Ilmajoki-lehti

Uusipaska

Onko koskaan ennemmin ollut noin tyhjänpäiväistä lehteä kuin Ilmajoki-lehti?

oopperauutisia, taidenäyttelystä ja pitsin nypläämisestä jotain onnetonta.

on myös pelkkää bullshittiiä, pääasiassa virheellistä tietoa.

62

3464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kranninjaakkoo

Vanhalla kaavalla menöö elikkä ei mitää uutta auringon alla, kirkonkylän suihkuseurapiiri kisaaliat oopperat eli ei mitään oikiaa asiaa ikänä leheres näe.

Kirioottaasivat joskus mitä tapahtuu kunnanhallituksen ja valtuuston kokouksis ja mitä asioota niis käsitellähän.
      Onnetoon lehti perkeles pitiki mennä tilaamahan, mutten tilaa enää ensivuoreksi.

• Varavaravara

Kunnanhallituksen kokouksiin pitää osallistua, ainakin jos on valittu hallitukseeen,. Sitten voi äänestäjilleen kertoa, mitä asiaa on ollut esim. tänä keväänä ajamassa ja mitä kokouksessa tapahtui. Jos ei äänestämäsi hemmo päässyt valtuustoon/hallitukseen tai on haluton osallistumaan kokouksiin, niin kysy joltain, joka kokouksiin jaksaa/haluaa osallistua. Seuraavalla kerralla mieti, ketä äänestät.

• koskenkorvanporvari

On ollu joskus aiemmin tyhjänpäivääsempiki lehti: POHJANMAAN DEMARI

• Culturelli

Joo, kylloon samaa mieältä.
      Itte jätän leheren tilaamatta kun ei eres kunnan asioosta oo mitää juttua.
      Ykköset-lehti olis paree kunnallisiin ilmootuksiinki, sehän jaetahan joka savuhun ilmaaseksi.
      Nuo suihkuseurapiiri jutut sais jättää tekemättä ja tehrä juttuja enempi asioosta joka vaikuttaa kuntaaasten elämähän.

• hukkaposti

En ole luottanut Ilmajoki-lehden uutisiin aikoihin.
      Tilauskin loppui vuodenvaihteessa, en jäänyt kaipaamaan.
      Joku kesälehti oli jossa haastateltiin helsingin oopperatähtiä ja lopuvuosi kehutiin kökkätoimikuntaa. Paska-lehti, eihän siinä enää ole mielipidepalstaakaan.

• Sepiseli

Monet aiemmat uutiset on ihan huuhaata, jotka kunnallisia asioita koskee.
      Totuutta ei uskalleta kertoa.

• Korwankoski

Ei niin. Matuja vaan hyysätään. Lopetin tilauksen ja luotan ainoastaan MV:hen. Sen tukimaksut maksan mielelläni. Postilaatikkoakaan en tarvitse enää mihinkään.

• SuUu

Tilatkaa Suomen Uutiset, älkääkä itkekö. Siellä se TEIDÄN totuus on.

• älyhoi2

No niistä kokouksista ny oo mitää kirijootettavaa.Paskaa jauhavat...

• Exkorva

Käyn kirjastossa lukemassa ajoittain ent.kotikuntani sanomia. Luettuani nuo kommentit voin osin allekirjoittaa-olisiko yksi lehti /vk paikallaan? Kehittämistä tarvitaan,jotta pysyy kartalla!

• Pullopostilehti

Yksi lehti viikossa riittäisi tysin, eihän siinä ole jpurnalistista sisältöä juuri lainkaan, ja kunnalliset uutiset on sisällöltään asiavirheitä täynnä.
      Valitettavaa jos joku tekee johtopäätöksiän tuon lehden sisällön perusteella.
      Ilmajoen kuntalaiset ansaitsisivat paremman pakallislehden, joka tekisi uutisia joissa asioihin perehdyttäisiin taustoja myöten.
      Nyt se on kuten viime numerokin osoittaa( Etusivun uutinen) Musiikkijuhlien jörjestelyt aikataulussa........voi ei, eikö kunnasa ole mitään muuta asiaa?
      Koulunavetan rakentamisen, Taikun kiinteistön kohtalo?, Kunnan tilinpäätöksen 1,5 miljoonan aliäämä, tms.
      Milloin lehdessä julkaistaan kunnanjohtajan 18.12 ilmajoki-lehdessä lupaama todistus verottajalta ettei puunmyynti asiakirjoja ole saatavila? Kuntahan jätti erikoisen tapahtumasarjan päätteeksi hakematta 400000euron korvauksia.
      Laadukas lehti seuraa uutisoimiaan asioita loppuun asti. Ilmajoki-lehti ei ole laatulehti.

• Luottamusmennyt

Samoja asioita ollaan meilläkin ihmetelty, mitä tässä edellä useammat on luetelleet.
      Ilmajoki-lehden linja on tehdä positiivisia itsekehuja ystävistään ja klubilaisita, tavallisen Ilmajokisen lehtihän se ei koskaan ole ollut.
      Vieraantuminen vain syveni kun Liisa vaihtui Jussiin.

Korjaisisivat edes virheelliset uutisointinsa, mutta ei.

• hullukunta

Eihän tuos kesälehreskää ollu ku samaa pskaa oopperaa...
      ei hyvät ihmiset, kunta on konkurssis ja lehres vaan juhlitaan.

• guil

paskalehti, kepulisanomat.

• Ilmakipärjää

Ei ole koskaan tullu ikävä Ilmajoki-lehteä.
      lopetin 3kk sitten tilauksen, eihän se kallis lehti ole, mutta ärsytti ne pliisut jutut.

• KaritaMattila

Olipa taas kirjootus oopperasta ja muusta cultyyristä.
      Onko niin että Ilmajoki-lehdessä eletään jossain punakepu kuplassa?

• Kansan_mies

Huonomminkin voisi olla, en tosin tiedä miten!
      Tässä Ilmajoki-lehden juttua kuntalaisten verovaroin tuetusta oopperasta, jota lehti on jo kuukausia hehkuttanut kymmenillä sivuilla.
      Kyllä oli hieno ooppera, mikä MILJÖÖ.

Merikanto itse LYYRISSÄVYTTEINEN BARITONI, hänen FRASEERAUKSENSA oli KULTIVOITUNUTTA.

Roolin TESSITURA ei tosin ollut ihan IDEAALI.

Merikannon LAVAPREESENS oli aivan loistava. Ei lainkaan PATEETTINEN.

Johanna Rusanen-Kartano tämä uhkea LYYRISDRAMAATTINEN SOPRAANO soi vapautuneen metellisesti.

JOPA SANOISTA SAI SELVÄN!!!!!!!!!!!!!JOPA SANOISTA SAI SELVÄN, pakko sen on olla hieno ooppera, ihan koko kansan ooppera!!!

• ilmajoki_kupla

Hahahahaha, olipa tosiaan marginaaliryhmän asiasta kirjoitettu kymmeniä sivuja, ei kansanooppera ole Ilmajoki-lehden kirjoituksen mukaista.
      Ooppera on ollut aina yläluokan harrastus, muutaman pääasiassa vapaamuurarin juhlahan se Ilmajoella on jota raahoittamaan on pantu köyhänkansan syvät rivit.
      Ilkka oopperan hengessä, talonpojat maksaa herrojen huvit.
      Ilmajoki-lehti elää jonkinlaisessa kuplassa, valitettavasti.

• tynnyris

Pitääsköhän käyrä sanomas muutama valittu sana toimitukses onnettomasta leherestä, ei ollu tämänpäivääseskää leheres yhtää mitää asiaa.

• Miksiainavalittaa

Kyllä sinne Ilmajoki-Lehteen varmasti otetaan juttuja vastaa tuollaasilta ammattilaasilta kuin jokainen edellä kirjootellukki on!

• pöntös

Ei nuotten touhuusta mitää tuu alakaa jo tympäästä eihän tuo lehti oo ku paperin ja musteen haaskoota, nuo teköö varmahan jouluhun asti juttua oopperoosta, uurenvuoren jäläkehen alietahan pauhaamahan seuraavan kesän oopperoosta.
        Ja kissinpaskat mä peruutan leheren tilaamisen nyt ja justihin.

• tykkääjä

Mikkä ihimeen valituskökkälääset täälä pelemastaa, hyvä se meirän ilimajoki-lehti on, son ku kirije kotua, ku se kolahtaa lootahan, mä ainaki tykkään.

• toiskasta

Jaa soot ulukopaikkakuntalaanen, älä viitti raiskata murretta kun et kerran osaa?
        No oottako koskaa lukaasnu Kurikka-lehtiä tai Jurvan Sanomia, molemmis asiaa lairasta laitahan ja molemmat leheret on melekeen ykkösleheren paksuusia.
        Onnetoon tekeles täälä ilimajoella vähä pitääs se peri-ilimajokinen suuruurenhulluus toimia leherenteoski, 4 sivun räpellös ei oo lehti eikä mikää Tokmannin mainoski on paksumpi.

• kaappoo

Humpuukia tannesta kantehen oli tämänkin päivänlehti, voi jeesus.

• guiöö

niin tämänkin päivän....

• Pajatie3asukas

Olihan siinä nytkin yhdellä rivillä kerrottu että kunta aikoo myydä n 50 ihmisen asunnon alta pois.
      Ihme salaalua

• kuntakinte22

Ei kai kunta voi toisten asuntoja myydä,omiaan vain.

• ramboll

Eihän kunnalla ole omia asuntoja, kaikkihan ne on kuntalaisten loppupeleissä.

• Pärry

Ei kirjoita asioista esim. Jik nosti pomojen palkkoja mistä lehti ei ole kirjottanut mitään.

• HörökorvaJussiuusi

Olen yrittänyt positiivisia asioita Ilmajoelta nostaa lehden sivuille.
      valitettavasti joskus joutuu vähän valehtelemaankin, mutta huomaako sitä?
      Ilmajoen kunnan asioista kun kirjoittaa niin pitää muistaa että kunta maksaa lehdelle kymmenien tuhansien eurojen maksut, pitää laulaa sen lauluja kenen leipää syö!
      Ja kun vielä rotaryklubissa ollaan Timo (Hihat kääritty) kanssa samaa puuta, on pakko kirjoittaa totuuden vastaisestikkin, jotta positiivinen kuva säilyisi.
      Mitä sillä muutenkaan on väliä, veronmaksajathan nämä kaikki kustantaa

• JariIlmajoki

Pakolaisia pitäis saada.
      Miksi Ilmajoen kunta ei kanna vastuutaan maailman hädänalaisista?
      Vastuutonta, sosiaalidemokraatitkin unohtaneet täysin solidaarisuuden!

• eenokkisetä

Punakaarttilaaset ja kunta onkin sama asia.

• jusevar

Olen yli viiskymppinen ,yli 40 vuotta Ilmajoki lehteä lukenut normaali ihminen. Teitä edellä kirjiittaneita varmaan ihmetyttää se, miksi näin olen tehnyt. Syy on yksinkertainen : Ilmajoki lehti kertoo Ilmajoesta,ilmajokisista ihmisistä,heidän aikaansaannoksistaan,aikoinaan tapahtumista,mutta myös nykyisyydestä.Kerron teille,osin fiktiota,mutta mielestäni Ilmajoki lehti on yksi suomen eniten luetuimmista lehdistä markkinaosuudeltaan. Se kerto sen ,että tät ä lukee joku muukin,kuin minä. Hei,te joilla on vaikeuksia oman econne kanssa ja eniten elämäänne hallitseva asia on kateus. Teille on olemassa ratkaisu;se o Suomen Uutiset. Se on maaseudun puolueen äänenkannattaja,joka kolmaskymmenesvuosi eniten sinne hymoorijuttuja kertovat palkitaan jopa kansanedustajana tai ministerinä. Mikäli haluat vain kansanedustajaksi,ole taustalla,sillä silloin sinulla on myös mahdollisuus toiselle kaudelle jo valtion eläkkeelle,mutta muista älä koskaan ehdota teitä enää hallitukseen.. Kirjoitelkaa kateuttanne ja epä onnistumisanne siis sinne ,ei tänne . Hyvää Uutta vuonna ja onnistunutta kampanjaa toisinajattelevien puolueen menestyksessä v
      201 6

• pohjanmaankansa

40 vuotta ilmajokilehteä lukenu ei voi olla normaali.
      pakko olla joku aivopesty kunnan elättinä elämänsä notkunut idiootti sosiaalidemokraatti, tynjälä tulee mieleeni, sen lehdethän onkin jo kaikki konkurssissa.

• gög

Suupohjan Seutu tulee Koskenkorvalle.Pitääs tulla koko Ilmajoen alueellle .Ilmoitus menis koko Suupohjan alueen väestölle

• Ykköset

Ykköset lehti tulee joka talouteen ihan ilmaseksi.

• 21vee

En tiedä ketkä täällä kommentoinu ja mihin. Mutta tämmöset keskustelu palstat on ihan turhia, kun jos täällä joku on jotain toista mieltä kuin toinen niin ei sitä tarvitse suvakiksi, sosiaalidemokraatiksi tai miksikä hyvänsä lähteä haukkumaan.
      Minä luen Ilmajoki-Lehteä silloin kun olen kotona Ilmajoella. Tykkään lukea niitä juttuja, koska samoja juttuja et pääse lukemaan täällä pääkaupunkiseudulla.
      Se on aika hävettävää millaista tekstiä täällä laitetaan sille, joka tykkää lukea Ilmajoki-Lehteä ja on ylpeä siitä. Minä ainakin oon.
      Mutta mun puolesta saatte olla mitä mieltä vain kyseisestä lehdestä, tämähän on vain keskustelua. :)

• oohiliaa

Humpuuki onki tärkiä asia vettenkuliettamalla helesinkilääselle, ja sitähän ilimajokilehti on kannesta kantehen.
        Oo sä vain siä helesingis äläkä sekaannu paikkakuntalaasten juttuuhin, kun ne ei sulle milläälailla kuulu.

• Takalaanen

Aika paljon olisi ehdellä kyllä vara parantaa, etenkin sen jälkeen kun Uusimäki tuli päätoimittajaksi ei lehden luotettavuus ole enää vastannut sitä mitä monopoliasema edellyttää.
      MV-lehti/Ilmajoki-lehti yhtä luotettavia

• uputin

Mistää ne tokmannin sanomat voi tilata, kiinnostuin?

• PIDETÄÄNLEHTI

Puollusstaisin ny Uusimäkeä, hyvin aloittanut vaativassa hommassa, annetaan aikaa, mies on OKK

• seurasetä

Ei ole ollut,vaan on vieläkin hengissä sellainen lehti kuin"Päivämies".

• Lokakkanen

Onhan nyt saatu oikein Ilmajoen Uutiset . Likasankojournalisti siellä tekee juttuja ja kommentoi niitä itse salanimillään. Höysteeksi kopioi muualta oikeita uutisia.

• JuhaIsoTuisku

Oliskohan nuonkaa, kävin kattomas, eikä sielä mitää ihmeellistä likasankoa näkyny.*hyvä vaan että joku ottaa epäkohtia esille.

• Hullutammajoukolla

No häh, siellähän haukutaan ja piilovittuillaan joka asiasta, mutta on kuitenkin muutama kehuskelu perseilijöistä ja muista koulukiusaajan sidosryhmistä. Kun ne epäkohdat löytyy muista kuin itsestä ?

• factabar

Ilkka-lehti, Ilmajoki-lehti tai mikä hyvänsä muukaan lehti ei ole sitoutumaton, puolueeton tms.
        Jokaisessa on taustansa, niin varmaan ilmajoen uutisissakin, mutta sitä piilovittuilua on aina. Ehkä sitä ei kaikki aina edes huomaa, ja monihan uskoo lehtien uutisia kuin raamattua.
        Koulukiusaajasta en tiedä, mun käsityksen mukaan sen kouluajoista on jo 35vuotta?Traumatisoitunut ihminen voi toki muistella kauempaakin? Kannattaasko hakeutua hoitoon, vai onko jo liian myöhäästä?

• HulluttAa

Kyllä mä uskon, etttä joku terapia tai jaksuhali vois vielä auttaa häntä ymmärtämään tätä sen oman pään ulkopuolista maailmaa. Koskaan ei ole myöhäistä parantaa elämänlaatuansa ja vapautua narsismista.

• Huutoapostiloorasta

Tuo oli taas ajankohtainen kommentoiti moloista ! Narsistiraasu räjähtää aina arvaamattomasti, kun joku asia ei mee ihan niinku hän tahtoo.....

• Bonnier-palkinto

Ilmajoki-lehti kertoo kyllä totuuden, ihan niinkuin Pradvakin aikoinaan.
      Rotary-veli haastattelee toista rotary veljeä kunnan asioista, ihanaa.
      Journalistisesti ihan Bonnier palkinnon arvoinen suoritus.

• MaijaMielikki

Olen aina ihaillut Ilmajokea monipuolisesta kulttuurielämästä, kökkäväestä, ja Ilmajoki-lehteä positiivisuudesta ja tasapuolisuudesta. Todella tympäisee jatkuvat riidat ja valittajat. Mitä ihmettä kuulkaas luulette Ilmajoella enää olevan, ellei siellä olisi Oopperajuhlia.

• H_mmmm

Onhan meillä koko maakunnan yhteinen kaatopaikka.

• samu11
        H_mmmm kirjoitti:

Onhan meillä koko maakunnan yhteinen kaatopaikka.

Ei muuten oo. Pitää tietää maakuntarajat!

• Humanistit

Terhi Pirilä-porvarille onnea ja menestystä Ilmajoki-lehden johdossa.
      Meriittejä on

• Biriporvari

Vaasalaisen.kokoomusehdokkaan oli heti laittanut lehteen..... naurettavaa.

• kaappåå

Heheheh, kenenkäs siihen olis pitäny laittaa?
        Vit uttaako niiko pientä oravaa kun käpy on jäässä?

• ppccml
        kaappåå kirjoitti:

Heheheh, kenenkäs siihen olis pitäny laittaa?
        Vit uttaako niiko pientä oravaa kun käpy on jäässä?

Olis ny laittanu edes seinöjokisen ehdokkaan, mutta että rantahurrin...

• Hyväme

Hyvä, kun kirjoitetaan muustakin kuin musiikkijuhlista,
      Maksan itte harrastukseni, joten vähän kismittää kunnan piikkiin juhliminen musiikkijuhlilla

• Könni

Mäkihän on asunu vasta pari vuotta Vaasas. Kyllä itte pirän ilmajokisena, tai korvalaasena

• Santavuorenpeikko

Rantahurri, toivotaan että.saa edes isänsä verran ääniä.

• Könni

Noin leviällä eteläpohjammaan murteella puhuvaa on vaikia pitää rantahurrina. veikkaan että Mäki kerää ääniä vaasa-kurikka-seinäjoki-ilmajoki alueelta vaikka kuinka palio.

• Hyvääsanomaa

Terhi Pirilä saanut Ilmajoki-lehdestä paikallisen uutisviestimen

Aikaisemmin pyörivät samat vanhat mainokset.
      Ja
      Musiikkijuhlat

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe