Ajattelin tilata virosta viinaa.
Pitääkö minun siis itse käydä maksamassa alkoholivero/juomapakkausvero sekä onko se vakuuslomake pakollinen?
Voisiko joku kertoa että MITÄ KAIKKEA minun pitää tehdä jos tilaan virosta alkoholia...
Virosta tilaaminen
6
99
Vastaukset
- eimitään
Ei mitään muutakuin tilata jos et järjestä kuljetusta. Vain siinä tapauksessa jos tilaat jostain superalkosta ja järjestät niille kuljetuksen joudut maksaan kaikki suomen verot.
- oooikkko
Eli jos valitsen matkahuollon maksan verot kaupassa, niin minun ei pidä tehdä mitään muuta kuin sitten hakea se sieltä matkahuollosta?
- hkjioo
oooikkko kirjoitti:
Eli jos valitsen matkahuollon maksan verot kaupassa, niin minun ei pidä tehdä mitään muuta kuin sitten hakea se sieltä matkahuollosta?
Joo muuta ei tarvitse kuin tilata ja hakea. Jostain saa suoraan kotiinkin
- eimitään
hkjioo kirjoitti:
Joo muuta ei tarvitse kuin tilata ja hakea. Jostain saa suoraan kotiinkin
ai, suoraan kotiin. Kaatavathan säiliöautosta suoraan suuhuni, entä voinko laittaa viinaa pattereiheni?
- loppis
Ja tietysti joudut ne myös yksin juomaan kuukauden aikana.
- Huijattuasiakas
Viinahuudosta tulee vähän päälle viikossa haluamaasi MH:n toimipisteeseen. Positiivinen tulos jo 3 kertaa allekirjoittaneelta. Älä vaan erehdy tilaamaan EU:n paskimmasta Viinakaupasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062726
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262537En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761698Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2031233Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va581206- 471088
- 991001
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 107811
- 46803