Saarakkala myöntää takinkäännöt!

Perssoni

Pohjanmaan pikkupersu on rehellisyydenpuuskassaan erehtynyt myöntämään julkisesti, että persujen takit kääntyivät reilusti ja melkein kaikessa:

"Perussuomalaisten vastaantulo kokoomusta ja keskustaa kohtaan oli hallitusneuvotteluissa niin merkittävää suhteessa harjoittamaamme politiikkaan, että osallistumisemme hallitukseen ei olisi mitenkään voinut kaatua vaatimukseen tiukemmasta tukipakettilinjasta,[...]"

http://www.saarakkala.fi/blogi/2015/05/30/388

29

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perpanssi

      Ja nyt alkaa saarakkalan lähtölaskenta persuista ja palstan persufiilin loanheittokampanja. Rehellisyys ei todellakaan peri maata.

      • Perssoni

        Nythän se Soinin valta puolueessa vasta koetellaan. Perjantaista 29.5.2015 lähtien persujen mielipiteillä ja päätöksillä on ensi kerran jotain merkitystä. Tämän ymmärtävät myös kapinaan nousseet Saarakkala ja Immonen.

        Puheenjohtajaa ja tämän hovisyöttiläitä vastaan nouseminen ei olisi tuottanut aiemmin mitään hyötyä, koska puolueella ei ollut oppositiossa hiventäkään valtaa, eikä edes vaikutusvaltaa.

        Tähänastinen persujen politiikaksi kutsuma touhu on ollut pelkkää mölinää, nyt persujen siunaamat päätökset muuttuvat ihmisten todellisuudeksi. Palaute tulee olemaan myös aivan toisenlaista kuin mölinäkaudella.


      • Perssoni kirjoitti:

        Nythän se Soinin valta puolueessa vasta koetellaan. Perjantaista 29.5.2015 lähtien persujen mielipiteillä ja päätöksillä on ensi kerran jotain merkitystä. Tämän ymmärtävät myös kapinaan nousseet Saarakkala ja Immonen.

        Puheenjohtajaa ja tämän hovisyöttiläitä vastaan nouseminen ei olisi tuottanut aiemmin mitään hyötyä, koska puolueella ei ollut oppositiossa hiventäkään valtaa, eikä edes vaikutusvaltaa.

        Tähänastinen persujen politiikaksi kutsuma touhu on ollut pelkkää mölinää, nyt persujen siunaamat päätökset muuttuvat ihmisten todellisuudeksi. Palaute tulee olemaan myös aivan toisenlaista kuin mölinäkaudella.

        Kapinallisten persujen pitäisi vain perustaa uusi puolue ennen kuin Soini saa vietyä eduskunnassa läpi lakimuutoksen, jolla 38 edustajan puoluetuki maksetaan neljän vuoden ajalta edelleen hänelle, vaikka hän jäisi yksin persujen eduskuntaryhmään.

        Aikaa on vähimmillään noin 1½ kuukautta.


      • Perpanssi
        Perssoni kirjoitti:

        Nythän se Soinin valta puolueessa vasta koetellaan. Perjantaista 29.5.2015 lähtien persujen mielipiteillä ja päätöksillä on ensi kerran jotain merkitystä. Tämän ymmärtävät myös kapinaan nousseet Saarakkala ja Immonen.

        Puheenjohtajaa ja tämän hovisyöttiläitä vastaan nouseminen ei olisi tuottanut aiemmin mitään hyötyä, koska puolueella ei ollut oppositiossa hiventäkään valtaa, eikä edes vaikutusvaltaa.

        Tähänastinen persujen politiikaksi kutsuma touhu on ollut pelkkää mölinää, nyt persujen siunaamat päätökset muuttuvat ihmisten todellisuudeksi. Palaute tulee olemaan myös aivan toisenlaista kuin mölinäkaudella.

        Näinpä. Persujen poltiikan ensitahdit on nyt kunnolla nähty ja merkit ovat todella huonot. Soini teki kannaltaan fiksusti kun koplasi lex vennamon. Persut nimittäin saattaa realistisestikin hajota.


      • Eihän Saarakkala mihinkään lähde puolueesta,sillä meitä on tuhansia PerusSuomalaisia jotka ajattelemme Saarakkalan tavoin,eikä meitä tulla erottamaan puolueesta,koska puolue sallii myös toisinajattelun,eli minäkin olen OPPOSITIOSSA.


      • Näin.se.vain.on

        Keskusta ja kokoomus eivät tule sallimaan että osa persujen eduskuntaryhmästä äänestää hallituksen säästöjä vastaan. Silloin Soinilla on tasan kaksi vaihtoehtoa. Joko hän erottaa vastaan äänestäjät eduskuntaryhmästä ja puolue hajoaa tai persut lähtevät hallituksesta. Hallituksessa joko ollaan tai ei olla. Muita vaihtoehtoja ei ole!


      • Näin.se.vain.on kirjoitti:

        Keskusta ja kokoomus eivät tule sallimaan että osa persujen eduskuntaryhmästä äänestää hallituksen säästöjä vastaan. Silloin Soinilla on tasan kaksi vaihtoehtoa. Joko hän erottaa vastaan äänestäjät eduskuntaryhmästä ja puolue hajoaa tai persut lähtevät hallituksesta. Hallituksessa joko ollaan tai ei olla. Muita vaihtoehtoja ei ole!

        PerusSuomalaisissa sallitaan äänestää hallituksen säästöjä vastaan.


      • Yksillä_Rattaailla
        j.jussiW-T kirjoitti:

        PerusSuomalaisissa sallitaan äänestää hallituksen säästöjä vastaan.

        Mutta hallituksessa ei sallita äänestää hallituksen säästöjä vastaan!
        Vastaan äänestäjät saavat kenkää omaksi PerSSaukiseksi eduskuntaryhmäksi.


      • Perpanssi
        j.jussiW-T kirjoitti:

        Eihän Saarakkala mihinkään lähde puolueesta,sillä meitä on tuhansia PerusSuomalaisia jotka ajattelemme Saarakkalan tavoin,eikä meitä tulla erottamaan puolueesta,koska puolue sallii myös toisinajattelun,eli minäkin olen OPPOSITIOSSA.

        Mutta timo il soini ei salli tällaista ajattelua. Ja siksi Saarakkala voikin saada kenkää oikein puoluejohtajan päätöksellä.


      • ZZZ.ota.banaani
        j.jussiW-T kirjoitti:

        PerusSuomalaisissa sallitaan äänestää hallituksen säästöjä vastaan.

        j.jussiW-T

        ei sallita. perpansseilla on ryhmäkuri ja siitä lipeäminen tarkoittaa ryhmästä erottamista.

        älä jussi usko satuihin mitä takinkääntäjä soini levittää


    • annanääneni

      Hajotkaa'' persut. Te rehelliset saatte äänivyöryn

    • Saarakkala on siirretty jo aikaisemmin sivuraiteelle persuissa, koska hän uskalsi arvostella Pullukkaa. Nyt eristämisestä tulee taatusti vielä tiukempi.

      Noissa Saarakkalan sanoissa on yksi huvittava kohta: ”merkittävää suhteessa harjoittamaamme politiikkaan”. :D

      Eiväthän persut ole harjoittaneet minkäänlaista politiikkaa tähänkään asti.

      • hyvääonkin

        No on hyvänen aika Perussuomalaiset harjoittaneet politiikkaa jo vuosia. Olkoonkin sitä Stubbin pölhöpopulismia mutta politiikkaa kuitenkin


      • hyvääonkin kirjoitti:

        No on hyvänen aika Perussuomalaiset harjoittaneet politiikkaa jo vuosia. Olkoonkin sitä Stubbin pölhöpopulismia mutta politiikkaa kuitenkin

        Kerropa, minkä lakimuutoksen tai muun uudistuksen persut ovat vieneet läpi eduskunnassa näiden 20 vuoden aikana?


    • hyväkirjoituson

      Kannattaa lukea Vesan blogi

    • Perpanssi

      Milloinhan Saarakkala saa kenkää jostain "puolueen linjan vastaisesta toiminnasta"?

      • EI MILLOINKAAN.


      • Veskurules
        j.jussiW-T kirjoitti:

        EI MILLOINKAAN.

        Jollei itse lähde kun on pitänyt linjansa suoraselkäisesti ja se ei ole persuissa tällä hetkellä sopivaa.


      • Veskurules kirjoitti:

        Jollei itse lähde kun on pitänyt linjansa suoraselkäisesti ja se ei ole persuissa tällä hetkellä sopivaa.

        Ei lähde ja eikä eroteta.PerusSuomalaisissa sallitaan eriävät mielipiteet.


      • liityRyhmään

        Olet sinäkin hyväuskoinen hölmö. Facebookissa on oikein oma ryhmä persuista erotetuille eli niille jotka ovat uskaltaneet olla eri mieltä Soinin hännystelijöiden kanssa.


      • etue2
        j.jussiW-T kirjoitti:

        Ei lähde ja eikä eroteta.PerusSuomalaisissa sallitaan eriävät mielipiteet.

        Sallikaa nauraa. Isä-Timo on pahin diktaattori mitä maa päällään kantaa.


      • nuolentatoimii

        Näin on ja pahin Timon nuolija on Terho, kieppuu kuin hyrrä
        isä Timon ympärillä ja etenee puolueessa.


      • IPU_yhden_asian_puolue
        j.jussiW-T kirjoitti:

        Ei lähde ja eikä eroteta.PerusSuomalaisissa sallitaan eriävät mielipiteet.

        .

        Mutta Ipulla ei ole minkään valtakunnan kannatusta *Wink*

        .


      • Veskurules kirjoitti:

        Jollei itse lähde kun on pitänyt linjansa suoraselkäisesti ja se ei ole persuissa tällä hetkellä sopivaa.

        Jokuhan se ennusti tuolla, että neljän vuoden päästä alkaa hirmuinen eroaalto Persuista, kun uusi puolue saa tukirahat - muutetun lain mukaisesti - vain, jos kyseinen puolue on ollut olemassa jo ennen vaaleja.

        En sitten tiedä turtuvatko ja sulautuvatko kriittiset henkilöt tuon neljän vuoden aikana Persuihin.


      • Perpanssi
        pepep kirjoitti:

        Jokuhan se ennusti tuolla, että neljän vuoden päästä alkaa hirmuinen eroaalto Persuista, kun uusi puolue saa tukirahat - muutetun lain mukaisesti - vain, jos kyseinen puolue on ollut olemassa jo ennen vaaleja.

        En sitten tiedä turtuvatko ja sulautuvatko kriittiset henkilöt tuon neljän vuoden aikana Persuihin.

        Tarvitseeko odottaa sitä neljääkään vuotta...


    • Halla-ahon_äänestäjä

      NYT ON TÄRKEÄÄ ETTÄ SOINI ON ULKOMINISTERI

      ULKOMINISTERINÄ JA RYHMÄN ecr (konservatiivit) JÄSENENÄ SOINI MUUTTAA NYT EU-POLITIIKAN TOTAALISESTI

      IDEA ON NYT SE että Soini pääsee tapaamaan kaikkia maailman johtajia EUssa ja USA:ssa ja niin edelleen ja

      PERUSSUOMALAISET KUULUVAT EU:SSA PARLAMENTISSA RYHMÄÄN JOHON KUULUVAT ENGLANNIN PÄÄMINISTERI CAMERON SUOMEN ULKOMINISTERI SOINI PUOLAN PRESIDENTTI DUDA JA HALLA-AHO ISTUU PAIKALLA KOKO AJAN VIESTITTÄMÄSSÄ JA SUUNNITTELMASSA SOINILLE MITÄ TAPAHTUU

      Lisäksi Tanskassa on kesällä vaalit ja siinä odotetaan MURSKAVOITTOA SOINI-HALLA-AHO-RYHMÄLLE. Nämä kaikki ryhmät vastustavat sekä LIITTOVALTIOTA ETTÄ MAMUTUSTA.

      EUROKONSERVATIIVINEN VAIKUTUS SITEN LISÄÄNTYY KRITIIKIN MYÖTÄ

      Timo, Riikka ja uudet ministerit kertovat miten toimitaan Perussuomessa tästä eteenpäin KATSO VIDEO

      https://dreambroker.com/channel/dbiqeuet/iframe/2cbmwjte

      https://www.suomenuutiset.fi/silloin-oli-savusauna-ja-nelja-miesta-nyt-nelja-ministeria/ Työmies Matti Putkonen muisteli kulunutta 20 vuotta: tuolloin neljä miestä päätti Saarijärven rantasaunassa Kalmarin kylässä, Raimo Vistbacka, Urpo Leppänen, Kari Bärlund ja Timo Soini päättivät, ettei me tähän tätä jätetä, vaan perustamme uuden kansanliikkeen.

    • lakotnytok

      Kylä Soini meni liian kiiruusti hallitukseen. Olisi kannattanut vaatia eu liittovaltion rakentajilta enemmän niitä Perussuomalaisia hyviä arvoja. On törkeää kun edelleen tullaan antamaan Kreikkaan ja samalla leikataan tulevaisuuden toivojen opiskelumahdollisuuksista

      • ei-yllätys

        Olisi pitänyt, olisi pitänyt - etkö vieläkään ymmärrä, etteivät hyvät arvot tai sinun etusi kiinnosta tai ole koskaan kiinnostanut Soinia? Olit vain yksi niistä hönöistä ja huuhiloista, hyväuskoisista hölmöistä, joita tarvittiin Soinin itserakkauden sanelemien pyrkimysten läpiviemiseen. Ja turha sanoa, että oli yllätys. Täälläkin varoiteltiin lukutaitoisia ihan riittävästi.


    • Perpanssi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe