JOKOHAN LÖYTYI HELENIUKSELLE VASTUSTA ???

http://www.iltasanomat.fi/nyrkkeily/art-1432861710194.html

RKKEILY Taishan Dong jatkaa ammattilaisuraansa tappioitta.
Valtava kiinalaisiskijä Taishan Dong otti uransa viidennestä ammattilaisottelusta viidennen voiton tyrmäämällä amerikkalaisen Lance Gauchin Kaliforniassa. Yli 30 senttiä lyhyempi Gauch väisteli aikansa, mutta otti vähemmän yllättäen tililleen tappion. Dongin ensimmäinen raju lyönti pudotti jenkin kanveesiin.

Gauch makasi lattialla noin 10 minuuttia, minkä jälkeen hänet kuljetettiin sairaalaan.

213-senttinen ja 130-kiloinen kiinalaishirmu Dong muutti viime vuonna Yhdysvaltoihin tehtyään sopimuksen entisen huippunyrkkeilijän Oscar De La Hoyan Golden Boy Promotionsin kanssa. Aiemmin muun muassa koripalloilua harrastanut Dong tähtää maailman huipulle ja raskaansarjan maailmanmestariksi. "

Taitaisi Helenius jättää ottelun väliin ! Tuo kinuski löisi venäläisen klitskonkin melko äkkiä kanveesiin !

Late Lapista. SSSS Ry!

2

<50

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niih

En tiä, mutta tuo jeppe asuu Affenanmaalla, kun esitteli taloaan Seiskassa.

• Kumpi noista? kaatunut vaiko pystyssä pysynyt ?

Late Lapista. SSSS Ry!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      357
      1106
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      748
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      49
      590
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      481
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe