Tämä venäläismielinen puhe ukko ei ota mitään kritiikkiä vastaan vaan koko ajan hyvä venäjä huono länsi aina paapoo mites kansan mielipide no ainakin natosta viro latvia kansan selkee enemmistö naton kannalla älkää jumalauta tukeko tätä paskanpuhujaa on manipuloiva narsisti viel akkojen hakkaaja
janus putkonen
178
10379
Vastaukset
- tosiasiasta
Putkonen kertoo sen, minkä länsi jättää kertomatta.
-huutavan ääni erämaasta-- Anonyymi
Mitä Janus muka mistään tietää, katso sen striimejä. Pellehän hän on.
No totta kai hän kertookin sellaista mitä vastuullinen toimittaja jättää kertomatta, eli suoranaisia valheita, joita itse keksii tai saa muilta keksijöiltäkerrottavikseen.
Olen kyllä katsonut hänen striimejään, joten tiedän kyllä. No kansasta on ainakin 40% minua tyhmempiä, joten siihen joukkoon mahtuu paljon ihmisiä, jotka Januksen juttuihin uskovat. - Anonyymi
Tuo on totta. Näin minäkin asiaa tulkitsen. Ja jokainenhan voi tarkistaa asioita mistäpäin tahansa maailmaa. Putkonen on hyvä äijä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on totta. Näin minäkin asiaa tulkitsen. Ja jokainenhan voi tarkistaa asioita mistäpäin tahansa maailmaa. Putkonen on hyvä äijä!
Putkonen on manne ja hintti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahahahah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No totta kai hän kertookin sellaista mitä vastuullinen toimittaja jättää kertomatta, eli suoranaisia valheita, joita itse keksii tai saa muilta keksijöiltäkerrottavikseen.
Olen kyllä katsonut hänen striimejään, joten tiedän kyllä. No kansasta on ainakin 40% minua tyhmempiä, joten siihen joukkoon mahtuu paljon ihmisiä, jotka Januksen juttuihin uskovat.Ai janus narsisti no teissä on jotakin yhteistä. 40% kansasta on minua tyhmenpiä. Voiko itsekeskeisempää ilmaisua olla. Meinaan kuolla nauruun koska mielikuviin tuli juuri jatain minkä jätän ulmaisematta. Eiköhän nyky nuoriso osaa suodatta propagandan. Taidat olla vanhaa sukupolvea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä katsonut hänen striimejään, joten tiedän kyllä. No kansasta on ainakin 40% minua tyhmempiä, joten siihen joukkoon mahtuu paljon ihmisiä, jotka Januksen juttuihin uskovat.Janus Putkonen ja Janus Hanski kiipesivät puuhun. Hanski näytteli, mutta Putkonen vaan kusi sieltä yleisön päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin hyvä kuin mannet yleensä 😂
- Anonyymi
Putkonen muutti lehtineen sellaiselle perälle asumaan, että hänen päänsä on hyvin löysästi kropassa kiinni, jos hän kirjoittaa yhdenkin sellaisen sanan, jota Putinin hallinto ei hyväksy.
- Anonyymi
Anus Putkonen on pierevän ääni erämaasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä katsonut hänen striimejään, joten tiedän kyllä. No kansasta on ainakin 40% minua tyhmempiä, joten siihen joukkoon mahtuu paljon ihmisiä, jotka Januksen juttuihin uskovat.Varakkaiden kulttuurikotien epäonnistuneista lapsista tulee usein rappeutuneita hörhöjä. Kuten se yksi Backman ja mitä niitä on. On myös käsittämättömiä murhatapauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä katsonut hänen striimejään, joten tiedän kyllä. No kansasta on ainakin 40% minua tyhmempiä, joten siihen joukkoon mahtuu paljon ihmisiä, jotka Januksen juttuihin uskovat.Jep perse edellä venäjän suuntaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J. Anus Plutkonen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ryssien trolleja kannata huomioida, se on aivan sama mitä niillä on asiaa ? Ketä kiinnostaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä katsonut hänen striimejään, joten tiedän kyllä. No kansasta on ainakin 40% minua tyhmempiä, joten siihen joukkoon mahtuu paljon ihmisiä, jotka Januksen juttuihin uskovat.Ryssä pahimmasta päästä ? 1942 olisi ukko suota kuokkimaan tai seinää vasten.
- jpn76
Janus miks oot noin venäjä mielinen onko nato ja eu muka noin paha odotan t.juha martikainen
- Anonyymi
No jos et ole syntynyt eilen, niin pitäisi kevyemminkin jo tajuta tämä EU/Euro kusetus, täyttä kasvavaa paskaa! Kannatin viimeksi EU:ta ja olin Euro myönteinen 2007, siitä lähtien EU on ängennyt pelkkää paskaa tänne, kaikki yksityistetään, hinnat nousee, nyt vielä inflaatio ja Naton kautta pahimmillaan sota ovella. Ei saatana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos et ole syntynyt eilen, niin pitäisi kevyemminkin jo tajuta tämä EU/Euro kusetus, täyttä kasvavaa paskaa! Kannatin viimeksi EU:ta ja olin Euro myönteinen 2007, siitä lähtien EU on ängennyt pelkkää paskaa tänne, kaikki yksityistetään, hinnat nousee, nyt vielä inflaatio ja Naton kautta pahimmillaan sota ovella. Ei saatana!
Tuo kiroilu lopussa paljastaa sinusta aika paljon. Kannattaako sinun visioihisi ja päätelmiisi kenenkään luottaa/uskoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kiroilu lopussa paljastaa sinusta aika paljon. Kannattaako sinun visioihisi ja päätelmiisi kenenkään luottaa/uskoa?
Uskotko ja luotatko lukemaasi? Kukaan muu nimittäin ei usko eikä luota. Vielä vähemmän kotimaisiin medioihin.
Se aika on mennyttä.
Nykyään tietoa saa niin valtavat määrät kun vaan etsii, että se "uskominen ja luottaminen" on höpöjen hommaa.
Tee omat päätelmästi asioista joita seuraat. Se on nykyaikaa.
Toimittajia se harmittaa, mutta kun alkoivat pettämään, niin enää uskottavuutta ei ole. - Anonyymi
Mikäli katsotaan nykyistä länsimaista arvopohjaa, niin en voi kutsua sitä hyväksi tai hyvyydeksi millään muotoa. En tosin ota kantaa venäläiseenkään arvopohjaan.. Asia, joka keskustelusta vaikuttaa unohtuvan kokonaan, niin tosiasiahan on, että Venäjä on SCO:n jäsen mm. Kiinan ja Intian kanssa. Suosittelen vilkaisemaan, mitä intialaiset englanniksi kirjoittavat uutiset kertovat sodasta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tonne rajan taakse mahtuu, käy siellä kokeilemassa siipiä jos ei Suomihömppä maistu.
- Anonyymi
Januksen vanhoja videoita kun kävin läpi. Niin sain sellaisen käsityksen että oli nuorempana yrittänyt kehittää oikeasti hyviä asioita mutta ei silloin puhunut vielä herrojen kieltä ja sai vallanpitäjiltä turpaan. Siinä on voinut rakentua mileen ajatus joka sisältää vahvan tuntemuksen. Muistan kun minut vangittiin nuorempana enkä osannut kunnolla pitää silloin vielä puoliani käräjillä niin valtaa väärin käyttämällä velipallonen sai minut vangittua. Nyt sama asia ei onnistuisi. Koitan tuolla sanoa että ymmärrän janusta mutta jos annat menneiayyden vaikuttaa silloin se on päihittänyt sinut. Tv petro mustola
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Januksen vanhoja videoita kun kävin läpi. Niin sain sellaisen käsityksen että oli nuorempana yrittänyt kehittää oikeasti hyviä asioita mutta ei silloin puhunut vielä herrojen kieltä ja sai vallanpitäjiltä turpaan. Siinä on voinut rakentua mileen ajatus joka sisältää vahvan tuntemuksen. Muistan kun minut vangittiin nuorempana enkä osannut kunnolla pitää silloin vielä puoliani käräjillä niin valtaa väärin käyttämällä velipallonen sai minut vangittua. Nyt sama asia ei onnistuisi. Koitan tuolla sanoa että ymmärrän janusta mutta jos annat menneiayyden vaikuttaa silloin se on päihittänyt sinut. Tv petro mustola
Vai että Petro.
Miksi nää kaikki "Suomen Ystävät" on jotain ulkomaalaisen nimisiä?
Ilja, Janus, Marco, Petro, Viktor.
Kukaan ei liene oikeasti Suomalainen. Missä on "Suomen Ystävä" Matit, Juhat, Timot, Antit, Pekat, Paavot ja Jaakot? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli katsotaan nykyistä länsimaista arvopohjaa, niin en voi kutsua sitä hyväksi tai hyvyydeksi millään muotoa. En tosin ota kantaa venäläiseenkään arvopohjaan.. Asia, joka keskustelusta vaikuttaa unohtuvan kokonaan, niin tosiasiahan on, että Venäjä on SCO:n jäsen mm. Kiinan ja Intian kanssa. Suosittelen vilkaisemaan, mitä intialaiset englanniksi kirjoittavat uutiset kertovat sodasta..
No voi vittu mikä pelle on aanus ja kaverisa bäkman!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi vittu mikä pelle on aanus ja kaverisa bäkman!
Putkonen on ilmetty stand up-koomikko!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko J. anukseen, jos haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hörhö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se NATO juuri estää sen sodan.
Ja siksi Venäjällä se vituttaa ja kirjoitellaan tuollaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katoppako,tutkimuksen mukaan kiroileva puhuu TOTTA...kieli ruskeena lässyttäjät pitäs kuskata kivireellä siperiaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että Petro.
Miksi nää kaikki "Suomen Ystävät" on jotain ulkomaalaisen nimisiä?
Ilja, Janus, Marco, Petro, Viktor.
Kukaan ei liene oikeasti Suomalainen. Missä on "Suomen Ystävä" Matit, Juhat, Timot, Antit, Pekat, Paavot ja Jaakot?Meidän on tehtävä töitä elääksemme , ei silloin ehdi näille palstoille ennen eläköitymistä , ja eläkkeellä ei enää kiinnosta kovin kauan ,...
- 159
Nämä Putkosen ja Vehkalan kaltaiset ihmiset harvemmin ottavat kritiikkiä vastaan. Useammin tietävät olevansa väärässä kun todisteita otetaan esiin, eikä pelkästään inttäminen enää auta. Syy on aina muualla, USA tekee sitä, Obama tekee tätä, "mutta katso mitä historiassa X teki Y:lle, niin kyllä Venäjä on myös oikeutettu tekemään". Näillä yleensä on syynä tukea vaihtoehtoa oman epäonnistumisen takia.
Onnittelut Putkoselle vaan oman median ylläpitämiseen, rohkeata ja kunniahimosta tehdä jotakin itse. Harmi vain, ettei sanasi oikein ole lyönyt valtamediana läpi, todennäköisesti juutalaisten syy, vai mitä? Eikä syy ole siinä, että sanoma on järjetöntä kuraa, eihän?- nxxnxnbfndnfnfnnk
Minusta putkosta, vehkalaa ja janitskinia ei oikein voi verrata. Putkosen jutut on ihan hyvää journalistista tasoa olevia, ammattitaitoisesti laadittuja artikkeleita lähdeviitteineen. Juttuihin on todella viitsitty paneutua.
- novoevoe
Kukaan ei ota kritiikkiä vastaan valtamediat mukaanlukien - kaikki ovat niin oikeassa omassa uskossaan tai rahoittajien vallassa ja mikään "itsenäinen" ajattelu ei onnistu.
Tosiasiassa info-sota ei ole vain "venäläinen" asia vaan kaikki maat tekevät sitä omilla tahoillaan - kaikki niin jenkit, eurooppa kuin muutkin valtiot käyttävät tätä mielipiteiden ohjailuun ja joskus jopa syöttävät propagandaansa vihulaisen leirissä tarkoituksella yliampuvilla kirjoituksilla muokaten näin lukijoiden ajatuksia.
Jos Venäjällä on "trolli-tehdas" niin eiköhän samanlainen löydy myös jenkeistä vai oletteko niin naiiveja, että uskotte Putinin olevan ainoa pahis tässä maailmassa. - Okkipzeks
nxxnxnbfndnfnfnnk kirjoitti:
Minusta putkosta, vehkalaa ja janitskinia ei oikein voi verrata. Putkosen jutut on ihan hyvää journalistista tasoa olevia, ammattitaitoisesti laadittuja artikkeleita lähdeviitteineen. Juttuihin on todella viitsitty paneutua.
Mitähän paneutumista tarvitaan että kääntää ulkomaankielisen jutun suomeksi?
Google translaattorikin osaa sen.
Putkonen kirjoitti (Moskovan laskuun?) suu vaahdossa aluksi mitenkä Krimillä ei ole Venäläisiä eikä Venäjä ole sitä miehittänyt. Tukeutuen "lähteisiinsä".
Onko sen jälkeen kun Moskova ja Putin asian myänsivät pyytänyt anteeksi virheellistä uutisointiaan? Eipä liene.
Jos jAnus ei oikeasti saa rahaa Moskovasta juttujensa julkaisuun niin sitten se on vain tyhmä.
Oikea Journalismi ei käytä yksipuolisia lähteitä jotka tukevat ja todistelevat asiat viitaten toisiinsa, vaan tutkii asiaa useamman keskenään erilaisen lähteen avulla. Ja vasta mikäli riippumattomat lähteet päätyvät samaan lopputulokseen voidaan julkaista jonkinlainen "hyvää journalismia" noudattava juttu. - Anonyymi
Vehkalan hermot tosiaan alkaa pettämään kun tajuaa jäävänsä kiinni lännen maksettuna propagandistina. Vehkalan rahoittaja oli edesmennyt Risto Pietilä ja nyt taitaa olla uusi rahoittaja messissä. Pinna on kireellä ja lähetyksissään raivoaa niille jotka kyseenalaistavat harhojaan tai ovat eri mieltä esimerkiksi uskon asioissa. Ei ihme, että Vehkala oli mielisairaalassa pitkän jakson. Sama tyyli on myös Januksella, pinna kireellä raivoamassa eri mieltä oleville. Kuka rahoittaa Putkosen raivoamis lähetykset ja MV lehden kulut? Kannattaa katsoa tokentubesta pikkulammas videoita niin alkaa valkenemaan millä agendalla nämä tyypit on.
- Anonyymi
nxxnxnbfndnfnfnnk kirjoitti:
Vaikka paneutuisikin, agenda paistaa niin läpi.
- Anonyymi
novoevoe kirjoitti:
Kukaan ei ota kritiikkiä vastaan valtamediat mukaanlukien - kaikki ovat niin oikeassa omassa uskossaan tai rahoittajien vallassa ja mikään "itsenäinen" ajattelu ei onnistu.
Tosiasiassa info-sota ei ole vain "venäläinen" asia vaan kaikki maat tekevät sitä omilla tahoillaan - kaikki niin jenkit, eurooppa kuin muutkin valtiot käyttävät tätä mielipiteiden ohjailuun ja joskus jopa syöttävät propagandaansa vihulaisen leirissä tarkoituksella yliampuvilla kirjoituksilla muokaten näin lukijoiden ajatuksia.
Jos Venäjällä on "trolli-tehdas" niin eiköhän samanlainen löydy myös jenkeistä vai oletteko niin naiiveja, että uskotte Putinin olevan ainoa pahis tässä maailmassa.Tuota tuota. Jos olet suomalainen ja asut lännessä niin luulisi sinun OSAAVAN ARVOSTAA LÄNSIMAISIA ARVOJA KUTEN IHMISOIKEUDET, SANANVAPAUS, DEMOKRATIA.
Toisinkin voisi olla: et saisi vapaasti ilmaista mitään mielipidettäsi vaan joutuisit kenties vankilaan tai muuta pahempaa. Joutuisit autoritäärisen hallinnon heittopussiksi, eikä sinulla olisi siihen nokan koputtamista. Vaalit olisi silmänlumetta jne. Sitäkö sinä arvostat? Jos niin on, niin PARAS MUUTTAA SINNE ITÄÄN.
- Kaksinaamaista
Olette erimieltä Janus Putkosen kanssa ja se mielen ero tulee osoittaa VASTA-ARGUMENTEIN, ottamalla esille artikkeli, jossa on mielestänne virheellistä tietoa ja OSOITTAMALLA se vääräksi - ei siten, kuin lapset ja poliitikot tapaavat - eli tunnetasolla.
:)- Anonyymi
Kannattaako trollin huutaa? Mielestäni ei.
- informaatiosulku
Janus on suomen kansan ainoa informaatiolähde.
Esim. ISIL on jenkkien luomus: http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=13487- jpke
Huutonaurua
- Juutalaismulkut
jpke kirjoitti:
Huutonaurua
Esinahka ei kurista.
- 159
ISIL on jenkkien luomus... pakko olla totta kun vaihtoehtomedia sen näin esittää. Vieläkin ihmettelen, miksi Verkkomedia ole saanut suurta valtakunnallista huomiota mediana, en todellakaan.
- Anonyymi
159 kirjoitti:
ISIL on jenkkien luomus... pakko olla totta kun vaihtoehtomedia sen näin esittää. Vieläkin ihmettelen, miksi Verkkomedia ole saanut suurta valtakunnallista huomiota mediana, en todellakaan.
ISIL on ryssien luomus, samoin koko matuaalto lännessä on vanhan KGB:n temppuja alasajaa meidän yhteiskunta
- Anonyymi
Moi,voitko auttaa.Legenda40V levityksessä vanhoihin NLmaiden musiikkia levitys nettimyynteihin.Legenda40v on kovavassa nousussa nyt vasta 8vuoden julkaisemisen jälkeen,27eri yritystä myy tätä äänitettä,mukana mm.Japani,Kiina,USA,Intia,Venäjä,ja monet muut maat,siellä entisen NLmaissa tämmöinen slaavilaispoljentoinen ja kvarttikiertoinen sointukulku iskisi varmaan kovalla rytinällä.Kävin Romaniassa,siellä ihmiset hullaantui Hortto Romano biisiin.ter.Ellu ja Feija.
- Anonyymi
Kaikkihan sen jo tietää että todellisuudessa Janus on CIA:n agentti.
Amerikan tietustelupalvelu on kautta historian käyttänyt tuota menetelmää, pistetään näennäisesti (aikanaan "neuvostoliittolais-") "venäjämielinen" mies rajan taakse raportoimaan Venäjän (silloin neukkulan) ihanuuksista ja lännen sorrosta sitä vastaan; jotta ovet avautuu paikanpäällä vakoilla CIA:n laskuun niitä oikeasti tärkeitä asioita ja ihmisiä.
Ilja oli myös CIA:n agentti, ja samalla asialla; ja kun se selvisi Putinille tuli Turma Venäläiseen Malliin(tm) jollain radioaktiivisella aineella tuotetun syövän muodossa.
Saas nähdä kauan Janus saa jatkaa toimintaansa.- Anonyymi
Onkohan Molari ja Bäckman CIA:n luomuksia tekemään putinistit naurunalaiseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan Molari ja Bäckman CIA:n luomuksia tekemään putinistit naurunalaiseksi?
Vai tekeeks ne sen ihan ilmaiseksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai tekeeks ne sen ihan ilmaiseksi?
Jos Janus Putkonen saa rahaa Putinin hallinnolta, niin hän moraaliton, jos taas ei, niin hän on idiootti ja moraaliton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Janus Putkonen saa rahaa Putinin hallinnolta, niin hän moraaliton, jos taas ei, niin hän on idiootti ja moraaliton.
Janus saa palkkaa CIA:lta.
- Anonyymi
MV:ssä ois ollut potentiaalia suureksikin mediaksi mutta mokasivat homman liialla kiihkoilulla. Erilaiselle brändille olisi ollut kysyntää.
Toimiva propaganda on alitajuntaan vaikuttavaa vihjailua. Kylvetään pieniä ajatuksia.
Eikä niin että huudetaan kurkku suorana länsi paha, itä hyvä.- Anonyymi
Älä panettele.
Janus on CIA mies oikealla paikalla.
Vaatii uskallista lähteä tuolla tapaa vihollismaahan valkoilemaan Amerikan laskuun, muistetaan vain mitenkä Iljalle kävi vastaavassa tilanteessa; henkihän siinä meni kun Moskova kostaa.
Sinä et uskaltaisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä panettele.
Janus on CIA mies oikealla paikalla.
Vaatii uskallista lähteä tuolla tapaa vihollismaahan valkoilemaan Amerikan laskuun, muistetaan vain mitenkä Iljalle kävi vastaavassa tilanteessa; henkihän siinä meni kun Moskova kostaa.
Sinä et uskaltaisi.En paneskele. Janus saa palkkansa luonnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En paneskele. Janus saa palkkansa luonnossa.
Janus saa palkkaa CIA:lta.
- Anonyymi
Kuka on koskaan mustalaisten molotuksia tosissaan ottanut. Mutta voihan se olla, jos tämä herra joskus suomeen tulee, hänen täytyy ihan huolella toivoa pitkää ikää. On saanut niinpaljon itselleen ”ystäviä” onneksi sen kaveri kuoli syöpään, eipähän tarvitse sille toivottaa samaa matkaa.
- Anonyymi
Sun pitää nähdä metsä puilta.
Janus on tuolla CIA:n toimeksiannolla vakoilemassa; samoin oli Ilja, joka maksoi siitä hengellään.
Venäjän vakoilu on vaarallista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitää nähdä metsä puilta.
Janus on tuolla CIA:n toimeksiannolla vakoilemassa; samoin oli Ilja, joka maksoi siitä hengellään.
Venäjän vakoilu on vaarallista.Ai jaa, vai maksoi Ilja siitä hengellään?
Kyllä mielikuvitus laukkaa joillakin suuntaan jos toiseenkin. Herraisä kuinka hassuja ihmiset voivat olla.
Onko myös tämä Putkonen täysissä järjissään? Kun katselin erään striimin silloin Convoy-mellakan aikana niin vaikutti ainakin melko päihtyneeltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa, vai maksoi Ilja siitä hengellään?
Kyllä mielikuvitus laukkaa joillakin suuntaan jos toiseenkin. Herraisä kuinka hassuja ihmiset voivat olla.
Onko myös tämä Putkonen täysissä järjissään? Kun katselin erään striimin silloin Convoy-mellakan aikana niin vaikutti ainakin melko päihtyneeltä.Anus—tiltu saattaa päihtyä ihan pelkistä omista paskapuheistaan.
- Anonyymi
Surettaa Janus Putkosen vanhempien ja sisarusten puolesta. Hän on valinnut puolensa ja liittynyt Venäjän trolleihin, hävettävää. Miltähän vanhemmista ja sisaruksista mahtaa tuntua kun oma poika ja veli on maanpetturi etenkin näinä aikoina kun venäjä valmistelee hyökkäystä Ukrainaan. Läheiset, otan vilpittömasti osaa suruunne ja muistutan häpeä ei ole teidän vaan hänen.
- Anonyymi
Mikähän on ollut Januksen motiivi valinnalleen?
No kaikenlaista voi ja joskus kannattaakin yrittää. Tiedä häntä kuinka tämä yritys päättyy. - Anonyymi
Kannattaisi katsoa se streami missä Janus ja sen isäukko on yhdessä, eipä näy vanhempia juuri harmittavan vaan ovat ylpeitä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi katsoa se streami missä Janus ja sen isäukko on yhdessä, eipä näy vanhempia juuri harmittavan vaan ovat ylpeitä :)
Minäkin olisin ylpeä jos oma poika menisi CIA:lle töihin ja lähtisi henkensä uhalla vakoilemaan Venäjää.
- Anonyymi
Rappeutunutta sukua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän on ollut Januksen motiivi valinnalleen?
No kaikenlaista voi ja joskus kannattaakin yrittää. Tiedä häntä kuinka tämä yritys päättyy.Motiivi on 'vapaa' alue lännen vastaisen ja venäjämielisen propagandan tuottamiseen. Hänhän innostuu aina 'kapina-alueista', kuten Kataloniasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Motiivi on 'vapaa' alue lännen vastaisen ja venäjämielisen propagandan tuottamiseen. Hänhän innostuu aina 'kapina-alueista', kuten Kataloniasta.
Kukas muu voisi "innostua" tuollaisista alueista?
CIA agentti.
- Anonyymi
Hyvähän näitä on lukea MV-median juttuja. Miksi se pelottaa?
Tosi hyviä kirjoituksia paljon. Aivopesua ei ole sillä jos ajattelee omilla aivoilla ja vertaa ylen yms medioiden juttuihin, on MV rautaa.
On hyvä huomata, että suomalaiset "mediat" ovat aivopesulaitoksia, eli niitä paljon puhuttuja trollitehtaita.- Anonyymi
Heeehheeehhheeeehhrrrer!
Poskettoman hölmöä ja hauskaa läppää :D
- Anonyymi
Janus on manne, oletko koskaan seurannu mannen toimia. Onneksi ei ole suomessa eikä tule. Hänelle toivotaan silloin lyhyttä ikää.
- Anonyymi
CIA:n vakoilijoilla tosiaan on usein lyhyt elämä, Ilja tästä esimerkkinä.
Mutta Janus tietää panokset.
- Anonyymi
Punus Jatkonen ei mee kyllä jatkoon. Kamalattoman kova jätkä puhumaan paskaa, eli putinistista propagandaa. Papattaa putkeen semmosta saissea, ku paraski Putkonen. Papattaa jopa enemmän, ku se kaveri, joka pierasi lopulta puhelimeen.
- Anonyymi
No ainakin omaan näkökulmaan, sen mitä olen kokenut täällä lännessä asuessa (olen 47 ja Ruotsissa syntynyt) ja miten asiat menee aina vaan paskempaan suuntaan, kiitos EU:n, Januksen jutut tuntuu vain järkeviltä.
Januksella on ne asiat täysin järkeenkäypiä ja perusteltuja miksi asiat on niin kuin on. Mutta jos katsot sitten asioita vaikka täältä valtamedioista, ne on täyttä sontaa, tyyliin "Putin nyt tuli hulluksi ja valtaa koko maailman, piste." <- Noista Suomen valtamedian jutuista jää vain enemmän kysymyksiä mieleen kuin että ne antaisi vastauksia! - Anonyymi
Jaa, jaa, kyllä tää jAnus Putkonen on vaan sieltä ja syvältä.
- Anonyymi
Täys pelle mieheksi. Ei edes uskalla suomessa tulla käymään
- Anonyymi
Januksella on velkoja sinne tänne Suomessa. Niitä se lähti pakoon Thaimaaseen jo 2014 vuonna. Sitten keksi tuon Donbass keissin. Hänhän on tuon mielikuvitusvaltion kansalainen. Januksen vitsit ovat vähissä jos Moskova katsoo, ettei hänestä ole hyötyä enää. Ukrainassa hånet on sotarikollisena etsintäkuulutettu jo. Epäilen, että Janus palaa Suomeen lähivuosina häntä koipien välissä ja vetäytyy kokonaan julkisuudesta. Jos ei jää Ukrainassa sitten Ukrainan viranomaisten käsiin. Sitten vankilassa meneekin helposti 10 vuotta, jopa pidempään.
- Anonyymi
Tämä joutaisi rottien ruoaksi. Täysi vihannes ja Putinin huora
- Anonyymi
Narun jatkokosi koko homo janus
- Anonyymi
Sinne se päätyy kuitenkin.
- Anonyymi
Putkonenhan on romaani joten syyt hänen vinksahtaneisiin mielipiteisiin voi löytyä myös siltä suunnalta. Koulukiusattu raukka joka haluaa kostaa länsimaiselle maailmankuvalle.
- Anonyymi
Kas, kun länsikään ei kuuntele mitään vastaväitteitä, eikä edes tosiasioita. Lännen ja länsimielisten mukaan länsi on aina hyvä ja Venäjä on paha. Unohdetaan kaikki mitä Nato ja jenkit ovat tehneet maailmansodista lähtien, Koreat, Vietnamit, Japanin, Syyrian, Afganistan, Somalia, Libya, Sikojen lahti, Irak jne.
- Anonyymi
Putkonen työskentelee CIA:lle
- Anonyymi
Manne putkosen järki ei riitä CIA:LLE
- Anonyymi
Kyseessä on ns. Donbassin Tiltu.... vai pitäisikö sanoa Dildo!
Siis aito piinkova laukkuryssä ja kommunisti.- Anonyymi
Älä mene halpaan.
Janus on teatterimiehenä hyvä näyttelijä.
Hän on oikeasti CIA:n agentti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mene halpaan.
Hän on oikeasti CIA:n agentti.Pohjoikorean agentti se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjoikorean agentti se on.
Menit sitten halpaan.
CIA mies se on, usko nyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mene halpaan.
Hän on oikeasti CIA:n agentti.PUTKONEN N PERSEREIKÄ
- Anonyymi
JP kertoo vain faktatietoa sieltäpäin ja sekö ei kelpaa suomalaisille? Täällä huutavat sellaiset joka eivät halua oikeasti tietää eikä levittää totuutta, vaan pyrkivät estämään sen trollaamalla joka käänteessä.
- Anonyymi
eiks se putkonen ottanu kunnolla turpaan josnus
- Anonyymi
Totta löivät turpaan janus-putinistia
- Anonyymi
Putkonen julkaisee juuri sen, mitä Kreml käskee julkaista. Ei siihen toimittajan taitoa tarvita, kääntää vaan.
Suomeen ei uskalla tulla, kun kusetti rahat kavereilta ennen lähtöään. - Anonyymi
Ei saa parjata uskaliasta CIA miestä.
Itse et uskaltaisi vakoilla Amerikalle mutta asua jossain Venäjällä. - Anonyymi
Janus, Janus, hakkaus tai kuolema, hoh hoh hoh hoh hoh. Hullu trolli rajan takaa. Kaikki elämä ja aika kuluu monella nimimerkillä kirjoituksia satuillessa. Kehäkettu ja muutkin. Sitten oli Viks Ari ja pari muuta skeptikkoa, jotka eivät Putiniin uskoneet, mutta kääntyivät sopivasti kun tutustuivat Januksen faktoihin. Januksen kylästä siis kaikki nämä.
- Anonyymi
Janus on CIA mies joka vain kertoo sen mitä pitää jotta voi jatkaa vakoiluaan Amerikkalaisille eikä Putin osaa epäillä mitään.
Kättä lippaan noin rohkealle miehelle.
- Anonyymi
On teillä trolleilla paljon hommaa trollata joka paikassa. Syytä voi vain arvailla. Rahasta, voi olla niinkin, mutta en keksi mitään muuta syytä paitsi tietenkin se todennäköinen vaihtoehto, että joku osanen puuttuu korvien välistä.
- Anonyymi
Minne JP on kadonnut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne JP on kadonnut?
Hakiko Putin tuon CIA miehen jo kuulusteltavaksi?
Puheiden mukaan Kremlissä on menossa hulinat kun koittavat paljastaa kaikkia CIA myyriä sen jälkeen kun kävi selväksi että Putinin usuttaminen Ukrainan kimppuun onkin CIA operaatio jonka taustalla on sittemmin onnistunut tavoite Venäjän tuhoamisesta sekä sotilaallisesti että etenkin taloudellisesti. - Anonyymi
Trollit trollaa Putlerin eduksi luvatusta rahasta. Kunhan voitto tulee niin löytyy valuuttaa ja datsa jokaiselle Putlerin trollille sieltä idän ihmemaasta.
- Anonyymi
Lähetin yhden viestin. Käski ottamaan "lääkkee". Kertoi pari faktaa. Vaikeni.
- Anonyymi
https://fi.wikipedia.org/wiki/Peräaukko
Peräaukko eli anus (lat. anus) on ruoansulatuselimistön päätepiste.[1] Ihmisellä peräaukkoa edeltää peräsuoli. Useimmilla eläimillä alkeellisista madoista ihmisiin on putkimainen suolisto, joka kulkee kokonaisuudessaan suusta peräsuoleen. Peräaukko viittaa yleisesti ottaen biologiassa siihen ruoansulatuskanavan kohtaan, jossa ulosteet poistuvat elimistöstä.
Peräaukkoa kontrolloivat sulkijalihakset. Niitä on kaksi, sisäinen ja ulkoinen, joista ulkoinen on tahdonalainen ja sisäinen tahdosta riippumaton eli autonominen. Ulostaessa ulosteet poistuvat kehosta peräaukon kautta, mikä on peräaukon pääasiallinen tehtävä. Pieraistaessa autonominen rengaslihas rentoutuu ja estää silti ulosteen karkaamisenlähde?.
Peräaukko on erogeeninen alue, minkä vuoksi sillä on merkitystä useiden ihmisten seksuaalisuudessa. Tätä kutsutaan anaaliseksiksi. Peräaukon seutu voidaan valkaista esteettisistä syistä.
Peräaukon sairauksiin lukeutuvat esimerkiksi peräpukamat, peräaukon syöpä ja peräaukon haavauma eli anaalifissuura. - Anonyymi
Olisi kiva tietää paljonko CIA maksaa Janukselle Venäjän toimien vakoilusta; korvaus on varmasti muhkea koska tuossa aidosti on henki höllässä.
Ilja sen sai kokea.
Siitähän tuossa on kyse, Langleyn silmät ja korvat. - Anonyymi
Mitä Nixon tarkasti sanoikaan Bohemian Grovesta?
"The Bohemian Grove, which I attend from time to time—it is the most faggy goddamned thing you could ever imagine, with that San Francisco crowd."
Eli siis homosteluun syynä oli se että siellä oli mukana San Franciscolaisia, kaupunki joka on tunnettu homo-skenestään. - Anonyymi
Eipäs vaihdeta aihetta.
Tässä keskustellaan Januksesta, ja mitenkä hän on CIA:n palveluksessa. - Anonyymi
Ei ole venäjämielinen Olly Halaka lähettänyt mitään stiimii striimii tänään. Joissa viime aikoina kokoontuneet Halakalaisuuden kuplan kannattajat ja kanssa venäläismieliset Muunneltu totuus ja Hese usein myös enkelikuorona toinen toisilleen vakuuttamassa että, Venäjän totuus/Putkosen/Bäckmanin/Klaus Bergin/Reformistudion totuus on se ainoa oikea.
- Anonyymi
Putkonen ja Putkosen tukijoukko pahimpia isänmaanpettureita mitä historia tietää, iljettävä limainen poppoo; Jonathan Widell. Sinikka Tyynelä. Juha, Korhonen, Tytti Salenius,. Martti Pelho, Jouni Koistinen, Olli Posti, Jouko Miettinen. Mikael S. Kallasvuo.
Mikko Paunio, Jyrki Åland ja Pekka Paunio. Tatu Tyni. Tarja Pitkänen. Janne Kejo. Jouko Miettinen. Kosti Heiskanen. Leena Hietanen (perustanut ”Suomen Antifasistisen Komitean” yhdessä Johan Bäckmanin kanssa.) - Anonyymi
PanusJutkonen?
- Anonyymi
Eikös kaikki jo tiedä että Janus on CIA vakoilija.
Vai Putin ei tiedä. - Anonyymi
Hämmästellä pitää miten aikaiset miehet, iältään nimittäin, viitsivät tehdä itsestään kaikkien nauramia pellen kuvatuksia. Kyseessä ovat tietenkin putinistit ja salateoreetikot Putkonen ja Widell.
- Anonyymi
Janus on CIA:n vakoilija, jotenka hänen täytyi ensin vakuuttaa Venäjä näyttelijäntaidoillaan.
Ilja maksoi samasta kovan hinnan.
- Anonyymi
Vähän sama Ossi Tiihosen kohdalla.
Hän ei kylläkään puolustele Venäjää,ei puhu siitä oikeastaan lainkaan mutta puheet pyörii pääsääntöisesti rokotteiden ja ilmastonmuutoksen ympärillä.
Ja mielestään toimii kaikessa oikein ja kokee oikeudekseen päättää miten jopa muiden puolueiden kuuluisi toimia.
Jos joku kritisoi tai esittää kysymyksiä koskien hänen toimintatapoihin,"Blokkiin!".
Ossi ei voi sietää seinällään "Roskaa",koska joku voisi alkaa kyseenalaistaa häntä.
Mitkä on Ossin todelliset motiivit?Hajottaa koko globalismia vastustava kenttä vai nousta heidän äänillään valtaan?- Anonyymi
Työntäkää putkosen persereikään kuuma putinin trassi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työntäkää putkosen persereikään kuuma putinin trassi
Parempaa kun kerrotaan Putlerin värvääjille hänen osoiitteensa jotta voivat hakea "miehen" tositoimiin rintamalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempaa kun kerrotaan Putlerin värvääjille hänen osoiitteensa jotta voivat hakea "miehen" tositoimiin rintamalle.
Janus pääsi Donbasiin koska vakoilee CIA:lle.
Menon järjesti toinen CIA agentti Putin, joka menestyksellä on tuhoamassa Venäjää armeijoineen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Janus pääsi Donbasiin koska vakoilee CIA:lle.
Menon järjesti toinen CIA agentti Putin, joka menestyksellä on tuhoamassa Venäjää armeijoineen.Hauska juttu netissä: Saulin surullinen retki on yhä kesken Suomen liittämiseksi Natoon. Sillä aikaa Putkosenkin asuttama Donbass liittyi Venäjään. Harmi ko Spede ei elä enää, tekisi noista veijareista sketsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska juttu netissä: Saulin surullinen retki on yhä kesken Suomen liittämiseksi Natoon. Sillä aikaa Putkosenkin asuttama Donbass liittyi Venäjään. Harmi ko Spede ei elä enää, tekisi noista veijareista sketsin.
Venäjällä onkin mukavat ajat edessä kun kaikki Itäisen Ukrainan Venäjänvastaiset Desantit, joita muuten on vitusti, saa käteensä Venäjän passin ja voi mennä vapaasti mihin tahansa Venäjällä tekemään iskujaan.
Kohta kolisee, ja kovaa.
- Anonyymi
Missä Putkosen Anus on nyt? Miksei kommentoi MV Lehdessä Krimin sillan räjähdystä valeuutiseksi ja terrorismiksi ??
- Anonyymi
Olisko Janus ollut asialla CIA:n komennuksesta?
Toistan tuosta ylempää mitä sanoin, vaikka tämä silta ei suoraan siihen liity, samantapaisia tullaan saamaan vain lisää jatkossa.
"Venäjällä onkin mukavat ajat edessä kun kaikki Itäisen Ukrainan Venäjänvastaiset Desantit, joita muuten on vitusti, saa käteensä Venäjän passin ja voi mennä vapaasti mihin tahansa Venäjällä tekemään iskujaan."
- Anonyymi
Tällä Juntti Januksella kannattajat löytyy ainostaa porukasta joiden kengänumero on suurempi kuin ko henkilöiden älykkyysosamäärä. Hämmästellä pitää miten Suomessa, jossa väestöstä pääosalla on lukutaito, ainakin osittainen menee näin halpaan retkuun kuin Putkosen ja Widellin tarinat ovat. Jokin "Lapua liike" pitäisi olla joka laittaisi nämä maanpetturit ruotuun. Putkonen piileskelee jossain ryssän hameen alla eikä tästä toisestakaan kahelista nimeltään Jonathan Widell tietoa ole missä piileksii.
- Anonyymi
Osa on tajunnut että Janus on CIA:n mies.
Tämä selvinnee lopuille vielä jonain päivänä.
- Anonyymi
Janus Putkonen ja Dosentti Backman ovat esimerkkejä pahimmista pelkureista. Sillä ainoastaan suuri pelkuri kaveeraa öykkärin ja kiusaajan kanssa, sekä ovat kaikesta samaa mieltä. Samanlaiset pelkurit nostelivat saksassa kättään 45 asteen kulmaan tai Neuvostoliitossa olivat suuria Stalinisteja. Ainostaan rohkeat asettuvat huonoa järjestelmää vastaan. Diktaattorin suurin vihollinen on se, jolla ei ole enää muuta menetettävää kuin oma henkensä. LIve for nothing or die for something!
- Anonyymi
Janus on helvetin rohkea!
Mieshän on CIA:n agentti vakoilemassa Venäjän toimia Donbasissa.
Itse et uskaltaisi mennä. - Anonyymi
"Sillä ainoastaan suuri pelkuri kaveeraa öykkärin ja kiusaajan kanssa, sekä ovat kaikesta samaa mieltä."
Noh, nykyiset päättäjät Manna Sarin ja muut Hutisalot kaveeraa nyt EU:n kanssa, myös USA:n ja tämän WEFin kanssa, nämä oikeesti vähät välittä kansalaisista, vaan omaa napaa tuijottavat, tietävät että populaa on liikaa maailmassa, jota tullaan karsimaan pois. Nämä on vähän samoja mitä II maailmansodan aikaan Saksassa oli nämä Kapot, eli Juutalaisvartijat ketoissa.
- Anonyymi
Kyseinen henkilö on mv lehden päätoimittaja, siitä voi jo vetää hyvät johtopäätökset moehestä
- Anonyymi
Olisi hieno nähdä roikkumassa rengonkeinussa
- Anonyymi
Vituttaako Putin-miestä se että CIA-Janus vakoilee?
- Anonyymi
Itsenäisyyspuolueen ex puheenjohtaja Antti Pesonen sai sen agressiivisen luokan vatsasyövän juuri silloin, kun Janus Putkonen tutustui häneen ja muutti Alajärvelle asumaan 2013 ja perusti sinne Kilvenmaan kommuunin.
No kommuuni pyöri niin pitkään, kunnes Antti sairastui siihen syöpään ja sen jälkeen tehtävä oli jo suoritettu ja Janus jätti IPU:n toiminnankin myös kuin uppoavan laivan.
Ajoitus oli täsmällinen.
Ei tiennyt Antti kenen kanssa vehkeili, CIA mies Putkosen. - Anonyymi
Täsmennän vielä tähän, että se Kilvenmaa kommuuni oli kokonaisuudessaan pelkkä peiteoperaatio Antti Pesosen myrkyttämiseksi.
- Anonyymi
Ja mikä oli sitten motiivi sille?
Miksi CIA halusi Pesosen pois?
Vai toimiko Janus hämäyksenä Putinin laskuun lisätäkseen uskottavuutta Venäläisten silmissä jotta pääsee paremmin sisäpiiriin ja voi muutta Donbasiin CIA:n silmiksi ja korviksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä oli sitten motiivi sille?
Miksi CIA halusi Pesosen pois?
Vai toimiko Janus hämäyksenä Putinin laskuun lisätäkseen uskottavuutta Venäläisten silmissä jotta pääsee paremmin sisäpiiriin ja voi muutta Donbasiin CIA:n silmiksi ja korviksi.Antti Pesonen toimi Itsenäisyyspuolueen puheenjohtajana vuosina 2004-2015 ja 2016-2017.
Hän otti julkisesi usein kantaan siitä, että halusi Suomen irti EU:sta.
Tällaiset lausunnot maksoivat lopulta hänen hengen, kun CIA lähetti miehensä myrkyttämään hänet ja tämä mies oli Janus Putkonen.
Syöpä aktivoitui Pesosella juuri noihin aikoihin, kun Putkonen tuli hääräämään sinne Alajärvelle juttujaan.
Mitään varsinaista kommuunia ei sinne Kotakankaalle ent. Imatran voiman tiluksille perustettu kuin pelkkänä kulissina, joka oli kulissi Antti Pesosen hiljentämiseksi.
Mutta sitten kun syöpä aktivoitui Antilla, niin homma oli hoitettu ja Janus sai palkkionsa, jonka jälkeen poistui maasta 2014 keväällä ja lensi ensin Thaimaaseen, jossa sai uuden peiteoperaatio tehtävänsä Itä-Ukrainan Donetskiin.
Donetskin jälkeen hänet lähetettiin peite vakoilutehtävälle Luganskiin.
Janus on koko tämän ajan vetänyt vain tuota rooliiaan, että olisi muka joku Venäjämielinen kansallismielinen, vaikka todellisuudessa hän on CIA:n kaksoisagentti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antti Pesonen toimi Itsenäisyyspuolueen puheenjohtajana vuosina 2004-2015 ja 2016-2017.
Hän otti julkisesi usein kantaan siitä, että halusi Suomen irti EU:sta.
Tällaiset lausunnot maksoivat lopulta hänen hengen, kun CIA lähetti miehensä myrkyttämään hänet ja tämä mies oli Janus Putkonen.
Syöpä aktivoitui Pesosella juuri noihin aikoihin, kun Putkonen tuli hääräämään sinne Alajärvelle juttujaan.
Mitään varsinaista kommuunia ei sinne Kotakankaalle ent. Imatran voiman tiluksille perustettu kuin pelkkänä kulissina, joka oli kulissi Antti Pesosen hiljentämiseksi.
Mutta sitten kun syöpä aktivoitui Antilla, niin homma oli hoitettu ja Janus sai palkkionsa, jonka jälkeen poistui maasta 2014 keväällä ja lensi ensin Thaimaaseen, jossa sai uuden peiteoperaatio tehtävänsä Itä-Ukrainan Donetskiin.
Donetskin jälkeen hänet lähetettiin peite vakoilutehtävälle Luganskiin.
Janus on koko tämän ajan vetänyt vain tuota rooliiaan, että olisi muka joku Venäjämielinen kansallismielinen, vaikka todellisuudessa hän on CIA:n kaksoisagentti.Kättä lippaan, Janus on kova jätkä.
Vain harvat kelpaa CIA vakoilijaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kättä lippaan, Janus on kova jätkä.
Vain harvat kelpaa CIA vakoilijaksi.Iljahan oli samassa pestissä, se vain paljastui ja sai kupin Venäläistä Teetä.
Sanotaan että hyvä maku saadaan aikaan Poloniumilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iljahan oli samassa pestissä, se vain paljastui ja sai kupin Venäläistä Teetä.
Sanotaan että hyvä maku saadaan aikaan Poloniumilla.Juu niin oli
- Anonyymi
Mutta myös Johan Bäckman työskentelee CIA:lle
- Anonyymi
Putin on täysin CIA miesten ympäröimä tajuamatta sitä.
Tyypillinen kohtalo entiselle alemman tason tiedustelumiehelle joka luulee itsestään liikoja.
Koko Ukrainan sota on CIA:n masinoima, tavoitteena, jossa on onnistuttu, tuhota Venäjän armeijan taistelukyky ja pidemmällä ajalla hajoittaa Venäjän valtio.
- Anonyymi
Putkonen puhuu mitä sylki suuhun tulee.
Pelle- Anonyymi
Janus työskentelee CIA:lle ja näyttelee hyvin.
- Anonyymi
En ole lukenut kaikkia putkosen juttuja ,enkä niitä erikseen etsi, mutta älkää miestä moittiko ,koska teillä monella tuntuu olevan tämä ylen näkökanta asioista ja se on erittäin vajavainen ja ideologinen ja silloin siitä puuttuu iso osa totuutta ja on aivan turha mollata sanomaani joksikin saatanan trolliksi. Totuutta pitää etsiä yli 15 vuotta tapahtuneista asioista. Te puusta katsojat näette asioita pienen mulkkunne verran eteen päin vaikka asioita pitäisi katsella taaksepäin, sieltä löytyy todelliset syyt. Venäjä aloitti sodan en puolustele sitä, mutta niistä todellisista syistä ei haluta puhua.
- Anonyymi
Janus on edelleen CIA agentti.
Mites teillä muilla? - Anonyymi
Janukselle paukku päähän. Siihen loppuu maanpetturin taru.
- Anonyymi
Putinille ei ole vielä selvinnyt se että mies työskentelee CIA:lle.
Muutenhan tuo olisi jo tapahtunut; tosin ei paukulla, vaan kuten Iljan kohdalla Putin kutsuu miehen "teelle".
- Anonyymi
Olisit sinäkin jos maksetaan,
tämä vaihtoehto media on niin sysipaskaa valetta kuten venäjällä kaikki . - Anonyymi
Joku voisi uuden vuoden kunniaksi lopettaa sen Janus-koiran. Vaikka mehevällä niskalaukauksella. Loppuu rottalaisen valehtelu.
- Anonyymi
Putinille ei ole vieläkään selvinnut että Janus on CIAn miehiä.
Muutenhan olisi se Iljan kohtalo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putinille ei ole vieläkään selvinnut että Janus on CIAn miehiä.
Muutenhan olisi se Iljan kohtalo.Oli Janus mikä tahansa, sellainen oksettava paskanpuhuja pitäisi tappaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli Janus mikä tahansa, sellainen oksettava paskanpuhuja pitäisi tappaa.
Olet sokaistunut miehen rooliin ja sekoitat sen todellisuuteen.
Päästäkseen lähelle Venäläisiä oli toimittava noin; ja entiseltä teatterimieheltä se onnistui niin hyvin että säkin menit halpaan.
Kun se selviää Putinille on tulossa se mitä toivot; mutta samalla CIA ja länsi menettää tärkeät silmät ja korvat.
- Anonyymi
Jotkut ovat sitä mieltä, että J Putkosella olisi homoseksuaalisia taipumuksia. Huumeistakin on puhuttu.
- Anonyymi
Itse olen kuullut vain että on oikeasti CIA:n vakoilija.
- Anonyymi
joutaa mennä multiin tosi pian.
- Anonyymi
Janus saa multaa päälleen vain jos Putinille viimein selviää se että Janus on CIA mies.
Onks vielä niitä jotka ei oo tätä tajunneet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Janus saa multaa päälleen vain jos Putinille viimein selviää se että Janus on CIA mies.
Onks vielä niitä jotka ei oo tätä tajunneet?Jankuta sinä vaan papukaijana sitä Cia cia -laulua. Typeräksi itsesi vain teet. Jos joku maailman iltahämärissä paljastuisi vaikka cia-mieheksi, ei sillä ole tasan mitään merkitystä, kun tyyppi on kuitenkin vuosikaudet laulanut Venäjän lauluja ja koettanut horjuttaa suomalaisten isänmaallisuutta. Turhaan. Tuonkin jätekasan kohtalo on joku suohauta, luotia ensin päähän niin että jytisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jankuta sinä vaan papukaijana sitä Cia cia -laulua. Typeräksi itsesi vain teet. Jos joku maailman iltahämärissä paljastuisi vaikka cia-mieheksi, ei sillä ole tasan mitään merkitystä, kun tyyppi on kuitenkin vuosikaudet laulanut Venäjän lauluja ja koettanut horjuttaa suomalaisten isänmaallisuutta. Turhaan. Tuonkin jätekasan kohtalo on joku suohauta, luotia ensin päähän niin että jytisee.
Tajuatko miksi CIA mies niin toimisi?
Selvästi et. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuatko miksi CIA mies niin toimisi?
Selvästi et.Ei sun cia-juttuja kukaan muukaan tajua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sun cia-juttuja kukaan muukaan tajua.
Taidat olla Janus tai sen kaveri joka pelkää että tää CIA-yhteys päätyy Putinin korville ja silmille.
- Anonyymi
OG Patriootti
https://www.youtube.com/watch?v=CXGZznGyF-8 - Anonyymi
Jösse: Patriootti
https://www.youtube.com/watch?v=DDbt7R2SPpU - Anonyymi
Junnu osti Ferrarin!
https://www.youtube.com/watch?v=Eq-hpGcJ84U - Anonyymi
Janus on säälittävä Putinin munanlutkuttaja. Ei mitään muuta.
- Anonyymi
Putin joutaisi samaan paikkaan kuin Hitler ja Stalin. Ja Putkonen sinne minne Goebbels.
- Anonyymi
Jos hän on ollut kuitenkin suomalainen ja on, miten on mahdollista että on karkotettu? Eikö se ole hyvin harvinaista. Onko Suomessa olemassa rikosta jonka perusteella suomalainen karkoitetaan. Tajuan epäilyksen että jotkut säikähtivät jos kallistunut idän politiikkaan tai sota-asiat ym. Ihan kysyn vaan että miten, missä ja miksi.
- Anonyymi
Meni donetskiin itse.
Mulla on kuohuviini vartoomassa, koska janus kupsahtaa.- Anonyymi
Putinin kosto tuolle CIA agentille tulee vielä jonain päivänä.
Mutta kuten Iljan ja Navan tapaukset osoittaa, Putinilla on aikaa odotella.
- Anonyymi
Janus ainakin herjaa surutta Navalnia ja tämän vaimoa.
Vaikka olisi CIa: n pomo ja Putinin paras sänkykaveri, niin joutaa lähteä tästä maailmasta. - Anonyymi
Janus työskentelee myös CIA:lle
- Anonyymi
Janus kuuluu parahaimpiin toimitajiin mitä suomeski toimitetaan uutisjuttuja. Vieläpä ha asustelee suunnalla mistä hän kirjoittaa. Ei ole Suomessa muuta toimittajaa jolla on niin mahtava tietotaso ajankohtaisista asioista Ukrainan suunnalla.
Kaikki höpötuykset Venäjän rahoituskesta yms on vain salaittoteoriaa tai Venäjän vihaajien trollausta.
Näin om marjat.- Anonyymi
Mutta tarinat siitä että taustalla on CIA, ja Janus vakoilee heille on täyttä totta.
Muistutan että usein kun Amerikkalaiset uutisoivat asioita Venäjän hallitsemilta Ukrainan alueilta tieto kerrotaan perustuvan paikallisiin lähteisiin.
- Anonyymi
Janus tarvitsisi kunnon perspanoa, se on ainakin varma juttu.
- Anonyymi
Koskas ehtisit tulemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskas ehtisit tulemaan?
Kävisikö pääsiäisenä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävisikö pääsiäisenä?
Selvä, muista tuoda omat rasvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä, muista tuoda omat rasvat.
Ei siinä rasvaa tarvita, sylki ja sperma on parhaat liukkarit. Mutta joo, tulen tuolloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä rasvaa tarvita, sylki ja sperma on parhaat liukkarit. Mutta joo, tulen tuolloin.
"tulen tuolloin."
Minäkin. Ainakin kahdesti.
Tulin jo pelkästä ajatuksesta.
- Anonyymi
Pentecostalism and Charismatic Movement Voodoo Connection Exposed
https://www.youtube.com/watch?v=Re3lm9Deo3c - Anonyymi
TODD BENTLEY RELEASES STRANGE MANIFESTATIONS AND MEGA MONTAGE ANOINTINGS
https://www.youtube.com/watch?v=mQ9uQsDqIhE - Anonyymi
Januksen taka-aukko, lienee isokin?
- Anonyymi
Nyt tuli uutispommi! Janus on ollu Supon palveluksessa jo vuosia...
- Anonyymi
Eipäs kun CIA:n.
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962