Minkalainen hihna puutarhajyrsimeen?

atlas5hp

Jyrsimessä toinen hihna (pidempi) vetohihna poikki ja ei tietoa missä entinen. Minkalainen hihna siihen sopisi.? Näkeekö koneesta jostain millanen käy? Puutarhajyrsin atlas 5hp.

5

1692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoskinmies

      Kiilahihnahan noinhin menee, mutta vaikea sanoa että minkä pitunen, kun ei tarkempaa mallia tiedä. Käyttöohjekirjassa varmaan on mainittu hihnan pituus.

    • anacondeliini

      kipitin autovaraosakeskukseen ja ostin kaksi hihnaa ,noin suunnilleen mitalla. toisen sitten palautin,makso muuten kympin, ja alan liikkeessä 20 jotenka eti halvin puoti. ja käy ja kääntyy taas maa.. :)

    • atlas5hp

      Juu hihna on semmonen aika ohut. Pitänee käydä biltemasta ostamassa joku auton hihna suunnilleen mitalla ja kokeilla.

    • Mittakäteen

      Mitta ja laskin on nykyihmiselle täysin turhia apuvälineitä?

      Mittaat sen akselivälin, kerrot sen kahdella, hihnapyörien ympärysmitta jaetaan kahdella jne... saat sen hihnan mitan millimetreinä, mittaa leveys myös. Osaat kyllä kun oikeen mietit.

    • atlas5hp

      Hihna haettu ja sopiva tuli. Joku auton hihna 4.9e. Alkuperänen ois ollu 40e.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe