Uudet sarjat paskoja

hgiuyftr

kyllä 80 luvulla oli paljon parempia sarjoja, kuin nykyään, 90 luvullakin vielä joitakin, mutta nykyään kaikkee paskaa te ja katotte!!!!!

Poliisit

Midsomerin murhaaja

Kohde

NIC Holmes

House

Bones

CIA rikostutkijat

CIA maijami

Kosto

Serlaanon perse

Ja muuta paskaa vaa kattelette :)

Ainut ok nykysarja lienee Salatut Elämät, eikä sekään mitään mestariteostoa liene.

56

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurter

      ja tietenkin paskaakin paskempi Greyn anatomia. Hitsi mitä jäätävää paskaa.

    • nostalgiaaa

      Eipä hätää,ensi viikolla alkaa teemalla se aito ja alkuperäinen Batman-sarja joten nautitaan siitä ,sitä olen odottanut ja nyt toive toteutuu

      • fatman-

        batman ja robin. pariskunta aikaansa edelllä.


      • AivanJärkyttäväSarja
        fatman- kirjoitti:

        batman ja robin. pariskunta aikaansa edelllä.

        Voi ei, se Batman. Muistan, kun sitä jo 1980-luvun lopulla näytettiin. Siinä on kyllä 1960-lukua mauttomimmillaan. Nyt ne näyttää sitä taas uusintoina. Parasta siinä on se, ettei sitä ole mikään pakko katsoa. Onneksi on elämässä muutakin kuin tv:n katselu ja sohvaantuminen.


      • BLOODisLIFE
        AivanJärkyttäväSarja kirjoitti:

        Voi ei, se Batman. Muistan, kun sitä jo 1980-luvun lopulla näytettiin. Siinä on kyllä 1960-lukua mauttomimmillaan. Nyt ne näyttää sitä taas uusintoina. Parasta siinä on se, ettei sitä ole mikään pakko katsoa. Onneksi on elämässä muutakin kuin tv:n katselu ja sohvaantuminen.

        Mä muistan myös sarjan ja sen kun siinä luki BANG! POW! kun ne tappeli. Sillon niillä oli vielä sukkahousupuku nykyään niillä on nahkaa, kumia lateksia, pvc. Hyvä sarja ja tosi hyvä tunnari tekee mieli twistata


      • hauskamuisto

        Mä olen kuulemma 60-luvlla seurannut "Mätmäniä" ihan innoissani 3-vuotiaana. Istunut sohvalla jalat tikkusuorana siitä saakka, kun tunnusmusa alkoi. En kyllä itse muista mitään... Varmaan seurannut sarjaa sen musan, sarjakuvituskohtien eli ne värit ja iskut Bow! -äänien kera yms. :). On uponnut täysillä kolmen vanhaan... Se kertonee jotain sarjan tasosta *LOL*


      • hauskamuisto

        Hetkinen, eihän 60-luvulla ollut väritelkkareita, ei meillä ainakaan. No ehkä 3-vuotiaan mieli on luonut itse ne värit ohjelmaan, kun iskevä musa ja äänitehostetut POW! BANG! -iskut ovat kuuluneet :).


      • HuvittavanNoloSarja
        hauskamuisto kirjoitti:

        Mä olen kuulemma 60-luvlla seurannut "Mätmäniä" ihan innoissani 3-vuotiaana. Istunut sohvalla jalat tikkusuorana siitä saakka, kun tunnusmusa alkoi. En kyllä itse muista mitään... Varmaan seurannut sarjaa sen musan, sarjakuvituskohtien eli ne värit ja iskut Bow! -äänien kera yms. :). On uponnut täysillä kolmen vanhaan... Se kertonee jotain sarjan tasosta *LOL*

        Haha. Vähänkö oli eilen naurettavaa, kun tsekkasin jakson. Pätmän oli liukuhihnalla ja menossa sidottuna sulatusuuniin. Uunin luukku oli auki ja yläpuolella roikkui varoituskyltti, 10000 astetta. Pikkasen nolo sarja muutenkin. Sit se käännös pätmopiililla: vivusta laukasi jarruvarjot ja sen jälkeen auto kääntyi kömpelön näköisesti ympäri.


      • UskoisinEttä
        hauskamuisto kirjoitti:

        Hetkinen, eihän 60-luvulla ollut väritelkkareita, ei meillä ainakaan. No ehkä 3-vuotiaan mieli on luonut itse ne värit ohjelmaan, kun iskevä musa ja äänitehostetut POW! BANG! -iskut ovat kuuluneet :).

        Ainakin kultalusikat suussa syntyneillä taisi olla väritelkkarit jo kuuskytäluvulla. Köyhillä oli mustavalkotelkkaria vielä kaheksakytluvullakin, koska mustavalkolupamaksu ja -aparaatit oli halvempia.


      • Älä suotta kadehdi! Värilähetyksiä alko tulla vasta 70-luvulla ja silloinkin silleen pikkuhiljaa, joten ei niistä kultalusikoista ollu mitään apua vielä 60-luvulla (varsinkin kun eihän niitä väritelkkareita vielä ollu Suomessa ees myynnissä)
        Mulle isi osti väritelkkarin (-73/-74) sillä edellytyksellä, että saa tulla katsomaan siitä kaikki isommat urheilukisat, ja kyllähän se vaan passas. En muista että väri- ja mustavalkoluvilla olis ollu hintaeroa, varsinkin ku kesti vielä pitkään ennenku kaikki ohjelmat alko tulla väreissä.


      • joopppsss----
        tattiaivo kirjoitti:

        Älä suotta kadehdi! Värilähetyksiä alko tulla vasta 70-luvulla ja silloinkin silleen pikkuhiljaa, joten ei niistä kultalusikoista ollu mitään apua vielä 60-luvulla (varsinkin kun eihän niitä väritelkkareita vielä ollu Suomessa ees myynnissä)
        Mulle isi osti väritelkkarin (-73/-74) sillä edellytyksellä, että saa tulla katsomaan siitä kaikki isommat urheilukisat, ja kyllähän se vaan passas. En muista että väri- ja mustavalkoluvilla olis ollu hintaeroa, varsinkin ku kesti vielä pitkään ennenku kaikki ohjelmat alko tulla väreissä.

        .

        "Joooppsss tuosa 73-74 paikkeilla tuli moneen kotiin väritelkkari"

        http://yle.fi/aihe/artikkeli/2010/10/28/ensimmainen-varillinen-tv-uutislahetys

        .


    • annepannepakana

      Kauan kaipaillutTaisteluplaneetta Galacticaa uusintana, mutta ei niin ei :(

      • SeOliHyvä

        Se olis rautaa, kun sen näyttäisvät. Oon kans vähän kaipaillut. Sitä esitettiin 2000-luvun alkupuolella.


      • Elenthil_

        Viime vuonna katselin tuota vanhaa Galacticaa uusiksi. Täytyy sanoa että aika oli vähän syönyt, ei voi verrata nykyajan huippuscifeihin. Tosin mielestäni melkein samalla tasolla uudemman Galactican kanssa missä minua ärsytti suunnattomasti Baltarin sekoilut ja uskonnolliset robotit.


    • VähänOnHyvää

      Tosta aloittajan listasta Kosto on paras sarja, loput kuraa. Sarjat menee pilalle, kun niitä tehdään liian monta kautta. Kosto ollut hyvä, ja nyt pyörii sen viimeinen eli 4. kausi. Varmasti saatais sekin pilalle, jos sitä alettaisi väkisin vääntää toistakymmentä kautta. Ideat loppuis tekijöiltä ja sit jotain vanhaa ja väsynyttä tuotais mukaan. Sitten sarja menettäis makunsa, kun se kiertäisi samaa kehää. Aikansa kutakin, eikä liikaa mitään.

    • råtta

      Jäi tuosta avauksen ulinasta epäselväksi, että mitä nämä 80-luvun hyvät sarjat oikein ovat? Pistäs vähän esimerkkejä, kun ei itselle tule yhtään mieleen.

      • nussivainen

        Hyviä kasarisarjoja jos et kerran alkoholismiltasi muista
        MacGyver eli Ihmemies jos et muuten tajua
        Kovaa peliä Bostonissa
        Yön kuumuudessa (Carol O'Connorin loistokas suoritus säilyy mielessä aina)
        Magnum
        The Equalizer jonka typerä suomennos Kutsukaa McCall \o/
        Star Trek TNG
        Quantum Leap eli Aikahyppy
        Ritari Ässä lasten suosikki
        Perhe On Paras Michael J. Fox ja silloinen namiskuukkeli Justine Bateman
        The Cosby Show
        Enkeli Maantiellä, joo ei uppois enää tänäpänä mutta silloin uppos
        Alf
        Golden Girls eli Tyttökullat jonka uusintakin meni täydestä, ikiklassikko
        Full House, Olsen Twins söpöilyä
        Miami Vice
        Murhasta Tuli Totta
        Smurffit, Karvinen, Turtlesit, He-Man jne...
        Pulmuset
        Roseanne
        Konnankoukkuja kahdelle
        Cagney and Lacey
        Matlock
        Wiseguy
        Koira haudattuna
        Hill Street Blues
        Twilight Zone

        ei jaksa enempää funtsia...


      • miest37v
        nussivainen kirjoitti:

        Hyviä kasarisarjoja jos et kerran alkoholismiltasi muista
        MacGyver eli Ihmemies jos et muuten tajua
        Kovaa peliä Bostonissa
        Yön kuumuudessa (Carol O'Connorin loistokas suoritus säilyy mielessä aina)
        Magnum
        The Equalizer jonka typerä suomennos Kutsukaa McCall \o/
        Star Trek TNG
        Quantum Leap eli Aikahyppy
        Ritari Ässä lasten suosikki
        Perhe On Paras Michael J. Fox ja silloinen namiskuukkeli Justine Bateman
        The Cosby Show
        Enkeli Maantiellä, joo ei uppois enää tänäpänä mutta silloin uppos
        Alf
        Golden Girls eli Tyttökullat jonka uusintakin meni täydestä, ikiklassikko
        Full House, Olsen Twins söpöilyä
        Miami Vice
        Murhasta Tuli Totta
        Smurffit, Karvinen, Turtlesit, He-Man jne...
        Pulmuset
        Roseanne
        Konnankoukkuja kahdelle
        Cagney and Lacey
        Matlock
        Wiseguy
        Koira haudattuna
        Hill Street Blues
        Twilight Zone

        ei jaksa enempää funtsia...

        Kiitos! Todella hyvä lista. 99% uppoais just noi minuun.


      • Tönkkösuolattusilli
        nussivainen kirjoitti:

        Hyviä kasarisarjoja jos et kerran alkoholismiltasi muista
        MacGyver eli Ihmemies jos et muuten tajua
        Kovaa peliä Bostonissa
        Yön kuumuudessa (Carol O'Connorin loistokas suoritus säilyy mielessä aina)
        Magnum
        The Equalizer jonka typerä suomennos Kutsukaa McCall \o/
        Star Trek TNG
        Quantum Leap eli Aikahyppy
        Ritari Ässä lasten suosikki
        Perhe On Paras Michael J. Fox ja silloinen namiskuukkeli Justine Bateman
        The Cosby Show
        Enkeli Maantiellä, joo ei uppois enää tänäpänä mutta silloin uppos
        Alf
        Golden Girls eli Tyttökullat jonka uusintakin meni täydestä, ikiklassikko
        Full House, Olsen Twins söpöilyä
        Miami Vice
        Murhasta Tuli Totta
        Smurffit, Karvinen, Turtlesit, He-Man jne...
        Pulmuset
        Roseanne
        Konnankoukkuja kahdelle
        Cagney and Lacey
        Matlock
        Wiseguy
        Koira haudattuna
        Hill Street Blues
        Twilight Zone

        ei jaksa enempää funtsia...

        Muistan kun tota Kutsukaa McCallia tuli, silloin 1980-luvun loppupuolella. Olin silloin amiksessa ja tuli seurattua. Kyllä sitä silloin katsoi, tosin silloin katsoin oikeastaan ihan mitä vaan, vaikkei sitä ykkössarjana pitänytkään. Nykyää ei uppois, eikä tulisi katseltua. Edward Woodward näytteli sitä McCallia ja se oli sellanen aika jäykkä ukko. Aika puiseva sarja oli. Edward näytteli vuonna 1973 pääosan roolin leffassa Uhrijuhla.


      • ajatmuttuu

        Samaa mieltä, tuli silloin katseltua kun ei telkusta juuri muuta tullut eikä ollut näin paljon kanavia kuin nykyisin, mutta en katselisi enää.


    • jhjghjhkj

      Mauttommia ovat myös höpöhöpökisailut, joka etenee niin, että katsojalla ei ole omaa elämää eikä tee mitään ja sitten maksulliset julkimot tai sellaiseksi tehtävät julkut pitävät hauskaa katsojan puolesta. Tai urheilu jossa katsoja ei taas harrasta itse liikuntaa vaan joku toinen tekee sen hänen puolestaan. Maksullisista laulajista puhumattakaan, varsinkin kun itse laulaen vahvistaa omia keuhkoja, mikä on aikasten tärkeä juttu kun nykyään myrkkyä savutetaan ilmaan tuhansista autojen pakoputkista ja tehtaista. Passiivisena pakokaasun haistajanakin se vaurioittaa keuhkoja.
      et kyl ne vanhat bätmannit sun muut olivat vielä terveempien ihmisten kynästä. Silloin ei vielä ollut tälläistä määrää edes narsisteja jotka haluavat elää toisten puolesta.

    • VieläTeemalta

      Se Batman on huonolla tapaa koominen. Olisivat uusineet ennemmin vaikka Kiviset ja Soraset tai sen Myrskylinnut, missä näkyi ne marionettilangat.
      1980-luvulla tuli sellanenkin sarja kuin Hart To Hart. Sen saisivat kyllä näyttää, nyt kun kesäkin tuli.

      • bätmän_oli_lastensarja--

        .

        Batmania ei oltu koskaan tarkoitettukaan muuksi kuin lastensarjaksi joten arvostelut sen mukaan

        Jostakin syystä sitä yritetään verrata aikuisten sarjoihin

        .


      • BLOODisLIFE

        CAMPTOIMINTAKOMEDIA!


      • hyvähyvä
        bätmän_oli_lastensarja-- kirjoitti:

        .

        Batmania ei oltu koskaan tarkoitettukaan muuksi kuin lastensarjaksi joten arvostelut sen mukaan

        Jostakin syystä sitä yritetään verrata aikuisten sarjoihin

        .

        No onneksi se nyt loppuu.


    • SuomenTVPaska

      Johtuu kai siitä että sä katsot vaan Suomessa esitettäviä sarjoja. Netflixin Daredevil esimerkiksi on yksi parhoista sarjoista vuosiin.

    • 40p

      1980-luvulla oli hyviä sarjoja Robin of Sherwood, Miami Vice ja MacGyver esim. Telkusta ikävä kyllä jäänyt sitten sarjojen seuraamiset aika vähille, mutta kun tuli nämä Netflixit ja HBO Nordicit niin taas olen alkanut katselemana tv-sarjoja, seuraavat on olleet uudemmista mieleen: Grimm, Game of Thrones, Star Gate Atlantis ja Vikings, tämä viimeisin on itse aika saman kaltainen kuin 1980-luvun robin hood.

    • batkis

      Batman on huonompi kuin muistelin,aika lapsellista,outoa että se oli olevinaan niin jännä kouluaikoina,ja konnat tylsiä,ainoastaan kissanainen ja pingviini on jotenkuten siedettäviä

      • KukaSitäKatsoo

        Pentuna oli kaikki jännää. Jopa irtokarkkien ostaminen kioskilta. Viel jännempää oli se, kun piti siirtyä potalta pytylle ja opetella pyyhkimään oma pyllynsä ihan ite.


      • Hahaaa
        KukaSitäKatsoo kirjoitti:

        Pentuna oli kaikki jännää. Jopa irtokarkkien ostaminen kioskilta. Viel jännempää oli se, kun piti siirtyä potalta pytylle ja opetella pyyhkimään oma pyllynsä ihan ite.

        Toi oli hyvä vertaus...


    • vanhassavaraparein

      wagon caravan ja Virginialainen olivat hyviä, eikä Bonazassakaan vikaa ollut.
      Ovat jo niin vahoja etteivät edes pysy kasassa. 1950-luvun loppua meille tuli TV 1958.

    • hejasverige

      Mä kaipaan ruutuun sarjaa profitörerna/stadilaiset ja dubbelstötarna

    • ysäri

      Ei ole kasari sarjoja omat suosikit, kun en ole vielä 80-luvulla tekkaria juuri seurannut.
      X Files
      The New Adventures of Robin Hood
      Early Edition, tosi hyvä!
      Xena/Hercules
      Talonpojaralli, heheh
      Kaukametsän pakolaiset
      Walker, Texas Ranger
      Spider-man: The animated series
      Zorro
      Relic Hunter

      • BLOODisLIFE

        tosta listasta oon kattonu: Aarteenmettästäjä, Hämismies, Xena, Hercules, Salaiset kansiot ja Kaukamettän pakolaiset jossa ketut johdatti toisia eläimiä puistoon, ME LÄHDEMME POIS ME LÄHDEMME POIS VALKOPEURAN PUISTOON! Mulle on jääny siitä mieleen kohtaus jossa jotkut jyrsijät on jossain okapiikeissä ja veri valuu... ja siilitkin jäi auton alle! Aika raaka lastenohjelma!


    • Koomisia

      Xena ja Hercules olivat oikein kunnon lastenohjelmia. Muistan kun ne silloin 1998 tuli. Nyt jos näytettäis, olisvat vähän turhan noloja sarjoja seurattaviksi.

      • ysäri

        Voi johtua siitä että olen tuolloin ollut melko nuori.
        Nyt kun on myöhemmin katsonut joitakin noista sarjoista, niin ainoa mitä mieleen tuli, oli että VIT** MITÄ PASK** Muistin että ne olisivat olleet paljon parempia.
        Salaisista kansijoista sen sijaan sai enemmän irti kuin silloin.

        Mutta jotenkin enää nykyään ei tule sarjoja sillä lailla seurattua, pari kotimaista sarjaa on tullut katsottua. Game of thronesia meinasin alkaa seuraamaan, mutta se ratsastaa ihan liikaa väkivallalla ja seksillä.


    • houi

      Nämä on hyviä 80 luvun sarjoja.

      Tarkkis

      Kaatis

      Läskilinssi

      Pikkukakkonen

      Puolikuusi

    • tv_nyt_paskalaatikko

      Olen samaa mieltä kuin aloittaja, 80-luvulla oli paljon hyviä sarjoja, 90-luvulla jo väheni miltei olemattomiin ja 2000-luvun alkupuolella jo kiinnostus telkkaria kohtaan loppui kokonaan. Kun analogiset lähetykset loppuivat, en hankkinut digiboksia enkä digitelkkaria ja sanoin tv-luvankin irti yksinkertaisesti koska ei kiinnostanut katsoa nykyajan paskasarjoja. Nettiselailu on paljon mielenkiintoisempaa ja jos haluaa katsoa jotain, youtubessa on loputtomasti mielenkiintoista katsottavaa ja tv-kanavien nettisivuillakin voi katsoa netin kautta joko suorana tai yksittäisiä ohjelmia erikseen jos kiinnostaa.

      Selvä ero 80-luvun ja uudempien sarjojen välillä on että nykyään on paljon reality-sarjoja kun taas 80-luvulla oli paljon mielikuvitukseen perustuvia, ei niin realistisia sarjoja. Minusta liika realismiin pyrkiminen tylsistyttää mielikuvituksen rikkautta, jokainenhan näkee arjessaan tarpeeksi realismia, telkkari oli paljon viihdyttävämpi mielikuvitussarjojen aikakaudella.
      Lisäksi telkkarin kiinnostavuutta on vähentänyt alatyylinen irstailu, karkea kielenkäyttö ja muu junttimeininki. 80-luvulla vielä käytös oli tasokkaampaa ja arvokkaampaa, pyrkimys oli hyvään, nykyään vaikuttaa välinpitämättömyys ja huonotapaisuus olevan päämääränä.

      • jepst

        Näin on. Sarjoissa oli myös yleensä paremmat musiikit 80 luvulla, kuin nykysarjoissa, kuten esim vaikkapa kasari V sarja. Myös tuolloin leffamusiikit loistivat, kuten esim. tässä kasari "tieteiskauhukulttiklassikossa". 80 luvulla todella osattiin myös musiikit tehdä yleensä sarjoihin, kuin myös leffoihin.

        https://www.youtube.com/watch?v=YFYm8rChYao


      • 80skid

        Hienoa :) 80-luvun syntikoista irtosi huikeita ja tarpeeksi outoja ääniä ja efektejä scifisarjoihin, esim. uhkaavan ahdistava matala bassomurina aiheutti aina jännitystä lisäävän efektin :)
        Nykysarjojen musiikit ovat todella mitäänsanomattomia ja tylsiä keskinkertaisuuksia jotka eivät luo mitään tunnelmaa, tai no jos tylsistyminen on tunnelma...


      • niionn
        80skid kirjoitti:

        Hienoa :) 80-luvun syntikoista irtosi huikeita ja tarpeeksi outoja ääniä ja efektejä scifisarjoihin, esim. uhkaavan ahdistava matala bassomurina aiheutti aina jännitystä lisäävän efektin :)
        Nykysarjojen musiikit ovat todella mitäänsanomattomia ja tylsiä keskinkertaisuuksia jotka eivät luo mitään tunnelmaa, tai no jos tylsistyminen on tunnelma...

        paskat musat nykysarjoissa. Vampyyripäiväkirjat, tai Ilman johtolankaa esim. voi hitsi mitkä musat noissa ja muutenkin, nii ja se Game of Thrones, vittu mitkä musiikit ja vittu miten huonoja sarjoa :(

        Griminal MInds, voi elämäni kevät :(

        Nii tai vittu Greyn Anatomia, vittu että on paska sarja :(

        House hyiii :(


    • tvonpaskalaatikko

      Nykyajan tv-sarjat on tehty sillä periaatteella että kunhan mainoskatkojen välille on "jotain" täytettä. Sarjat itsessäänkin nykyään ovat alistettu pelkäksi tuotesijoitteluksi, esim. kilpailutetaan autofirmoja siitä että päähenkilö ajaa parhaan tarjouksen tehneen firman autolla, vastineeksi kuvataan autoa jne. tuotetta tehden selväksi minkä merkkinen se on.
      TV-sarjojen tuotantoa ohjaa markkinointiväki nykyään ja raha päättää eikä taiteellisuudella tai juonella, tarinankerronnalla ole minkäänlaista merkitystä enää.

      Sarjat ovat lyhytikäisiä nykyään, ihan kertakäyttökamaa eikä tunnus- saati taustamusiikkeihin panosteta ollenkaan, korkeintaan jokin tyhjänpäiväinen mainosjingle pistetään tunnariksi ja taustalle.
      Tissejä ja perseitä vaan esille niin aina saadaan myytyä vähäksi aikaa taas uudenniminen "tv-sarja" jolla tv-kanavat täyttävät mainostenvälejään.

      Telkkarista tuli jo 90-luvulla sellainen paskalaatikko että kiinnostus hiipui jo silloin, lopullisesti heitin telkkarin menemään 2000-luvulla enkä ole kaipaillut sitä takaisin!

      80-luvulla oli viimeiset kunnon tv-sarjat ja niistä olen hankkinut dvd bokseja, niitä jaksaa katsoa aina uudelleen ja uudelleen.

    • nykyääntehdään

      Nykyiset tv-sarjat ovat niin loistavia, että elokuvatähdet näyttelevät niissä mieluummin kuin elokuvissa.

      Sopranos, Mad Men, Breaking Bad, Boardwalk Empire, House of Cards, Wire, Orange is a new black, True detectives...kaltaisesi hapsuviiksi ei vaan paremmista sarjoista mitään tajua...

      • viiksetön_hapsuviiksi

        Edelleen, nykytv-sarjat ovat vain markkinointialustoja, työkaluja mainosväelle. Elokuvatähdet haluavat markkinoida naamaansa ja edistää uraansa työntäytymällä jokapaikkaan, myös näihin ns. tv-sarjoihin.


      • tyhmillehapsuille
        viiksetön_hapsuviiksi kirjoitti:

        Edelleen, nykytv-sarjat ovat vain markkinointialustoja, työkaluja mainosväelle. Elokuvatähdet haluavat markkinoida naamaansa ja edistää uraansa työntäytymällä jokapaikkaan, myös näihin ns. tv-sarjoihin.

        Hapsuviiksisarjat eivät palkintoja kerää, kaiken mailman CSI Oulut ja CSI tampereet...kaapelikanavat rulaa.

        http://www.iltalehti.fi/viihde/201507170093110_vi.shtml


      • viiksetön_hapsuviiksi
        tyhmillehapsuille kirjoitti:

        Hapsuviiksisarjat eivät palkintoja kerää, kaiken mailman CSI Oulut ja CSI tampereet...kaapelikanavat rulaa.

        http://www.iltalehti.fi/viihde/201507170093110_vi.shtml

        Tuollaiset palkinnot eivät ole laadun tae. Onhan automaailmassakin usein käynyt niin että Vuoden Auto -palkinnon voittanut auto osoittautuu käytännössä sudeksi lukuisine luotettavuusongelmineen.


    • funnyseries

      Salainen Agentti 86 saisi tulla uusintana uudelleen,parasta komediaa. Myös Kupla naurattaisi vieläkin ja jopa Frendejä vielä seuraan.Onkohan koskaan suomessa tehty sellaista "valmiiksinaurettua" sarjaa,ehkä ei,jostain syystä.Ei osata..

      • itkuvirsi

        Pulmuset sarjasta huomasin, että siihen on päivitetty uudemmat naurut......ei vanhanaikaiset naurajat enää kelpaa


      • dsfsdf

        "Onkohan koskaan suomessa tehty sellaista "valmiiksinaurettua" sarjaa,ehkä ei,jostain syystä.Ei osata.."

        On yksi ja se kyllä hakkaa kaiken maailman Pulmuset sun muut, nimittäin "Juhlajätkät!" on todella loistava kotimainen valmisnaurettu sarja, hakkaa jopa brittien vastineet. Suosittelen!!! :)


      • Karseanhuono
        dsfsdf kirjoitti:

        "Onkohan koskaan suomessa tehty sellaista "valmiiksinaurettua" sarjaa,ehkä ei,jostain syystä.Ei osata.."

        On yksi ja se kyllä hakkaa kaiken maailman Pulmuset sun muut, nimittäin "Juhlajätkät!" on todella loistava kotimainen valmisnaurettu sarja, hakkaa jopa brittien vastineet. Suosittelen!!! :)

        Ei kyllä tartte osatakaan. Valmiiksinaurettu. Ihme kun ei oo tehty semmosta draamasarjaa, mikä olisi ollut valmiiksi-itketty. Tai sit joku toimintasarja, missä kuuluu taustalta: "Hui, kauheeta. Onpa taas jännät paikat yms." Menis kyllä maku heti kättelyssä. Olis vielä nolompi kuin 1960-luvun bätman-sarja.


    • Tylsämielistä

      Salainen agentti 86 eli Maxwell Smart oli ärsyttävä. Samaa tasoa ääliömäisen, 1960-luvun, Batman-sarjan kanssa.

    • EnnenkiOliHuonoa

      Ei silloin vanhaan hyvään aikaankaan aina täysin osattu. Katuhaukka oli 13-osaiseksi jäänyt B-luokan floppi ja sit se Taisteluplaneetta Galctica loppui aika kökösti.

      • jfskljggklsgj

        Katuhaukka ei ollut floppi vaan jäi 13 osaan pelkkiin katsojalukuihin tuijottamisen takia. Kasarilla oli niin paljon erittäin hyviä sarjoja että kaipa Katuhaukalle ei vaan riittänyt niitä jos samaan aikaan oli toisella kanavalla joku Dallas tai Dynastia tms.
        Sehän oli tosi cool sarja ainakin meidän 80-luvun lasten mielestä, vähän kuin Ritari Ässän moottoripyöräversio :)
        Veikkaan että Katuhaukalla oli silti enemmän katsojia kuin useimmilla nykysarjoilla...


      • OsaHyvääOsaEi
        jfskljggklsgj kirjoitti:

        Katuhaukka ei ollut floppi vaan jäi 13 osaan pelkkiin katsojalukuihin tuijottamisen takia. Kasarilla oli niin paljon erittäin hyviä sarjoja että kaipa Katuhaukalle ei vaan riittänyt niitä jos samaan aikaan oli toisella kanavalla joku Dallas tai Dynastia tms.
        Sehän oli tosi cool sarja ainakin meidän 80-luvun lasten mielestä, vähän kuin Ritari Ässän moottoripyöräversio :)
        Veikkaan että Katuhaukalla oli silti enemmän katsojia kuin useimmilla nykysarjoilla...

        Katuhaukkaa esitettiin, oliko se nyt Subilla, vuonna 2005. Syksyllä ne alko sitä esittää. Mä sitten katsoin sitä ja ei oikein napannut. Muutaman jakson katsoin ja sitten sai olla.
        1980-luvulla esitettiin sellaistakin sarjaa kuin Hart to Hart. Se oli tosi hyvä, ja muistan kun sitä tuli katsottua koulun kesälomien aikaan. Vuosi oli 1983. Jollain maksukanavallahan sitä näytettiin tässä vähän aikaa sitten, mutta kun ei oo tullut hommattua mitään kanavapaketteja. Sitä voisi kyllä katsoa, vuosikymmenten jälkeen.


      • jsjfjksdlol

      • muistan
        jsjfjksdlol kirjoitti:

        Muistan jollain kesälomalla tulleen sellaisen sarjan kuin Hollywood Beat, sitä muistan kanssa hyvällä.
        Tästä ei näytä olevan wikipediassakaan juuri mitään:
        https://en.wikipedia.org/wiki/Hollywood_Beat

        Hollywood Beat. Sitä tuli joskus 1986 tai 1987. Näytettiin uusintoina kesällä 1991, kun armeijaan menin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2539
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      303
      2266
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      90
      2095
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      57
      1802
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1713
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1675
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1566
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1384
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      118
      1354
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1349
    Aihe