Tälläkin palstalla on useita ihmisiä ja kirjoituksia jotka haluavat estää homoilta Jumalan tahdon tuntemisen ja parannuksen tekemisen. Miksi joku voi olla toiselle ihmiselle niin katala, että haluaa uskotella tälle ettei hänen tarbitse tehdä parannusta synneistään? Miksi joku haluaa sulkea homot taivasten valtakunnan ulkopuolelle ja hylätät heidät synteihinsä?
Lähimmäisen rakkautta on kertoa myös homoille evankeliumi ja kehoittaa heitäkin hylkäämään syntinsä, että hekin voisivat muiden syntiensä hylkääjien kanssa pelastua Jeesuksen armosta joka on varattu kaikille Häneen uskoville.
Hylätkää siis syntinne ja tehkää parannus niin saatte elää.
Miksi homoilta halutaan estää pelastuminen?!
älkää.eksyttäkö.homoja
2
<50
Vastaukset
- en.tiedä
Erittäin hyvä kysymys. Toivottavasti joku vastaa koska minä olen ihmetellyt ihan samaa.
- näin.ajattelisin
Olisiko se Jumalan tahto koska Raamatussahan sanotaan, että Jumala on hylännyt heidät himoihinsa. Jos ei halua ottaa pelastusta vastaan niin eihän sitä määrättömästi tarjota.
Jumala kutsuu Pyhällä Hengellä kahdesti joskus kolmasti ja sitten on ihmisen etsikkoaika ohi. Olen ajatellut, että etsikon hylkääminen on se Pyhän Hengen pilkka jota ei saa anteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873567
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1871413- 771387
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401070Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051010Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.308968- 45897
- 95867
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os77862Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124845