putkilinjojen maankäytöstä, noin 15 vuotta myhässä, tuleeko hauskaa ?
Todellisuudessa kaikki maanomistajat ansiottomasti hyötyneet putkilinjoista, kun jo myyneet tontteja 4000 euron avoisia maita 40-60000 arvoisena.
Pätee sanonta " Että kellä on niin sille lisää annetaan ja kellä ei niin siltä lisää vaaditaan.
Vesiosuuskunta Suoni alkaa vasta nyt maksaa
5
144
Vastaukset
- Abrahamm
Osakkaat valmistautukaa velan monikertaistumaan, sillä moni maanomistaja katsoo rikastumisen mahdollisuuden monikertaiseksi ja kostonkin ajan tulleen, koroista puhumattakaan.
- valitettavasti
-"kateus vie kalatkin vedestä"
- Abrahamm
Mäntsälän kunnan ja eritoten kepulaisten kateus yritystys ja rakennusoikeus asioissa, on ollut ylitsevuotavaa.!
- Abrahamm
Kepulaisilla on pojaton rahanhimo, kun ei riitä maanarvon nousu ja maa-keinottelu ansiotta ?
Rouva kansanedustajan mies yritti vaihtaa vääriä Ruotsin ruunuja Osuuspankissa dollareiksi ja Juhantalo sekoitti firmojensa lainat Valtion sellaisiin, kiristämällä, se on kepunlinja ? - hähähähh
Keskustan johdossa heiluu pedofiilit. sitähän se lestadiolaisuus on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984