Quinn on ehdottomasti sarjan ärsyttävin hahmo. Toivottavasti poistuu sarjasta, ennen kuin ehtii tehdä enemmän pahojaan. Jos vaikka Bill pudottais sen helikopterista Atlantin aaltoihin.
Kamala Quinn
11
447
Vastaukset
- sheila.morgan.quinn
Hyvä että sarjassa on pitkästä aikaa kunnon pahis!
- tgyhuijolp
Oliskohan tuo oikeasti niin, että jos ei noilla kauheuksilla olisi jo toimitettu telkien taakse niin ihme...nyt tuntuu että kun mennään yksi jakso eteenpäin, aina jo lepytään ja uskotaan että jospa se siitä....täytyy sanoa että muut sarjassa on harvinaisen nyhvöä porukkaa.....
- BBFAN
Quinn on just paras :) Tuo sarjaan jonkinlaista pahuutta ja erilaisuutta. Kerrankin joku joka ei ole samanlainen kun kaikki muut Loganit :D
Rena Sofer on yksi lahjakkaimmista näyttelijöistä, joita olen nähnyt! - noup-
Eipä poistukaan, on tiiviisti mukana USA:n jaksoissa. :D
- näinonvarmasti
Rena on tosiaan yksi parhaita näyttelijöitä sarjassa, paljon parempi kuin Kelly Lang tai Steffya näyttelevä vahanukke.
- Bb1964
Samaa mieltä. Steffyä voi jotenkin kestää mutta ei Carolinea joka on kuin meikkipussissa uitettu hiiri.
- tytsi38vjo
pitäähän se joku pahis olla ku ei oo sheilaa...
- Rkkekek
Sheila palaa takaisin, on jo jenkeissä palannutkin
- RIDGEFPASKAPAPERI10
Quinn lol haha epävakaa persoona.
Vaarallinen.
Bill on tosin psyko ja narsku. - rengasraudalla
Tappo vai murha, ainakaan ei mitään seurauksia kun steff niittasi alyn.
- B_B
Juu, kyllä Quinn näyttää edelleen olevan Ericin kanssa noissa Hopen ja Liamin häävieraskuvissa, siis niissä toisissa onnistuneissa häissä siis. Kunpa ero tulisi Ericin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711539
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 49992
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html182858- 39769
- 49730
- 59640
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530625- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp75554