Tarjotaan veneiden lyhennyksiä ja tehonlaskuja

VeronkiertoOy

Uusien verojen välttämiseksi tuorre yrityksemme tarjoaa veneiden lyhennyksiä ja tehonlaskuja. Esim Bavaria 33 lyhennys 5.5 metriseksi nyt tarjoushintaan 1799€ ja MerCruiser V8 koneiden tehonlaskut 20hp tasolle vain 1290€. Kysy tarjoustamme tapauskohtaisesti. Suuren kysynnän vuoksi toimitusaika vaihtelee.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4ja4

      Hienoa, heti syntyi uusia työpaikkoja. Viiden vuoden päästä vero pois ja veneiden palautus alkuperäiseen kuntoon työllistää taas. Pankaa jatkopalat talteen!

    • moottorisahalla_helposti

      10 metrin vene kahteen osaan, 5,49 metriä ja 4,51 metriä, saa vaimollekin oman veneen. Laipiot vaan katkaistukohtaan ja ihan hyvä tulee.

      • Nyt_tarvitaan_ideoita

        Voisiko nuo palat jotenkin telakoitua toisiinsa? Mikään ei kai estä kahden veneen kytkentää toisiinsa.


      • PellepäPeloton
        Nyt_tarvitaan_ideoita kirjoitti:

        Voisiko nuo palat jotenkin telakoitua toisiinsa? Mikään ei kai estä kahden veneen kytkentää toisiinsa.

        Itse ajattelin että jos kytkisi 2 alle 5,5 m venettä rinnakkain. Kummassakin 20 hv moottori ja yhdistelmä helposti purettavissa.


    • Verosuomi
    • sivuttaineikielletty

      Keksikää miten veneen rungon voi kääntää poikittain niin että pituus muuttuu leveydeksi. Sitten kun entiset päädyt on muutettu kyljiksi ja päinvastoin edetään veneellä kylki edellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2136
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe