miespuolinenkin toimittaja ymmärtäisi tulevansa leimatuksi itse pervoksi yleisön edessä, jos kyselisi kansanedustajamieheltä jolla päällä t-paita " seksi on yksityisasia", kysymyksiä tämän facebook-viesteistä tai vaimo-suhteesta. Puhumattakaan naistoimittajasta, naiselle kun olisi vielä nolompaa
        ( yhteiskunta ei ole tasa-arvoinen) mennä kysymään vaikutusvaltaiselta mieheltä yksityisasioista. Tosin faktahan on, että kaikkein älykkäimmät eivät edes ole facebookissa. Eikä ne naistoimittajat ole feministejä, jotka alentuu keskustelemaan toimi kankaanniemen facebook- viestinnästä.:) Sehän kun on, kuin iskisi liekkejä sovinistien asennevammoihin.

        Mietit liikaa K:n asioita. Mene vaikka ulos kävelylle.


      • nojotakinsanon
        vbcxsz kirjoitti:

        Mietit liikaa K:n asioita. Mene vaikka ulos kävelylle.

        LIIKAA?!:D Hyvä tai itse asiassa erittäin huono vitsi kirjoitettuna nettisurffaajalle satunnaisesti nettiin palstalle kirjoittavalle, joka ei ole somessa missään. Tiedätkö, että mun kaltaiset tavikset emme tiedä mistä sekoilette näillä palstoilla? On äärimmäisen loukkaavaa, että täällä kirjoitellaan siten, kuin muka kaikki tietäisi, mistä pässit puhuu netissä, tai että keitä kulloinkin halutaan netin avulla solvata - en ole osallinen.

        Mun kaltainen harmaa massa saattaa kirjoittaa pari kertaa kuussa suomi24:n keskustelupalstalle tai jonnekin, mutta emme tiedä, mistä oli esimerkiksi Yleisradion A- Studion mainostamassa Koffin mainoksessa kyse ( en katsele telkkarista mainoksia ja raivostutti, että joku läski ikäiseni tomittaja kehtasi telkkarissa puhua ,ikäänkuin kaikki tietäisi jo ennalta mistä asiassa on kyse, eli ei viittinyt tehdä toimitustyötä, kun muka kaikki jo "somessa" ennalta ja muka tietää), enkä ikinä olisi saanut - esimerkiksi- tietää sitäkään, että mikä on tällä Suomi24-foorumilla hehkutettu MV-media, jollen bussissa matkustaessa olisi sattunut lukemaan jonkun sinne jättämää Image-lehteä, minua ei todellakaan kiinnosta Toimi Kankaanniemi eikä mikään, puhut täysin väärälle. Tarkoitan sanoa, että en ole missään määrin nettiagitaattori.


        Minusta ulkopuolisena Kankaanniemen asioita ovat liikaa miettineet sen puoluekaverit, mutta mainosta kai sekin heidän kaltaistensa piireissä.:D Muutan kyllä mielipiteeni, jos tulee ilmi, että Kankaanniemi olisi rikollinen, sitä ei ilmeisesti ole.

        Heitätkö mulle mitä solvaavaa seuraavaksi?


    • ei_lopeteta_vielä

      ei tarvitse vielä lopettaa!

    • vnbfdds

      K:n varamies eduskuntaan! Silloin asia reilassa.

    • kovatsakotko

      Että sellainen tuomio vielä lisäksi!
      8000 e / kk 96 000 euroo vuosi 384 000 euroa 4 vuotta!

      Siis 'sakkoa' 384 000 euroa ! Kansanedustajan palkka.

      Vähällä ei päästetä miestä!

      Oikeus ja kohtuusko? kaiken lisäksi!

    • ansaviritetty

      Tekstiviestit lehdistölle vuotaneet NAISET saatava julkisuuteen.
      Osoittaa heiltä aivotonta toimintaa. Mutta mikä mahtoi olla syy heidän tekoonsa?
      Hyötyivätkö jotenkin?
      Tyhmiä naikkosia ovat.
      Ei voi puolustella ansaan astunutta miestäkään.

      • oioioioioi

        Toimi oli aivoton vanha kuppe.


    • Urposakki

      Millä perusteella viestit vuotaneet pitäisi julkistaa.
      Aivan sama kelle ne meni, pääasia tuli selväksi.

      • eläköönnn

        Onhan se hienoa, että Suomesta löytyy niin siveitä NAISIA, että haluavat ilmoittaa oikein ns. sanomalehdelle paheksumisensa. Tällaiset naiset ansaitsevat kaikkien eläköön-huudot.

        Parasta oli tietty, että sinisilmäinen poliitikko astui naisten kehittelemään miinaan oikein pahasti, niinhän nämä tuumivat???

        Ei väliä, vaikka Suomi hukkuukin velkoihinsa. Mies ei saa tyhmiä puhella NAISILLE, jotka olisivat voineet vaan vastata, että lopeta, ei kiinnosta.

        Julkisuuteen naiset, ja heti!


    • Niinkömuutki

      Miten Kankaanniemeä on rangaistu? Kun esim. Teuvo Hakkarainen örveltää pitkin maakuntaa ja ryyppää suorassa lähetyksessä suoraan pullon suusta kallista konjakkia valmiiksi päihtyneenä. -Saa yli 5000 ääntä ja kuittaa sen: "Oon niinku muutki." Toimi se vasta onkin niin kuin "muutki"!

    • HäsHäsHässinpäTäs

      Mr. Kankaannussin pitäisi olla parantunut ns. vitutuksesta ja saapua tiistaina takaisin töihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1395
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      154
      762
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe