Päivän dubstep

Kylmät_kädet__

12

107

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nytiski

      No tämä oli hyvin moniulotteinen. Aina vaan paremmaksi menee dubstep

      • Kylmät_kädet__

        SPAG HEDDY on kans aika kova. Aluksi oli vain SKRILLEX.


      • Kuolema_Kylmäkädelle

      • Kylmät_kädet__

      • onseon

      • Kylmät_kädet__
        onseon kirjoitti:

        No juuri tuo kuulostaa hyvältä kuten tämäkin poiminta
        https://www.youtube.com/watch?v=LDJXwd6ggyg

        Kuuntelin noin kymmenkunta Spag Heddyä muta juuri nämä 2 jotenkin vain parhaimpia

        Täysin samaa mieltä. En tosin välttämättä usko sinun olevan aidosti samaa mieltä. Tunnistan kyllä stalkkauksen. Tiesit jo etukäteen, että pidän noita kahta biisiä Spag Heddyn parhaimpina?

        Jos tuhlaat aikaasi meikäläisen manipulointiin, niin kaveri, tuhlaat aivan oikeasti aikaasi. Olen immuuni manipuloinnille.


      • kytkös_tajuntaani
        Kylmät_kädet__ kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä. En tosin välttämättä usko sinun olevan aidosti samaa mieltä. Tunnistan kyllä stalkkauksen. Tiesit jo etukäteen, että pidän noita kahta biisiä Spag Heddyn parhaimpina?

        Jos tuhlaat aikaasi meikäläisen manipulointiin, niin kaveri, tuhlaat aivan oikeasti aikaasi. Olen immuuni manipuloinnille.

        Itse olet pääni sisällä ja tiedät tarkkaan mistä pidän. Myös tämä. Meinas ihan unohtua. Laitat juuri sellaisia biisejä jotka vie yläilmoihin.
        https://www.youtube.com/watch?v=8w_lwezZDUw


    • K_k__

      SKRILLEX ja NOISIA aloitti mun mielstä koko dubstep-genren, mutta esim. Spag Heddyn tapaiset orkesterit on tuonut mahtavasti uusia vivahteita, ja kokoajan vain paranee. Skrillexillä on monta mainstream-biisiä, mutta myös todella rankkoja ja synkkiä kappaleita, joista meikä pitää.

    • Kylmis.haluaa.koiran

      Dubstep kannibaalimusiikkia!

    • Kylmät_kädet__

      Juu, kyllä Spag Heddy on tällä hetkellä aivan ykkönen dubstepin saralla. Täytyy myöntää, että odotan siltä uuttaa biisiä, vaikka vasta tuli.

      Mutta tottakai pelkkä henkilökohtainen mielipide.

    • Kylmät_kädet__

      Jos siihen menee, että minut taukoa pitäessäni vedetään S24:lle jollain PREPAID-liittymästä lähetetyllä uhkausviestillä, niin saatte minusta aidon vihamiehen.

      Sitä ei toivo kukaan.

      • ihmetellen

        Minä en uskonut että kylmiksellä on edes puhelinta, tai jos on niin numerokaan ei olisi näkyvissä. Joku sanoi että löytyy fonectasta. Ajattelin että puhuu omiaan en edes viitsi katsoa. No nyt juuri äsken katsoin. No onhan se siellä. Mutta mitä ideaa on kylmistä häiriköidä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      561
      4140
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3474
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3110
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      166
      2397
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2250
    6. 231
      1719
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1427
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1310
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1110
    Aihe