mitä tehdä...?

stiinazz

Löysin tänään metsäpolulta räkättirastaan poikasen. Se ei osannut lentää joten vein sen kotiin koska aattelin et iskä sit sanoo jotain neuvoks. No iskä sano et vie se metsään niin se saattaa jäädä henkiin. Mua vaan pelottaa että tyyliin joku kettu syö sen tai sit se tapetaan... Pitääkö se emo siitä huolta vaikka oon koskenu siihen...? Huoliik se sitä enää?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luontooon

      parasta vaan tehdä kuten iskä sanoi, ellei ole jo myöhäistä. Se, elääko vai kuolee metsässä, on tuurista kiinni, mutta lapsen hoitamana talossa, kuolee varmasti joko väärään ruokaan tai nälkään tai ylensyöttämiseen

    • Linnutkuuluuluontoo

      Olen itsekkin kaverini kanssa löytänyt räkättirastasn poikasen luonnosta. Yritimme sitä koko päivän hoitaa, lopulta kuoli ja hautasimne sen kuvenkoloon. Annoinme pikkuiselle nimenkin. Räkättirastaan poikaset EIVÄT OSAA lentää heti alkuun, ne pomppivat maassa. Tämän vuoksi monet luulevatkin lintujen tippuneen pesästä, eksyneen tai olevan lentokyvytön. Lisäykseksi luonnosta ei saa ottaa mitään eläimiä, ne kuuluvat luontoon ja saattavat tartuttaa ihmiselle tauteja ja olla vaarallisia.

    • Huohhhhhh

      Kaupunkilaiset...

    • Villien linnunpoikasten vanhemmat voivat yhä lennellä lähistöllä. Tarkkailitko tilannetta vai otitko poikasen heti?

      Hylätyn näköinen poikanen ei ole välttämättä hylätty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe