Verotus Pantava Uusiksi

VeronKierto

Rikkaat (poliittinen eliitti), jotka kansa on äänestänyt vallankahvaan,
ovat suunnitelleet verotuslain siten, että verolaki on täynnä porsaanreikiä,
joten käyttämäälä näitä porsaanreikiä rikkaiden ei tarvitse makssa
veroja.
Sitten ku joku jää kinni veronkierrosta, levitellään käsiä ja sanotaan,
että tämähän on lain mukaista (ei mitään rikost

13

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sipilä toteuttaa vaatimuksesi. Verotusta tosiaan muutetaan.

      - yksityishenkilöt saavat vähentää yliopistoille annettavat enintään puolen miljoonan euron avustukset verotuksessaan
      - maanviljelijöille tulee uusi 5 %:n lisävähennys
      - metsänomistajien verotusta kevennetään
      - Talvivaaran ja muiden kaivosten verotusta kevennetään
      - työsuhdeoptioiden verotusta kevennetään
      - uusien pörssiyhtiöiden omistajien verotusta kevennetään

      Sitten pari pikku kiristystä:
      - asuntolainan verovähennys poistetaan asteittain
      - kiinteistöveroa korotetaan
      - lämmitysöljyn verotusta kiristetään
      - jäteveroa korotetaan
      - tupakkaveroa korotetaan
      - autoveroa alennetaan, mutta ajoneuvoveroa korotetaan vastaavasti

      Elleivät työmarkkinajärjestöt saa tehtyä yhteiskuntasopimusta, uudistetaan lisää:
      - leikataan lapsilisiä
      - leikataan opintotukea
      - leikataan työttömyysturvaa
      jne, jne ...

      • kyl-lähtee

        Kiinteistöverokin osuu ikävästi pieneituloisiin, mutta lisää on luvassa.

        "Tämän lisäksi supistuksia osuu muun muassa opintotukeen (-70 miljoonaa euroa vuoteen 2019 mennessä), eläkeläisten asumistukeen...

        yleisiin asumistukimenoihin (-25 milj. euroa, koska tuen myöntämisen perusteita muutetaan

        Myös erilaiset korvaukset supistuvat, etenkin lääkekorvauksista leikataan 150 miljoonaa euroa.

        – Sosiaalietuuksien indeksileikkaukset köyhdyttävät köyhiä, opintotuesta leikataan ja lääkekorvauksista säästetään 150 miljoonaa. Sipilän hallitus jättää heikoimmat pärjäämään omillaan entistä pienemmillä tuilla."

        http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/82265-huomasitko-tata-jattileikkaus-sosiaalietuuksista


      • siitäs_saitte
        kyl-lähtee kirjoitti:

        Kiinteistöverokin osuu ikävästi pieneituloisiin, mutta lisää on luvassa.

        "Tämän lisäksi supistuksia osuu muun muassa opintotukeen (-70 miljoonaa euroa vuoteen 2019 mennessä), eläkeläisten asumistukeen...

        yleisiin asumistukimenoihin (-25 milj. euroa, koska tuen myöntämisen perusteita muutetaan

        Myös erilaiset korvaukset supistuvat, etenkin lääkekorvauksista leikataan 150 miljoonaa euroa.

        – Sosiaalietuuksien indeksileikkaukset köyhdyttävät köyhiä, opintotuesta leikataan ja lääkekorvauksista säästetään 150 miljoonaa. Sipilän hallitus jättää heikoimmat pärjäämään omillaan entistä pienemmillä tuilla."

        http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/82265-huomasitko-tata-jattileikkaus-sosiaalietuuksista

        Heh, perussuomalaiset osallistuu täpöillä pohjoismaisen hyvinvointimallin tuhoamiseen, mikä tietysti on tälläkin palstalla jo aikaa sitten kerrottu, samaa on ajanut EU jo jokusen vuosikymmenen.

        Sitä saa, mitä äänestää, niin se on, äänestämättä jättäneitä ja heidän mielipiteitään ei lasketa tai oteta huomioon.


      • siitäs_saitte
        siitäs_saitte kirjoitti:

        Heh, perussuomalaiset osallistuu täpöillä pohjoismaisen hyvinvointimallin tuhoamiseen, mikä tietysti on tälläkin palstalla jo aikaa sitten kerrottu, samaa on ajanut EU jo jokusen vuosikymmenen.

        Sitä saa, mitä äänestää, niin se on, äänestämättä jättäneitä ja heidän mielipiteitään ei lasketa tai oteta huomioon.

        Nuorten suomalaisten osaajien kannattaa joka tapauksessa opetella ruotsia ja muuttaa joko Pohjois Ruotsiin, jossa on töitä, tai Norjaan jossa sielläkin on töitä osaajille.

        Vaihtoehtoja on myös suunta Australiaan ja Uuteen -Seelantiin, tosin niihin on hieman vaikeampi päästä, mutta ovat sentään melko kaukana Euroopan vähemmän älykkäästä unionista.


      • Köyhä_maaton
        kyl-lähtee kirjoitti:

        Kiinteistöverokin osuu ikävästi pieneituloisiin, mutta lisää on luvassa.

        "Tämän lisäksi supistuksia osuu muun muassa opintotukeen (-70 miljoonaa euroa vuoteen 2019 mennessä), eläkeläisten asumistukeen...

        yleisiin asumistukimenoihin (-25 milj. euroa, koska tuen myöntämisen perusteita muutetaan

        Myös erilaiset korvaukset supistuvat, etenkin lääkekorvauksista leikataan 150 miljoonaa euroa.

        – Sosiaalietuuksien indeksileikkaukset köyhdyttävät köyhiä, opintotuesta leikataan ja lääkekorvauksista säästetään 150 miljoonaa. Sipilän hallitus jättää heikoimmat pärjäämään omillaan entistä pienemmillä tuilla."

        http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/82265-huomasitko-tata-jattileikkaus-sosiaalietuuksista

        Luulenpa, että Antti Herlin maksaa juuri ostamastaan 12 miljoonan kartanosta aika paljon enemmän kiinteistöveroa kuin minä, joka en omista maata lainkaan.


      • kyl_lähtee
        Köyhä_maaton kirjoitti:

        Luulenpa, että Antti Herlin maksaa juuri ostamastaan 12 miljoonan kartanosta aika paljon enemmän kiinteistöveroa kuin minä, joka en omista maata lainkaan.

        Saattaa olla, että maksaa, onhan sillä rahaa, saattaa saada jopa maataloustukia päälle. Mutta kiinteistövero osuu myös niihin joilla rahaa ei juurikaan ole, kiinteistöverot kun siirtyvät myös vuokriin ja sieltä löytyy vuokralaisista paljon rahatonta väkeä.


      • muutetaan
        siitäs_saitte kirjoitti:

        Nuorten suomalaisten osaajien kannattaa joka tapauksessa opetella ruotsia ja muuttaa joko Pohjois Ruotsiin, jossa on töitä, tai Norjaan jossa sielläkin on töitä osaajille.

        Vaihtoehtoja on myös suunta Australiaan ja Uuteen -Seelantiin, tosin niihin on hieman vaikeampi päästä, mutta ovat sentään melko kaukana Euroopan vähemmän älykkäästä unionista.

        Moni on sen päätöksen jo tehnyt kerrotaan uutisissa.

        "Hyvästi, Suomi: Ulkomaille muuttavia jo yhtä paljon kuin 70-luvulla"

        http://yle.fi/uutiset/hyvasti_suomi_ulkomaille_muuttavia_jo_yhta_paljon_kuin_70-luvulla/8028983


      • tukiatukia
        kyl_lähtee kirjoitti:

        Saattaa olla, että maksaa, onhan sillä rahaa, saattaa saada jopa maataloustukia päälle. Mutta kiinteistövero osuu myös niihin joilla rahaa ei juurikaan ole, kiinteistöverot kun siirtyvät myös vuokriin ja sieltä löytyy vuokralaisista paljon rahatonta väkeä.

        Tukia:

        " Antti Herlin sai viime vuonna maataloustukea lähes 254 000 euroa"

        http://demokraatti.fi/maataloustuet-julki-herlin-wahlroos-kaunisto/


    • hdgfj

      Minähän äänestin...... mutten tätä!

      • arskakake

        Otan osaa.


      • kysyn_vaan

        Olisiko ollut aihetta etukäteen selvittää, mitä äänestit?


    • eilainaa

      ekana pitää sipilän saada loppumaan nuo pikavippifirmat
      alkaa jo televisiossakin mainostaan köyhille vippejä.

      • tyrui

        Ne on yksityisten juttuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe