Aiheeni koske siis seuraavaa: Olen parin viikon päästä lähdössä Saksaan reissulle ja toiveissa olisi palata matkalta tuliaisina pari Jägermeister-pulloa! Siispä kuinka tiukasti vahvojen alkoholijuomien(yli 22vol) tuontia valvotaan, ja kuinka herkästi siinä pitää todistaa oma ikä? Jos Saksan päässä pitää todistaa ikä, niin riittääkö siihen siis se 18? Entä sitten palatessa täällä Suomessa miten tarkistellaan?
Kiitos.
Väkevien viinojen tuominen Saksanmaasta
Wannabetietäjä
4
119
Vastaukset
- Wannabetietäjä
Ja tarkennuksena vielä siis se, että olen menossa ihan lentokoneella---
- matkustelija1333
Saksassa ei pahemmin papereita kyselty sieltä saat varmasti nuo pullot ostettua. Tuskin niitä suomeen saapuessakaan niin tarkistellaan kun tuut kuitenkin EU maasta.
- sakasaskäyny
Travemündessa jos käy niin kannatta poiketa täällä. http://www.sariberner.de/index.php/company-details Toki sakassahan saa alkoholia mistä vaan ruokakaupoista ja liikkeistä yömyöhään,mutta tuolta löytyy suomalaisia tuotteita
- sakaskäyny
Niin ja muista ostaa tuolta Wratislawa Spirytus 96%. ei vaan älä osta. Ei saa tuoda tota suomeen,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313934- 412639
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412627Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82395- 292278
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3072139- 381879
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461528- 1411477