Suomalaiset raivoissaan tähän uuteen persvakohallitukseen. Mihinkähän tämä johtaa?
Suomalaiset raivoissaan.
6
<50
Vastaukset
- kaarlo61
Tämä perusnatsi riistokapitalistihallitus ajaa maatamme kohti kokoomuksen haikailemaa torppariyhteiskuntaan paluuta
- lonkero5
ei tämä nyt huonommaksikaan voi mennä kuin edellisen hallituksen missä oli duunareitten puolueet mukana
"Riistäjät ruoskaa nyt selkäämme soittaa, vastassa valkoinen armeija on. Pakko on taistella, kuolla tai voittaa, ratkaisu eessä on tuntematon."
- fgfgfgfgf
Hallitus varautuu tulevaan jo sallimalla köyhille lannanpolton.
Heh heh. Pystyyn_kuollut ei ole lainkaan kuollut, kun noin herkästi reagoit. Jatkanpa minä muutamalla rivillä tuota aloittamaasi, ilmeisesti aatemaailmaasi lähellä olevaa kaunista laulua:
Mutta me nostamme purppuravaatteen, taistoon mi työläiset kutsua voi.
Rohkeina puolesta veljeysaatteen käymme ja kaikille laulumme soi.
Ehkä sittenkin sinulle läheisempi on tämä laulu (ei sitä vastaan minullakaan mitään ole:
https://www.youtube.com/watch?v=CYniRx6ETxI- likjgr09
.
https://www.youtube.com/watch?v=eshisjMkf3Q
Laitoin hieman haikeampaa, ettei pappakorhonen vallan sekaisin mene uusia rajoja piirrellessään, kun kuuntelee noita marssilaulujaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191524
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81487Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248